Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/kupiec-doskonaly-73765-id5854

Informacje o szkoleniu

Ośrodek Szkoleń i Informacji EFFECT
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Dzięki szkoleniu Kupiec doskonały dowiesz się jak:

-kształtować własną osobowość, aby odnosić sukces w negocjacjach zakupowych
-wywierać skutecznie wpływ
-kierować rozmową
-opierać się manipulacji i nie poddawać się presji emocji w trudnych sytuacjach

Dzięki uczestnictwu w warsztatach Kupiec doskonały uzyskasz wiedzę i umiejętności w realizowaniu strategii doprowadzających do sukcesu – lepszych wyników, poprawy wydajności i poczucia satysfakcji z życia zawodowego.

Szkolenie prowadzone jest dynamicznymi metodami warsztatowo-treningowo-coachingowymi.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Pracowników Działów Zaopatrzenia
  • Specjalistów ds. zakupów
  • Pracowników Działów Logistyki
  • Pracowników Działów Przetargów
  • Pracowników Działów Importu
  • oraz wszystkich osób, które podczas negocjacji zaskakiwane są taktykami testującymi ich kreatywność, odwagę i pewność siebie.

Program szkolenia:

I. Mapa Rozwoju Kupca. Autodiagnoza cech i kompetencji. Rozwój silnej osobowości kupca.

  • Test kompetencji negocjacyjnych.
  • Test kompetencji motywacyjnych.
  • 8 najważniejszych kategorii ludzi biznesu: Życie, Sukces, Biznes, Przywództwo, Pieniądze, Sprzedaż, Negocjowanie oraz Zarządzanie Czasem.
  • Strategie osiągania sukcesu. Szwedzki stół – 21 narzędzi doprowadzających do celu.

II. Najważniejsze kompetencje kupca. Diagnoza i rozwój. Siła negocjatora.

  • Umiejętności negocjacyjne 35%.
  • Umiejętności analityczne 15%.
  • Umiejętność budowania relacji 9%.
  • Determinacja w osiąganiu celów 9%.
  • Umiejętności komunikacyjne 9%.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu 8%.
  • Umiejętność pracy w zespole 6%.

Badania własne: skuteczność kupiecka a umiejętności miękkie.

III. Rozwój silnej osobowości kupca.

  • „Big five” kupca – jak rozwijać najważniejsze cechy osobowości.
  • Model Diltsa. Poziomy neurologiczne.
  • Zasady neurolingwistycznego programowania. Techniki NLP w kształtowaniu siebie.
  • Analiza transakcyjna. Kim jestem w relacjach społecznych?

IV. Asertywność – cecha skutecznego kupca.

  • Asertywności można się nauczyć.
  • Asertywny kupiec – podstawowe zasady zachowań asertywnych.
  • Postawa agresywna – uległa – manipulacyjna i asertywna. Autodiagnoza asertywności.
  • Techniki asertywne w trudnych sytuacjach: krytyka, odmowa, agresja, naruszanie granic, łamanie zasad. Jak wyjść z twarzą.

V. Inteligencja emocjonalna w pracy kupca.

  • Siła emocji w relacjach interpersonalnych i wywieraniu wpływu.
  • Zrozumieć emocje. Jak kształtowały się emocje i dlaczego tak trudno je opanowywać?
  • 4 poziomy inteligencji emocjonalnej. Autodiagnoza IE. Test.
  • Techniki kontroli emocji.
  • Emocje jako źródło energii – metody kierowania strumieniem emocji.
  • Jak wykorzystać emocje w budowaniu i kierowaniu relacjami w procesie negocjacji kupieckich.

VI. Komunikacja i perswazja w pracy kupca.

  • Jak komunikować się skutecznie?
  • Uszy von Thuna – czyli jak słuchamy i co słyszymy.
  • Odważna komunikacja w budowaniu wiarygodności kupca.
  • Jak przekonywująco mówić i argumentować?
  • Najważniejsze zasady skutecznej perswazji.
  • Wywieranie wpływu – praktyczne warsztaty. Jak osiągnąć cel w 45 sekund?

VII. Wysokie kompetencje negocjacyjne w praktyce.

  • Zaawansowane symulacje autentycznych negocjacji oparte na narzędziach Development Center pozwalające na przetestowanie własnych umiejętności negocjacyjnych, określenie swoich mocnych stron i obszarów wysokiego potencjału oraz obszarów do doskonalenia zawodowego.
  • Nauka poprzez znakomite, indywidualne doświadczenie, autorefleksję i feedback trenera.

VIII. Jak nie stracić potencjału? Stres i wypalenie zawodowe w pracy kupca.

  • Stres. Uwarunkowania psychofizjologiczne
  • Mój poziom stresu. Skala Holmsa
  • Jak zarządzać stresem w pracy.
  • Przegląd psychodynamicznych metod zarządzania stresem. Warsztaty antystresowe. Kształtowanie równowagi, zdrowia i harmonijnego dystansu emocjonalnego.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA

Informacje o prelegentach:

Olga Borgieł

Doświadczony trener i negocjator. Prowadziła, współprowadziła i konsultowała projekty negocjacyjne o wartości do 160 mln PLN. Obecnie jest doradcą negocjacyjnym w zakresie strategii i wpływu, coachem negocjatorów, prowadzi treningi dla negocjatorów oparte na best practices. Posiada doświadczenie negocjacyjne zarówno ze strony sprzedażowej, jak i zakupowej w branżach takich jak: FMCG, produkcja, finanse, inwestycje.

Należy dzisiaj do czołówki trenerów w Polsce. Psycholog, certyfikowany trener TTT University of Wales, Personal Coaching The Coaching Academy, London, Trener The Training Associates, jednej z największych firm szkoleniowych na świecie.

Łącznie przeprowadziła ponad 400 projektów szkoleniowych z zakresu negocjacji, perswazji, komunikacji i wpływu oraz technik antymanipulacji dla organizacji komercyjnych, rządowych i samorządowych takich jak m.in.: ING Bank Śląski SA, BRE Bank SA, Kredyt Bank SA, PKO BP SA, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE, PGNiG, KGHM, Polkomtel, P4, BWI, Nexteer, Man, Skanska, Mirbud, Volvo, General Motors, Isuzu, Magna Polska, Star Foods Ltd., Danone, Netia, Delphi, Schneider Electric, Air Products Polska, Messer Polska, CJ Internationale, ICF Polfa Rzeszów, Polfa Łódź, Grupa Orlen, Vienna Insurance Group oraz organizacji rządowych i samorządowych: Narodowy Bank Polski, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ZUS, Urzędy Miast, Urzędy Marszałkowskie.
W swojej bogatej karierze przeszkoliła kilka tysięcy osób: menedżerów, kupców i handlowców na treningach opartych na autentycznych sytuacjach negocjacyjnych oraz aktywnej, treningowej formule kształcącej najwyższe kompetencje negocjacyjne. Prowadzi szkolenia na poziomie Basic, Medium i Advanced.

Praktyczną jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny za przydatność w rozwoju i wzrost kompetencji negocjacyjnych.

Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach.
Prowadzi niezależne projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).
W ramach współpracy realizuje złożone sesje AC / DC na stanowiska menedżerskie, handlowe i wysokospecjalistyczne.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł brutto za 1 osobę
  • 1790 zł brutto za 1 osobę za szkolenie z zakwaterowaniem

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, przerwy kawowe, obiady, parking hotelowy.

Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (2 noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie (2 kolacje, 2 śniadania, 2 obiady, przerwy kawowe), zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness. Parking hotelowy bez dodatkowych opłat.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Kupiec doskonały