Szkolenie

KREATYWNE PODEJŚCIE DO MARKETINGU

O szkoleniu

Celem szkolenia jest:
* pobudzenie kreatywności uczestników spotkania
* przedstawienie innego spojrzenia na działania marketingowe
* zaprezentowanie podstaw sprzyjających zwiększeniu skuteczności działań marketingowych
* pokazanie korzyści płynących z rozwiązań „innych niż wszystkie"
Kto powinien wziąć udział?
Do wzięcia udziału w szkoleniu zapraszamy:
* pracowników działów marketingu
* niezależnych specjalistów opracowanej tematyki
* właścicieli małych i mikro przedsiębiorstw
* osoby zainteresowane wymienionymi zagadnieniami

Program szkolenia

Zajęcia odbywają się według poniższego harmonogramu:
PODSTAWY KREATYWNOŚCI
* kreatywność jako proces myślowy
- szablony działania kluczem do nieszablonowych rozwiązań
* szukanie pomysłów
- ocena przydatności pytań i odpowiedzi
* skuteczne rozwiązania
* zarządzanie kreatywnością

DZIAŁANIA KREATYWNE
* poza rutyną
* skuteczność prowokacji
* różnica pomiędzy kreatywnością a gotowym rozwiązaniem
- co świadczy o naszej kreatywności?
* czy kreatywne zawsze oznacza niepowtarzalne?
* optymalizacja kreatywnych działań
- kalkulacja ryzyka

POJĘCIE MARKETINGU KREATYWNEGO
* nieustanna pogoń za „białym królikiem"
* generowanie niebanalnych rozwiązań
* techniki oddziaływania na rynek
- pobudzanie potrzeby uczestnictwa
- techniki wzbudzania zainteresowania
- działania oparte na zaangażowaniu odbiorców
* etapy działań marketingowych
* przykłady marketingu kreatywnego

CZERPANIE INSPIRACJI
* unikanie powieleń
* skuteczne badania rynku
- określanie celów badań
- wyznaczanie grupy docelowej

Indywidualne konsultacje z prowadzącym - w ramach potrzeb.

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Czas trwania

16

Prelegenci

Cytat
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 maja 2012
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ

00-074 Warszawa

Trębacka 3

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 11 maja wynosi: 690,00 zł brutto
690 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 11 maja wynosi: 780,00 zł brutto
780 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!