Szkolenie

Leadership - doskonalenie kompetencji osobistych wyższej kadry managerskiej

O szkoleniu

"Liderem jest człowiek, który w określonej grupie ludzi stymuluje proces wytyczania i osiągania celów, wyzwalając w sobie i innych entuzjazm oraz zdolności i najlepsze cechy charakteru."
Leadership jest szkoleniem dla menedżerów organizacji, która chciałaby potraktować brak stabilności w gospodarce jako moment na budowanie przewagi konkurencyjnej. Jednocześnie uczy jak poprzez kompetencje zawarte w modelu leadership 4D, neutralizować czynniki obniżające efektywność pracowników.
Szkolenie jest dedykowane dla tych menedżerów, którzy dążą do naturalnego, autentycznego, zaangażowanego przywództwa, które sprawi, że podlegli im pracownicy będą zaangażowani, lojalni i odpowiedzialni. Celem szkolenia jest rozwój umiejętności praktycznego rozróżnienia i wartościowania własnej kompetencji w obszarze podstawowych funkcji i stylów kierowniczych.
Kto powinien wziąć udział?
Dyrektorzy zespołów projektów; Projekt menadżerowie; Menadżerowie zespołów; Kierownicy działów

Program szkolenia

1. WIZERUNEK PRZYWÓDCY.
- Postawa przywódcy.
- Atrybuty przywództwa.

2. MENEDŻER JAKO PRZYWÓDCA.

- Przywództwo ukierunkowane na działanie.
- Zadanie, zespół, jednostka.
- Skuteczne kierowanie.
- Motywowanie pracowników.
- Model CLIMB.
- Ustalanie reguł i standardów pracy charyzmatycznego menadżera.
- Wywieranie wpływu menadżerskiego i komunikacja perswazyjna.
- Inteligencja emocjonalny charyzmatycznego przywódcy.

3. PRZYWÓDZTWO SYTUACYJNE

- Styl strukturyzujący.
- Styl trenerski.
- Styl zachęcający.
- Styl delegujący.

4. ZESPÓŁ PRACOWNICZY I ZASADY JEGO FUNKCJONOWANIA

- Organizacja pracy zespołu – ustalanie celów zespołowych.
- Indywidualne role członków zespołu – diagnoza i postępowanie, przydzielanie zadań.
- Praca zespołowa – siła zespołu, odpowiedzialność, motywacja, współpraca.
- Komunikacja w zespole.
- Zarządzanie sytuacjami trudnymi w zespole.

5. ZMIANA JAKO TRWAŁY ELEMENT ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM.

- Istota zmiany.
- Zarządzanie zmianą.
- Model kultury organizacji a pożądane zachowania kierownicze.

Czas trwania

2 dni po 7 h
TERMINY SZKOLEŃ:
19-20.09.2017
21-22.12.2017

Prelegenci

Cytat
trenerzy TQMsoft

Gdzie i kiedy

Kraków 15 - 16 stycznia 2018
TQMsoft

31-231 Kraków

ul. Bociana 22a

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN netto / 1 os.
2100 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

karta zgłoszenia- w przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!