Szkolenie: Kreatywna sprzedaż

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/kreatywna-sprzedaz-70776-id608

Informacje o szkoleniu

  • Kreatywna sprzedaż

    ID szkolenia: 70776
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Conference Center at The Tides
    ul. Wioślarska 8
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 19.09.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    -
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

W 90% przypadków menedżerowie sprzedaży wykorzystują 19-wieczne metody sprzedaży produktów i usług. Potrzebujemy nowego pokolenia handlowców? A może zmiany siły przyłożenia. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością działy sprzedaży stają przed nowymi wyzwaniami. Przed tradycyjną sprzedażą stoi wielka szansa, jeśli weźmiesz udział we współkreowaniu wartości dla Klienta. Zapraszamy na warsztat, podczas którego poznasz „nową filozofię sprzedaży” oraz elementy psychologii dobrego wpływu na klienta. Merytorycznym podłożem szkolenia są osiągnięcia współczesnej psychologii perswazji poparte doświadczeniami najlepszych handlowców, z którymi do tej pory pracował dr Paweł Fortuna.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:
Jak burzyć spokój klienta aby ułatwiać mu generowanie wyższych przychodów?
Jak skrócić drogę Klienta do zakupu?
Jak firmy mogą autentycznie się wyróżnić, zdobywając zarówno serca klientów, poprzez zapewnienie prawdziwej wartości dodanej?
Jak po prostu pozwalać kupować!

Szkolenie skierowane jest do:

--

Program szkolenia:

09.00 – 9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa, herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

Fatalny cień lat 90-tych w podejściu do sprzedaży

Czym „karmią” nas guru sprzedaży od lat 90-tych?
Dwa światy: szkoleniowy i sprzedażowy
Autyzm szkoleniowy i modne bzdury utrudniające sprzedaż
„Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”
Największy wróg sprzedaży: Uprzedzanie zamiaru przekonywania

O tym jak pewnego dnia rozdawaliśmy pieniądze na ulicy
Reaktancja Klientów, czyli profesjonalna przekora
MUOD (mobilna ulotka obrazowo-dźwiękowa) i inne stereotypowe role sprzedawców
Mistrzowie sprzedażowej ściemy
Dlaczego manipulacja nigdy się nie opłaca?
Nowe otwarcie w relacjach z Klientami

Tradycyjna i nowa rola handlowca na rynku
Handlowiec jako szef zespołu handlowców
Zamiana klienta w handlowca / aktywnego promotora marki
Konieczność zmiany stylu pracy handlowca
Świadomość i przekonania handlowców

Wiesz gdzie jesteś, wiesz z kim rozmawiasz, wiesz co przynosisz, wiesz jaka jest twoja rola
Kluczowe kompetencje – Model RGB
Znaczenie pasji, wnikliwości i kunsztu
Zaangażowanie i ciekawość zamiast oferty
Wywieranie wpływu bez argumentacji

Manipulacja a biała perswazja
Oddziaływanie na bazie efektu kontekstu (asymilacja i kontrast)
Oddziaływanie na refleksyjność klientów
Perswazja narracyjna – oddziaływanie na wyobraźnię i emocje
Synergiczny efekt łączenia różnych form perswazji
Nowe kierunki kształcenia handlowców

Dlaczego typowe szkolenia z technik sprzedaży są niewystarczające?
Warsztaty konsultingowe
Sesje inspiracji
Uczenie się na błędach
Jakie szkolenia handlowcy najbardziej lubią?
16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

dr Paweł Fortuna
Doradca zarządów i Menedzerów HR, trener o nieschematycznych metodach pracy, innowator. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“
Prowadzi niestandarowe, pomysłowe, innowacyjne i energetyzujące szkolenia i warsztaty w obszarach: białej perswazji, przywództwa, kreatywności, rozwoju osobistego, zarządzania zespołami, przeprowadzania i zarządzania zmianami w firmach. Podczas szkoleń i prelekcji stosuje sztukę performatywną z elementami teatru improwizacji.
Prawdopodobnie najlepszy psycholog wśród artystów i najlepszy artysta wśród psychologów. Jest kompozytorem i autorem tekstów, członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Muzyka jest dla niego przestrzenią eksperymentów, wolności twórczej i zabawy, którą przekłada na inne swoje działania i aktywności. Twórca międzynarodowej Konferencji Aktualności Psychologicznych AKTUALIA, która w 2013 roku miała już XX edycję. Inicjator akcji „Nić przyjaźni” między Instytutem Psychologii KUL i UMCS. Fundator polsko-ukraińskiej Fundacji na Rzecz Rozwoju, twórca Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie.
Stworzył i zrealizował oryginalne projekty szkoleniowe dla takich instytucji jak Volvo Truck Corporation, Stock Spirit, czy Agora. Wykładowca KUL oraz Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych i popularyzujących wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego.
W ciągu ostatnich 5 lat napisał książki: Metafory i analogie w szkoleniach (2013, wraz z M. Urbanem); Pozytywna psychologia porażki. Jak z cytryny zrobić lemoniadę (2012, nagroda Teofrasta); Pasja żonglowania/ Passion for juggling (2011, wraz z M. Urbanem); Perswazja w pracy trenera, czyli jak kształtować postawy uczestników szkolenia (2011); Studium przypadku w praktyce szkoleniowej, czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych (2010); Przygotowanie szkolenia, czyli jak dobry początek prowadzi do sukcesu (2009, z M. Łaguną). Jak być lepszym szefem. Inspiracje psychologiczne (2009, z M. Torój); Obrona przed wpływem telewizji (2007).

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1370 - 1670

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 29.08.2018 - 1370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 30.08.2018 - 1670 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Kreatywna sprzedaż