Szkolenie

Korespondencja reklamacyjna z klientem

O szkoleniu

CELE SZKOLENIA:
Celem jednodniowych warsztatów jest prezentacja najważniejszych zasad tworzenia pism
reklamacyjnych, zarówno w korespondencji tradycyjnej jaki i elektronicznej. Warsztaty mają na
celu opanowanie i rozwijanie umiejętności konstruowania pism do klientów, ze szczególnym
uwzględnieniem indywidualizowania odpowiedzi na zgłaszane reklamacje klientów.
Kto powinien wziąć udział?
pracownicy obsługi klienta, pracownicy działów reklamacji

Program szkolenia

Reklamacja jako najważniejsza informacja od klienta:
Dlaczego firmy otrzymują tak mało informacji reklamacyjnych od klientów?
Reklamacja – definicja potoczna i prawna.
Czy klienci reklamują towary i usługi tak często jak to jest konieczne?
Jak stworzyć politykę sprzyjającą pozyskiwaniu informacji reklamacyjnej .

Tradycyjna korespondencja reklamacyjna
Ważne terminy reklamacyjne:
o Fikcja zgody 14 i 30 dni – w jakich przypadkach
Struktura listu reklamacyjnego od klienta do firmy – najważniejsze elementy
Struktura listu reklamacyjnego od firmy do klienta – najważniejsze elementy
List reklamujący towar – schemat
List reklamujący usługę – schemat
List reklamujący niską jakość obsługi – przykład
List uznający roszczenia i akceptujący uwagi klienta „ Tak,ma Pan rację”
List odrzucający „Niestety z dużą przykrością….”
Ćwiczenia praktyczne

Wirtualna korespondencja reklamacyjna
List elektroniczny – najważniejsze elementy
Najważniejsze standardy w tworzeniu korespondencji elektronicznej: szybkość
odpowiadania na zapytanie klienta, autoresoonder, stopka, zwroty
grzecznościowe.

Zwroty i sformułowania przydatne w korespondencji reklamacyjnej z klientem
Jedno słowo „ale”
Tytułowanie klienta
Indywidualizowanie odpowiedzi

Typ klienta – szybka diagnoza
Jak znając klienta z przesłanego listu starać się dostosować do jego stylu
Komunikowania

Prelegenci

Cytat
Brak informacji

Gdzie i kiedy

Kraków 22 listopada 2011
Informacja u organizatora

30-057 Kraków

Moniuszki 13

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
za osobę
699 PLN
Cena zawiera:
  • Brak informacji

Organizator

SRK - Szkolenia Rekrutacje Konsultacje Maciej Żmijewski
30-057 Kraków
Chocimska 13/4
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Brak informacji

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SRK - Szkolenia Rekrutacje Konsultacje Maciej Żmijewski
30-057 Kraków Chocimska 13/4
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!