O szkoleniu
Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- rozbudzić kreatywność w codziennych działaniach uczestników
- otworzyć uczestników na innowacyjność i poszukiwanie nowych rozwiązań
- nauczyć jak pokonywać bariery blokujące kreatywne myślenie
- pokazać, jak przełożyć nieszablonowe zachowania na tak istotne kwestie jak kontakt z klientem, wynik sprzedaży czy windykacja
- pokazać, jaki wpływ na naszą efektywność mają nawyki, rutyna, doświadczenie.
Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- nieszablonową wiedzę rozwijającą Państwa kreatywność, co w dalszej perspektywie wpłynie na efektywność Państwa pracy
- nowe perspektywy, nowe spojrzenie na metody zarządzania sprzedażą, firmą.
- wiedzę o kreatywnych i innowacyjnych metodach rozwiązywania problemów.
- praktyczne doświadczenie w pracy na przypadkami beznadziejnymi, w których tylko teoretycznie miejsca na kreatywność brak.
- rozbudzić kreatywność w codziennych działaniach uczestników
- otworzyć uczestników na innowacyjność i poszukiwanie nowych rozwiązań
- nauczyć jak pokonywać bariery blokujące kreatywne myślenie
- pokazać, jak przełożyć nieszablonowe zachowania na tak istotne kwestie jak kontakt z klientem, wynik sprzedaży czy windykacja
- pokazać, jaki wpływ na naszą efektywność mają nawyki, rutyna, doświadczenie.
Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- nieszablonową wiedzę rozwijającą Państwa kreatywność, co w dalszej perspektywie wpłynie na efektywność Państwa pracy
- nowe perspektywy, nowe spojrzenie na metody zarządzania sprzedażą, firmą.
- wiedzę o kreatywnych i innowacyjnych metodach rozwiązywania problemów.
- praktyczne doświadczenie w pracy na przypadkami beznadziejnymi, w których tylko teoretycznie miejsca na kreatywność brak.
Kto powinien wziąć udział?
Grupa docelowa:
- managerowie i specjaliści działu sprzedaży
- managerowie i specjaliści działu handlowego
- managerowie i specjaliści działu obsługi klienta
- brand i product managerowie
- przedstawiciele handlowi
- osoby prowadzące negocjacje, wizyty handlowe
- właściciele firm poszukujący nieszablonowych rozwiązań na zwiększenie wyników sprzedażowych
- managerowie i specjaliści działu sprzedaży
- managerowie i specjaliści działu handlowego
- managerowie i specjaliści działu obsługi klienta
- brand i product managerowie
- przedstawiciele handlowi
- osoby prowadzące negocjacje, wizyty handlowe
- właściciele firm poszukujący nieszablonowych rozwiązań na zwiększenie wyników sprzedażowych
Program szkolenia
Program szkolenia:
Moduł 1. Wprowadzenie do warsztatu.
Moduł 2. Innowacyjność i kreatywność w biznesie – czy to jest w ogóle możliwe?
Jak opisać kreatywne działanie i myślenie?
Schematy w biznesie?
Hamulce kreatywności.
Co to jest myślenie niestandardowe?
Metodologia działań kreatywnych.
Odkrywaj kreatywność w swoim zespole!
Filozofia Kaizen – czyli zmiany, zmiany, ciągłe zmiany…
To, co masz zrobić - zrób inaczej!
Przypatrz się konkurencji – i co widzisz?
Myślenie pytaniami.
Zapobieganie rutynie i znaczenie doświadczenia, jako czynnika ograniczającego kreatywność.
Zmiana – świadomość konieczności dokonywania zmian, obszary do zmiany, zarządzanie zmianą.
Kreatywne metody rozwiązywania problemów - burza mózgów, metoda Disneya.
Moduł 3. Zarządzanie portfelem klientów a miejsce na kreatywność.
Jak kreatywnie budować portfel klientów?
Pozycjonowanie klientów, segmentacja klientów.
Potencjał klienta.
Rentowność i analiza rentowności portfela.
Różni klienci – różne działania, różne potrzeby.
Oferta dopasowana.
Windykacja i rozliczenia portfela klientów – suche fakty, czy miejsce na kreatywność?
Analizy sprzedaży - i co z tego wynika?
Moduł 4. Firma w kryzysie – innowacyjność w obronie ceny.
Jak wygląda kryzys w firmie a jak kryzys w otoczeniu firmy?
Planowanie w kryzysie – czyli myśl nieszablonowo.
Rentowność w odniesieniu do klienta.
Czego nigdy nie robić jak maleje sprzedaż?
Strategie obrony ceny.
Czy da się zarobić na kryzysie?
Kreatywność = przedsiębiorczość.
Moduł 5. Najczęściej stosowane sposoby pracy z klientem.
Działania nawykowe.
Znaczenie nawyku, jako determinanta naszej aktywności.
Co nam daje rutyna?
Jakie korzyści w pracy handlowej daje nam doświadczenie?
Nasze projekcje i ich wpływ na skuteczność w sprzedaży.
Moduł 6. Praca warsztatowa na przypadkach
Opisy przypadków.
Kreatywne metody pracy nad przypadkami.
Opracowanie w grupach nowych sposobów rozwiązania problemu:
- Kontekst planowania pracy z klientem
- Opracowanie metod kontaktu z klientem
- Zdobywanie informacji od klienta
- Sposoby prezentacji oferty
- Metody budowania relacji z klientem i lojalności
Przećwiczenie wypracowanych rozwiązań w formie prezentacji i scenki.
Moduł 7. Zakończenie warsztatów szkoleniowych.
Podsumowanie i pytania uczestników.
Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.
Metody szkoleniowe:
Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów praktycznych wzbogaconych o liczne ćwiczenia i analizy, pracę indywidualną i w małych grupach, studium przypadków, symulacje i miniwykłady. Wybrane przez nas metody pozwalają zaangażować uczestników i znacząco podwyższyć efektywność szkolenia. Uczestnicy są dla nas aktywnymi partnerami w procesie realizowania programu szkolenia, uwzględniamy wiedzę i doświadczenia jakie wnoszą, angażujemy ich całkowicie w proces edukacji.
Koszt szkolenia: 990.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Cena uwzględnia:
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- materiały dla każdego z uczestników: dydaktyczne i ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.
Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.
Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651. Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.
Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Powyższy program realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego, dopasowanego do Państwa potrzeb i oczekiwań.
Abilit Szkolenia i Doradztwo - sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić:
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
www.abilit.pl
mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia
www.szkoleniaidoradztwo.pl
Moduł 1. Wprowadzenie do warsztatu.
Moduł 2. Innowacyjność i kreatywność w biznesie – czy to jest w ogóle możliwe?
Jak opisać kreatywne działanie i myślenie?
Schematy w biznesie?
Hamulce kreatywności.
Co to jest myślenie niestandardowe?
Metodologia działań kreatywnych.
Odkrywaj kreatywność w swoim zespole!
Filozofia Kaizen – czyli zmiany, zmiany, ciągłe zmiany…
To, co masz zrobić - zrób inaczej!
Przypatrz się konkurencji – i co widzisz?
Myślenie pytaniami.
Zapobieganie rutynie i znaczenie doświadczenia, jako czynnika ograniczającego kreatywność.
Zmiana – świadomość konieczności dokonywania zmian, obszary do zmiany, zarządzanie zmianą.
Kreatywne metody rozwiązywania problemów - burza mózgów, metoda Disneya.
Moduł 3. Zarządzanie portfelem klientów a miejsce na kreatywność.
Jak kreatywnie budować portfel klientów?
Pozycjonowanie klientów, segmentacja klientów.
Potencjał klienta.
Rentowność i analiza rentowności portfela.
Różni klienci – różne działania, różne potrzeby.
Oferta dopasowana.
Windykacja i rozliczenia portfela klientów – suche fakty, czy miejsce na kreatywność?
Analizy sprzedaży - i co z tego wynika?
Moduł 4. Firma w kryzysie – innowacyjność w obronie ceny.
Jak wygląda kryzys w firmie a jak kryzys w otoczeniu firmy?
Planowanie w kryzysie – czyli myśl nieszablonowo.
Rentowność w odniesieniu do klienta.
Czego nigdy nie robić jak maleje sprzedaż?
Strategie obrony ceny.
Czy da się zarobić na kryzysie?
Kreatywność = przedsiębiorczość.
Moduł 5. Najczęściej stosowane sposoby pracy z klientem.
Działania nawykowe.
Znaczenie nawyku, jako determinanta naszej aktywności.
Co nam daje rutyna?
Jakie korzyści w pracy handlowej daje nam doświadczenie?
Nasze projekcje i ich wpływ na skuteczność w sprzedaży.
Moduł 6. Praca warsztatowa na przypadkach
Opisy przypadków.
Kreatywne metody pracy nad przypadkami.
Opracowanie w grupach nowych sposobów rozwiązania problemu:
- Kontekst planowania pracy z klientem
- Opracowanie metod kontaktu z klientem
- Zdobywanie informacji od klienta
- Sposoby prezentacji oferty
- Metody budowania relacji z klientem i lojalności
Przećwiczenie wypracowanych rozwiązań w formie prezentacji i scenki.
Moduł 7. Zakończenie warsztatów szkoleniowych.
Podsumowanie i pytania uczestników.
Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.
Metody szkoleniowe:
Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów praktycznych wzbogaconych o liczne ćwiczenia i analizy, pracę indywidualną i w małych grupach, studium przypadków, symulacje i miniwykłady. Wybrane przez nas metody pozwalają zaangażować uczestników i znacząco podwyższyć efektywność szkolenia. Uczestnicy są dla nas aktywnymi partnerami w procesie realizowania programu szkolenia, uwzględniamy wiedzę i doświadczenia jakie wnoszą, angażujemy ich całkowicie w proces edukacji.
Koszt szkolenia: 990.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Cena uwzględnia:
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- materiały dla każdego z uczestników: dydaktyczne i ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.
Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.
Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651. Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.
Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Powyższy program realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego, dopasowanego do Państwa potrzeb i oczekiwań.
Abilit Szkolenia i Doradztwo - sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić:
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
www.abilit.pl
mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia
www.szkoleniaidoradztwo.pl
Czas trwania
2 dni (16 godzin)
Prelegenci

Ekspert prowadzący:
Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem. Pracował kilkanaście lat na stanowiskach menedżerskich związanych ze sprzedażą oraz zarządzaniem firmą w branży farmaceutycznej (PGF), FMCG oraz usługowej. Charakteryzuje się otwartością na ludzi i na zmiany, determinacją w działaniu, pogodnym usposobieniem, nastawieniem na cel. Swój sukces szkoleniowy opiera na licznej grupie zadowolonych pracowników na różnych szczeblach kariery zawodowej. Od kilkunastu lat pomaga innym osiągać sukcesy i realizować cele poprzez szkolenia i coaching. Przygotowując i prowadząc szkolenia opiera się na swoim wieloletnim doświadczeniu biznesowym i sprzedażowym oraz praktycznej wiedzy z zakresu zarządzaniu zespołami czy przedsiębiorstwami.
Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem. Pracował kilkanaście lat na stanowiskach menedżerskich związanych ze sprzedażą oraz zarządzaniem firmą w branży farmaceutycznej (PGF), FMCG oraz usługowej. Charakteryzuje się otwartością na ludzi i na zmiany, determinacją w działaniu, pogodnym usposobieniem, nastawieniem na cel. Swój sukces szkoleniowy opiera na licznej grupie zadowolonych pracowników na różnych szczeblach kariery zawodowej. Od kilkunastu lat pomaga innym osiągać sukcesy i realizować cele poprzez szkolenia i coaching. Przygotowując i prowadząc szkolenia opiera się na swoim wieloletnim doświadczeniu biznesowym i sprzedażowym oraz praktycznej wiedzy z zakresu zarządzaniu zespołami czy przedsiębiorstwami.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wrocław
Wrocław
Wrocław
woj. dolnośląskie
Poznań
Poznań
Poznań
woj. wielkopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto
990
zł
Cena zawiera:
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. Cena uwzględnia - uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób, - materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania, - dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia - imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, - profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę, - kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Abilit Szkolenia i Doradztwo
63-760 Zduny
Łacnowa 58/11
woj. wielkopolskie
Abilit Szkolenia i Doradztwo – działamy, ponieważ jesteśmy pasjonatami tworzenia procesów pogłębiania wiedzy i doskonalenia swoich kwalifikacji.
Istniejemy, ponieważ poszerzamy horyzonty i budujemy strategie.
Wszystko, co robimy, robimy z zaa...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651. Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651. Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Abilit Szkolenia i Doradztwo
63-760 Zduny
Łacnowa 58/11
Powiadomienia o nowych terminach