O szkoleniu
Szkolenie kładzie nacisk na umiejętności praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do logistyków oraz przewoźników
Program szkolenia
Zakres stosowania
Obowiązki i prawa nadawcy
załadunek i rozmieszczenie towaru,
kary za nieprawidłowy załadunek: przekroczenie masy całkowitej pojazdu, nacisk na oś itp.
a kto ma obowiązek mocowania towaru na pojeździe?
dokumenty przewozowe, kto wystawia, kto odpowiada za ich treść
prawo składania reklamacji
obowiązek zapłaty za przewóz
Obowiązki i prawa przewoźnika
zakres odpowiedzialności za towar, ograniczenia co do wysokosci odszkodowania
przesłanki zwalniające przewoźnika za uszkodzenie, ubytek, utratę towaru, lub opóźnienie w dostawie
jak odpowiadać na reklamacje
ubezpieczenie przewoźnika - na co zwracać uwagę
Prawa i obowiazki odbiorcy towaru
czy musi przyjać towar?
czy kierowca ma pomagać przy rozładunku?
czy ma prawpo składania reklamacji z tytułu umowy przewozu?
czy moze byc zmuszony do zapłacenia za przewóz?
Jak prawidłowo i skutecznie składać reklamacje, jak powinna wygladać odpowiedź na reklamację
Czym się różni umowa spedycji od umowy przewozu i czemu mylenie spedytora z przewoźnikiem jest szkodliwe (a nawet bardzo)
Dyskusja, odpowiedzi na pytania
Obowiązki i prawa nadawcy
załadunek i rozmieszczenie towaru,
kary za nieprawidłowy załadunek: przekroczenie masy całkowitej pojazdu, nacisk na oś itp.
a kto ma obowiązek mocowania towaru na pojeździe?
dokumenty przewozowe, kto wystawia, kto odpowiada za ich treść
prawo składania reklamacji
obowiązek zapłaty za przewóz
Obowiązki i prawa przewoźnika
zakres odpowiedzialności za towar, ograniczenia co do wysokosci odszkodowania
przesłanki zwalniające przewoźnika za uszkodzenie, ubytek, utratę towaru, lub opóźnienie w dostawie
jak odpowiadać na reklamacje
ubezpieczenie przewoźnika - na co zwracać uwagę
Prawa i obowiazki odbiorcy towaru
czy musi przyjać towar?
czy kierowca ma pomagać przy rozładunku?
czy ma prawpo składania reklamacji z tytułu umowy przewozu?
czy moze byc zmuszony do zapłacenia za przewóz?
Jak prawidłowo i skutecznie składać reklamacje, jak powinna wygladać odpowiedź na reklamację
Czym się różni umowa spedycji od umowy przewozu i czemu mylenie spedytora z przewoźnikiem jest szkodliwe (a nawet bardzo)
Dyskusja, odpowiedzi na pytania
Czas trwania
10:00 - 16:00
Prelegenci

mgr Andrzej Sikorski - zawodowy trener, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego a także renomowanego Francuskiego Instytutu Zarządzania. Przez wiele lat był przedstawicielem handlowym w Polsce dużej organizacji międzynarodowej GeoLogistics Corp. do jego obowiązków należało prowadzenie negocjacji sprzedażowych i szkolenie handlowców.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
podamy przed szkoleniem
Warszawa
podamy przed szkoleniem
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto
1 190
zł
Cena zawiera:
- wykłady, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz obiady podawane podczas spotkania, certyfikat ukończenia szkolenia. Ewentualne zakwaterowanie uczestnicy organizują we własnym zakresie.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ABC Sikorski
04-083 Warszawa
Igańska 26/45
woj. mazowieckie
Jesteśmy firmą szkoleniową, specjalizujemy się w szkoleniach z branży: handel zagraniczny, techniki sprzedaży oraz TSL (Transport, Spedycja, Logistyka) - w tej dziedzinie jesteśmy zdecydowanym liderem na rynku.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
po przysłaniu zgłoszenia potwierdzamy jego przeprowadzenie oraz przesyłamy fakturę pro-forma
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ABC Sikorski
04-083 Warszawa
Igańska 26/45
Powiadomienia o nowych terminach