O szkoleniu
Jakich kryteriów użyć przy kwalifikacji dostawcy? Na co zwrócić uwagę podejmująć decyzje w zakresie wspólpracy? Na czym polega cykliczna ocena dostawcy w systemie 360? jak porównywać nieporównywalne wykorzystując wielokryterialne modele decyzyjne? Umiejętność podejmowania trafnych decyzji w zakresie wyboru ofert oraz dalszej efektywnej oceny dostawców na etapie realizacji oraz regularnej współpracy stanowią fundament skuteczności zakupów we współczesnych czasach. Coraz większe znaczenie zyskuje pojęcie transparentności w zakresie dokonanych decyzji oraz standaryzacji samego procesu podejmowania decyzji. Prawidłowe projektowanie kryteriów oceny oraz wyboru dostawcy stanowi fundament dobrej decyzji w ujęciu minimalizacji ryzyka związanego z wdrożeniem nowego dostawcy.
Kto powinien wziąć udział?
- kadra zarządzająca wyższego szczebla (Dyrektor Logistyki, Dyrektor Produkcji, Dyrektor Zakupów),
- kadra zarządzająca średniego szczebla (Kierownik Logistyki, Kierownik Produkcji, Kierownik Zakupów),
- strategiczni pracownicy działu zakupów (Kupiec Strategiczny, Sourcing Project Manager, Kierownik Kategorii Zakupowej)
Program szkolenia
- Cel oceny ofert oraz wyboru dostawcy.
- Kontekst organizacji w kwalifikacji dostawcy.
- Dobór kryteriów oceny oraz wyboru.
- Proces oceny dostawcy na bazie metodologii oceny 360.
- Opis i podział metodyk oceny - metody podstawowe:
- panel ekspertów,
- punkt odniesienia,
- analiza kosztów i korzyści,
- analiza kosztów i efektywności,
- TCO.
- Wielokryterialne modele decyzyjne w zakupach - metody zaawansowane.
Czas trwania
1 dzień - 8 godzin
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1070zł.
970
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Progress Project Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Światowa 22
- Kod pocztowy: 02-229
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5252382647
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Eventis.pl
04-395 Warszawa
ul. Siennicka 22/22
Organizator
Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa, Polska
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
Powiadomienia o nowych terminach