Szkolenie
Kontakty z mediami - poziom zaawansowany
O szkoleniu
Cel szkolenia
Poznanie zasady efektywnej współpracy z dziennikarzami.
Nabycie i udoskonalenie umiejętności koniecznych do sprawnej komunikacji z mediami
Stworznie okazji do przećwiczenia zdobytej podczas szkolenia wiedzy
Poznanie zasady efektywnej współpracy z dziennikarzami.
Nabycie i udoskonalenie umiejętności koniecznych do sprawnej komunikacji z mediami
Stworznie okazji do przećwiczenia zdobytej podczas szkolenia wiedzy
Kto powinien wziąć udział?
Uczestnicy
Rzecznicy prasowi przedsiębiorstw, urzędów i instytucji,
Pracownicy działów PR i działów prasowych
Inne osoby zainteresowanym doskonaleniem umiejętności związanych z kontaktem oraz współpracą z mediami.
Rzecznicy prasowi przedsiębiorstw, urzędów i instytucji,
Pracownicy działów PR i działów prasowych
Inne osoby zainteresowanym doskonaleniem umiejętności związanych z kontaktem oraz współpracą z mediami.
Program szkolenia
1.Rodzaje mediów i właściwe przygotowanie się do współpracy z każdym z nich
2. Elementy prawa prasowego w kontaktach z mediami
autoryzacja wypowiedzi, odmowa udzielenia odpowiedzi, sprostowania, oświadczenia, polemik
3. Zasady skutecznej współpracy z mediami
wymagania i potrzeby mediów
"atrakcyjność" medialna
okazje do zaistnienia w mediach
sposoby zjednywania sympatii mediów
budowanie baz mediów
4. Podstawowe formy komunikowania się z mediami
informacja prasowa
oświadczenie
wywiad: prasowy, radiowy, telewizyjny
5. Konferencja prasowa
Jak zorganizować efektywną konferencję prasową?
Co zrobić żeby dziennikarze przyszli na konferencję prasową?
Prowadzenie konferencji prasowej
Sytuacje trudne podczas konferencji prasowej
6.Techniki odpowiedzi na trudne pytania .Skuteczne sposoby radzenia sobie z atakami dziennikarzy
warsztaty: symulacja rozmowy z „trudnym" dziennikarzem
7. Wystąpienia medialne
Jak przemawiać interesująco?
Struktura wystąpienia: zachowanie przed kamera i mikrofonem
Kreowanie wizerunku medialnego
Sposoby na opanowanie tremy
Błędy, których należy unikać
8. Wystąpienia medialne-warsztaty
Analiza nagrań wystąpień, informacja zwrotna oraz rekomendacje od trenera
2. Elementy prawa prasowego w kontaktach z mediami
autoryzacja wypowiedzi, odmowa udzielenia odpowiedzi, sprostowania, oświadczenia, polemik
3. Zasady skutecznej współpracy z mediami
wymagania i potrzeby mediów
"atrakcyjność" medialna
okazje do zaistnienia w mediach
sposoby zjednywania sympatii mediów
budowanie baz mediów
4. Podstawowe formy komunikowania się z mediami
informacja prasowa
oświadczenie
wywiad: prasowy, radiowy, telewizyjny
5. Konferencja prasowa
Jak zorganizować efektywną konferencję prasową?
Co zrobić żeby dziennikarze przyszli na konferencję prasową?
Prowadzenie konferencji prasowej
Sytuacje trudne podczas konferencji prasowej
6.Techniki odpowiedzi na trudne pytania .Skuteczne sposoby radzenia sobie z atakami dziennikarzy
warsztaty: symulacja rozmowy z „trudnym" dziennikarzem
7. Wystąpienia medialne
Jak przemawiać interesująco?
Struktura wystąpienia: zachowanie przed kamera i mikrofonem
Kreowanie wizerunku medialnego
Sposoby na opanowanie tremy
Błędy, których należy unikać
8. Wystąpienia medialne-warsztaty
Analiza nagrań wystąpień, informacja zwrotna oraz rekomendacje od trenera
Prelegenci


Anna Mańkowska
Absolwentka politologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Ukończyła również Dziennikarstwo i Komunikację społeczną w Wyższą Szkołę Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Obecnie uczestniczka Europejskiej Szkoły Trenerów Grupy SET.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. TVP 3 Katowice i TVS Silesia oraz w największych śląskich Agencjach PR. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń około medialnych.
Absolwentka politologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Ukończyła również Dziennikarstwo i Komunikację społeczną w Wyższą Szkołę Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Obecnie uczestniczka Europejskiej Szkoły Trenerów Grupy SET.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. TVP 3 Katowice i TVS Silesia oraz w największych śląskich Agencjach PR. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń około medialnych.
Weź udział
Cena 1
cena w netto
1590
PLN
Cena zawiera:
- Cena zawiera przeprowadzenie szkolenia przez trenera, wynajęcie sali szkoleniowej, lunch, przerwy kawowe, komplet materiałów szkoleniowych dla uczestnika, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Agencja SEDNO Sp. z.o.o.
59-220 Legnica
Batorego 34/7
woj. dolnośląskie
Szkolimy z pasją dostarczając naszym klientom najwyższą jakość poprzez zespół trenerów - specjalistów w swojej dziedzinie. Naszą firmę wyróżnia dbałość o wszystkie aspekty towarzyszące szkoleniom. Jesteśmy wyjątkowi i od lat ciężko pracujemy na swoją...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
regulamin świadczenia usług szkoleniowych:
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl/sites/default/files/Regulamin_zapisow_na_szkolenia_Agencja_SEDNO.pdf
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl/sites/default/files/Regulamin_zapisow_na_szkolenia_Agencja_SEDNO.pdf
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Agencja SEDNO Sp. z.o.o.
59-220 Legnica
Batorego 34/7