Szkolenie: Kreatywna sprzedaż

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/kreatywna-sprzedaz-70938

Informacje o szkoleniu

  • Kreatywna sprzedaż


    ID szkolenia: 70938
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 25.09.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-16.30
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

W 90% przypadków menedżerowie sprzedaży wykorzystują 19-wieczne metody sprzedaży produktów i usług. Potrzebujemy nowego pokolenia handlowców? A może zmiany siły przyłożenia. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością działy sprzedaży stają przed nowymi wyzwaniami. Przed tradycyjną sprzedażą stoi wielka szansa, jeśli weźmiesz udział we współkreowaniu wartości dla Klienta. Zapraszamy na warsztat, podczas którego poznasz „nową filozofię sprzedaży” oraz elementy psychologii dobrego wpływu na klienta. Merytorycznym podłożem szkolenia są osiągnięcia współczesnej psychologii perswazji poparte doświadczeniami najlepszych handlowców, z którymi do tej pory pracował dr Paweł Fortuna.

Szkolenie skierowane jest do:

To jest warsztat dla Ciebie, jeśli:

Masz poczucie, że Twoja sprzedaż jest w fazie impasu, coś idzie nie tak i nie wiesz do końca co.
Masz grupę trudnych Klientów, którzy bawią się z Tobą w „kotka i myszkę” i potrzebujesz skutecznego i inteligentnego sposobu, by przejąć inicjatywę.
Potrzebujesz puli nowych pomysłów, które zdynamizują Twoją sprzedaż, sprawią, że entuzjazm wzrośnie, a wraz z nią zwyczajne zadowolenie z życia.
Spotykasz się ze szczególnie wymagającymi kupcami, nie zadowalającymi się byle czym i zależy Ci na zainteresowaniu ich innowacyjnym podejściem do sprzedaży.
Masz silną konkurencję i szukasz innych niż cena sposobów, by się od nich odróżnić.
Twoja sprzedaż idzie całkiem dobrze, ale potrzebujesz od czasu do czasu soczystego impulsu prorozwojowego, choćby po to, żeby nie dać się rutynie.
Zainteresowała Cię książka „Sprzedaż bez sprzedawania” i chciałbyś bliżej zapoznać się z koncepcją sprzedaży wykluczającą manipulację.
Byłeś już na innych moich warsztatach lub czytałeś inne moje książki, chcesz znów się spotkać i sensownie spędzić czas.

Program szkolenia:

09.00 – 9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa, herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

Fatalny cień lat 90-tych w podejściu do sprzedaży

Czym „karmią” nas guru sprzedaży od lat 90-tych?
Dwa światy: szkoleniowy i sprzedażowy
Autyzm szkoleniowy i modne bzdury utrudniające sprzedaż
„Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”
Największy wróg sprzedaży: Uprzedzanie zamiaru przekonywania

O tym jak pewnego dnia rozdawaliśmy pieniądze na ulicy
Reaktancja Klientów, czyli profesjonalna przekora
MUOD (mobilna ulotka obrazowo-dźwiękowa) i inne stereotypowe role sprzedawców
Mistrzowie sprzedażowej ściemy
Dlaczego manipulacja nigdy się nie opłaca?
Nowe otwarcie w relacjach z Klientami

Tradycyjna i nowa rola handlowca na rynku
Handlowiec jako szef zespołu handlowców
Zamiana klienta w handlowca / aktywnego promotora marki
Konieczność zmiany stylu pracy handlowca
Świadomość i przekonania handlowców

Wiesz gdzie jesteś, wiesz z kim rozmawiasz, wiesz co przynosisz, wiesz jaka jest twoja rola
Kluczowe kompetencje – Model RGB
Znaczenie pasji, wnikliwości i kunsztu
Zaangażowanie i ciekawość zamiast oferty
Wywieranie wpływu bez argumentacji

Manipulacja a biała perswazja
Oddziaływanie na bazie efektu kontekstu (asymilacja i kontrast)
Oddziaływanie na refleksyjność klientów
Perswazja narracyjna – oddziaływanie na wyobraźnię i emocje
Synergiczny efekt łączenia różnych form perswazji
Nowe kierunki kształcenia handlowców

Dlaczego typowe szkolenia z technik sprzedaży są niewystarczające?
Warsztaty konsultingowe
Sesje inspiracji
Uczenie się na błędach
Jakie szkolenia handlowcy najbardziej lubią?
16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Paweł Fortuna Doradca zarządów i Menedzerów HR, trener o nieschematycznych metodach pracy, innowator. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1370 - 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 04.09.2019 - 1 370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 05.09.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Kreatywna sprzedaż