Koordynator Rejestracji Medycznej

O szkoleniu

Dwudniowe, kompleksowe szkolenie, które dostarczy praktycznych umiejętności i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy Koordynatora Rejestracji Medycznej.

Dzień 1
Rozpoczniemy od wprowadzenia i integracji uczestników, ustalając cele szkoleniowe. Stworzymy portret doskonałego koordynatora, analizując kluczowe kompetencje i cechy osobowości. Uczestnicy poznają zasady budowania celów SMART, nauczą się korzystać z narzędzia „Expose Szefa” oraz efektywnie udzielać informacji zwrotnej. Poruszymy również tematykę andragogiki, wspierając rozwój osobisty i zawodowy.

Dzień 2
Skupimy się na zagadnieniach ochrony danych osobowych (RODO), prawach pacjenta, procedurach sanitarnych oraz aspektach współpracy z Sanepidem. Omówimy najlepsze praktyki rekrutacji i wdrażania pracowników, a także nauczymy, jak skutecznie tworzyć procedury pracy i mapy procesowe.

To szkolenie to nie tylko teoria, ale także praktyczne ćwiczenia i narzędzia, które od razu można wdrożyć w swojej pracy. Dołącz i rozwijaj swoje umiejętności menedżerskie!

Kto powinien wziąć udział?
  • Kierownicy rejestracji 
  • Właściciele i menedżerowie placówek leczniczych

Program szkolenia

Dzień 1

  • Wprowadzenie do tematyki szkolenia. Zapoznanie się uczestników. Przedstawienie celów szkoleniowych oraz korzyści związanych z wprowadzeniem do codziennej pracy umiejętności   ćwiczonych na szkoleniu.

  • Stworzenie portretu doskonałego Koordynatora Rejestracji Medycznej. Jakie cechy osobowości, kompetencje zawodowe i społeczne musi posiadać i rozwijać świadomy koordynator. Przeprowadzenie swojej autoanalizy poprzez ćwiczenie coachingowe oraz wyznaczenie obszarów do rozwoju. Poznanie budowy celu SMART oraz związanych z nim korzyści. 

  • Poznanie narzędzia „Expose Szefa”. Zapoznanie się z korzyściami, jakie daje jego zastosowanie we współpracy z zespołem. Uświadomienie sobie zagrożeń związanych z brakiem czytelnego artykułowania granic szefowskich. Poznanie konstrukcji prawidłowego expose. Ułożenie swojego wystąpienia i możliwość jego prezentacji podczas szkolenia wraz z otrzymaniem informacji zwrotnej. 

  • Konstruktywna informacja zwrotna jako narzędzie do rozwijania, motywowania, doceniania i dyscyplinowania pracowników. Rodzaje informacji zwrotnych i ich zastosowanie. Uświadomienie sobie korzyści płynących ze świadomego posługiwania się tym narzędziem oraz zagrożenia związane z przemilczeniem ważnych zachowań pracowniczych. 

  • Podstawy andragogiki – czyli jak uczą się dorośli. Etapy rozwoju pracownika. Cykl Kolba. Jak wspierać i motywować pracowników.  Autodiagnoza dotycząca uświadomienia swojego etapu rozwoju zawodowego i związanych z tym wyzwań i dalszej nauki.

  • Zakończenie szkolenia. Podsumowanie omawianej tematyki. Realizacja celów szkoleniowych. Przedstawienie tematów kolejnych szkoleń mających na celu poszerzanie wiedzy i trening umiejętności menedżerskich.


Dzień 2 

  • Przybliżenie tematyki Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Zwrócenie uwagi na najważniejsze aspekty ochrony danych osobowych w placówce medycznej. Przedstawienie dobrych praktyk i błędów w zakresie stosowania RODO w placówce medycznej.

  • Prawa pacjenta. Przedstawienie dobrych praktyk i błędów w zakresie przestrzegania praw pacjenta w placówkach medycznych.

  • Przybliżenie tematyki tworzenia procedur sanitarnych. Przedstawienie jak przebiega kontrola Sanepidu w placówce medycznej. Zwrócenie uwagi na najważniejsze punkty kontroli.

  • Rekrutacja pracowników – jak uniknąć błędów podczas rekrutacji, gdzie i jak szukać pracowników, w jaki sposób przeprowadzać efektywne rozmowy kwalifikacyjne.

  • Wprowadzenie procedur pracy. Przedstawienie kiedy warto tworzyć procedury i w jaki sposób robić to efektywnie. Nauka tworzenia map procesowych. 

Czas trwania

1 dzień - 9.00-14.00
2 dzień - 9.00-14.00

Forma zajęć

Prelegenci

Aleksandra Laskowska

Certyfikowany trener biznesu i coach , posiadający bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta i radzenia sobie z sytuacjami trudnymi zarówno w relacjach z klientami, jak i we współpracy zespołowej. Doświadczenia te związane są z wieloletnią pracą w dużych międzynarodowych korporacjach. Ukończyła Akademia Trenerów Biznesu Grupy SET. Praca jest dla niej przede wszystkim pasją co przekłada się na zadowolenie uczestników i efektywność prowadzonych szkoleń. Realizuje się prowadząc szkolenia  z zakresu obsługi pacjenta, radzenia sobie w sytuacjach trudnych, komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania personelem, umiejętności radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu. Z entuzjazmem dzieli się wiedzą, i doświadczeniem, a zajęcia prowadzi w atmosferze sprzyjającej nabywaniu nowej wiedzy i umiejętności, tak aby uczestnicy mogli z sukcesem wykorzystać je zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym

Katarzyna Łempicka

Jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl. Od 2015 roku związana z ochroną zdrowia. Jej celem zawodowym jest kompleksowe wspieranie właścicieli placówek medycznych, tak by ich kliniki działały bez zarzutu. Ukończyła socjologię, pedagogikę oraz studia podyplomowe „Prawo Medyczne”, „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu BHP. Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznych – wspiera właścicieli w tworzeniu, wdrażaniu oraz audycie dokumentacji RODO, SANEPID, Urząd Wojewódzki, BDO, GUS, BHP oraz procedur pracy. Szkoli z zakresu ochrony danych osobowych w placówce medycznej, praw pacjenta, obsługi pacjenta z niepełnosprawnością oraz kompetencji miękkich.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie realizowane za pomocą platformy ZOOM. Wymagana jest instalacja bezpłatnej aplikacji, bez konieczności zakładania konta.

Rejestracja

Szkolenie online
Dwudniowy kurs do zrealizowania z dowolnego miejsca.
1 130
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 1 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 7.08% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin uczestnictwa w szkoleniach Rozdział I Postanowienia ogólne §1. 1. Szkolenie firmy Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o.o., zwane w dalszej części Regulaminu Szkoleniem, odbywa się w terminie i miejscu wskazanym przez Mazowieckie Centrum Biznesowe z o.o., zwane w dalszej części Regulaminu Organizatorem. 2. Organizatorem Szkolenia jest firma Mazowieckie Centrum Biznesowe z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa. 3. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników. 4. Zgłaszającym jest przedsiębiorca, który zgłasza Uczestnika na szkolenie. 5. Uczestnikiem jest osoba zgłoszona przez Zgłaszającego. 6. Organizator zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie zgodnie z ofertą i zapewnić Uczestnikom materiały szkoleniowe. 7. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia w planowanym terminie, z przyczyn od niego niezależnych (zdarzenie noszące cechy siły wyższej, choroba prelegenta, jak również w przypadku liczby zgłoszeń mniejszej niż 30 Uczestników.) W  przypadku odwołania Szkolenia, Organizator zaproponuje w ciągu tygodnia inny termin realizacji jego realizacji lub (w przypadku Szkoleń płatnych) zwrot opłaty za szkolenia w pełnej wysokości. 8. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programów szkoleniowych oraz do zmiany osoby prelegenta w każdym czasie. 9. Oficjalny serwis internetowy znajduje się pod adresem: http://www.mcbkonferencje.pl Rozdział II Uczestnictwo w Szkoleniu §1 1. Warunkami uczestnictwa w Szkoleniu są: a) Zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu można dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl lub przez rozmowę telefoniczną. b)  W przypadku szkoleń płatnych - uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Organizatora. Opłatę za udział w Szkoleniu należy przesłać zgodnie z informacjami na konto wskazane przez Organizatora. Organizator wystawi fakturę VAT lub paragon fiskalny tytułem dokonanych wpłat. 2. Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu upływa  najpóźniej na 7 dni przed Szkoleniem. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w miarę dostępności miejsc, z zastrzeżeniem o braku możliwości złożenia rezygnacji. 3. Za termin dostarczenia zgłoszenia przyjmuje się datę jego wpływu do skrzynki e- mailowej Organizatora lub rozmowy telefonicznej. 4. Aby zgłoszenie telefoniczne było skuteczne i prawnie wiążące, Organizator wyśle e- maila do Zgłaszającego z potwierdzeniem danych Uczestników. 5. Zgłoszenie na szkolenie w jakiejkolwiek formie jest wiążącą umową oraz jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków przez Zgłaszającego. 6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez jednostki prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora. Rozdział III Rezygnacja z udziału w Szkoleniu §1 1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Szkoleniu. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Szkoleniu powinna być dokonana w formie elektronicznej na adres mailowy Organizatora. 2. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Szkoleniu płatnym: a) gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji do 10. dnia przed rozpoczęciem Konferencji, Organizator zwróci Zgłaszającemu wpłaconą kwotę, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział; b) gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed planowanym terminem szkolenia, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę. Gdy opłata nie została jeszcze dokonana, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta. c) gdy Organizator nie otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a Uczestnik nie będzie uczestniczył w Szkoleniu, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę. Gdy opłata nie została jeszcze dokonana, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta. 3. Zmiana Uczestnika szkolenia przez Zgłaszającego jest nieodpłatna. 4. Zmiana Uczestnika szkolenia przez Zgłaszającego powinna nastąpić po uprzednim zgłoszeniu tego faktu do Organizatora. Rozdział IV Odpłatność za szkolenie §1 1. Informacje dotyczące płatności za uczestnictwo w Szkoleniu są zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl, bądź w wiadomości elektronicznej przesłanej przez Organizatora. 2. Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot Zgłaszający. 3. W przypadku szkoleń bezpłatnych, podmioty spoza grupy dedykowanej są zobowiązane do uiszczenia kwoty wskazanej przez Organizatora. 4. Na podstawie braku płatności faktury proforma, Organizator może wydać decyzję o wykreśleniu Uczestnika z listy. 5. Jeśli uczestnik nie reprezentuje podmiotu leczniczego, wówczas obowiązuje go dodatkowa opłata 499zł netto/os do wybranego pakietu. ROZDZIAŁ V UWAGI ORGANIZACYJNE §1 Techniczna strona szkolenia 1. Na co najmniej 45 minut przed wyznaczoną godziną szkolenia pracownik Organizatora pozostaje do dyspozycji Uczestników w celu: weryfikacji listy obecności oraz wydania materiałów szkoleniowych. §2 Prawa i obowiązki uczestnika w ramach szkolenia 1. Koszty wynikające z dojazdu na szkolenie spoczywają na uczestniku szkolenia. 2. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z roku 1997, nr 133, poz. 883), Zgłaszający wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu organizowania i realizacji szkoleń. 3. Podane przez Uczestnika dane osobowe będą przetwarzane, w celu realizacji zadań związanych z obsługą szkolenia i informowania o ofercie, przez Mazowieckie Centrum Biznesowe z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa. Uczestnikowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania. ROZDZIAŁ VI ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU §1 1. Uczestnictwo jest równoznaczne z wyrażeniem zezwolenia na korzystanie z wizerunku (w tym głosu). 2. Wizerunek, głos, wypowiedzi w całości lub w postaci dowolnych fragmentów mogą być utrwalane, przetwarzane i rozpowszechnianie. 3. Nagrania mogą być wykorzystane jako materiał promocyjny lub do celów komercyjnych poprzez sprzedaż nagranych audycji. 4. Przetwarzanie, utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku (w tym głosu), imienia i nazwiska, informacji na mój temat oraz wypowiedzi nie wiąże się z obowiązkiem zapłaty na rzecz uczestnika ani jakiejkolwiek osoby trzeciej wynagrodzenia lub odszkodowania z tego tytułu, jak również nie jest ograniczone czasowo, ilościowo lub terytorialnie. 5. Uczestnik ma prawo do wycofania zgody na wykorzystanie wizerunku w każdym momencie.  ROZDZIAŁ VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE §1 1. Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl 2. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Szkoleniu będą rozstrzygane przez 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego. 4. Szkolenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504). 5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Szkolenia. 6. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania. 7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl 8. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
  • Ulica i nr: Modlińska 6/202
  • Kod pocztowy: 03-216
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5252591635

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
03-216 Warszawa, Polska Modlińska 6/202

Organizator

Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
03-216 Warszawa, Polska
Modlińska 6/202
woj. mazowieckie
Zajmujemy się podnoszeniem kompetencji zawodowych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych. W naszych spotkaniach uczestniczą nie tylko menedżerowie i dyrektorzy, ale również cały personel. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz w...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!