O szkoleniu
Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa, bez względu na to jak dużą firmą czy też zespołem kieruje. Implikacją tego zjawiska jest konieczność rozwoju swoich kompetencji zarządczych w kierunku przywództwa (leadership) poprzez szkolenie managerskie, które pozwoli na zdobycie wiedzy i podniesienie umiejętności bycia inspirującym liderem, za którym chcą podążać i podążają podwładni i współpracownicy.
Leadership, to szkolenie, które przygotuje Cię do zmiany sposobu zarządzania z bycia "kierownikiem" do stania się inspirującym "liderem". Przywództwo, to szkolenie, na którym zdobędziesz wiedzę i umiejętności, których zastosowanie pozwoli Tobie i Twoim pracownikom (współpracownikom) wrzucić kolejny "wyższy bieg".
BIORĄC UDZIAŁ W WARSZTACIE "LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). SZKOLENIE MANAGERSKIE"
- Rozwiniesz kompetencje komunikacji managerskiej w budowaniu relacji, współpracy i kierowaniu zespołem.
- Poznasz różne rodzaje komunikatów: budujących autorytet, kreujących współpracę, motywujących, itp.
- Zdobędziesz (rozwiniesz) umiejętność posługiwania się narzędziami komunikacji managerskiej.
- Nabędziesz (podniesiesz) umiejętności prowadzenia kluczowych rozmów managerskich.
- Rozwiniesz kompetencje radzenia sobie w trudnych sytuacjach w komunikacji managerskiej.
- Zdobędziesz umiejętności angażowania i motywowania pracowników.
- Nauczysz się sposobów stawiania przed zespołem inspirujących celów.
- Poznasz zasady budowania prawdziwego i silnego zaangażowania pracowników.
KOMU REKOMENDUJEMY "LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). SZKOLENIE MANAGERSKIE"?
Od ponad 20 lat aktywnie i skutecznie wspieramy rozwój polskich kadr managerskich. Nasze doświadczenie pozwala polecić warsztat "Leadership (Przywództwo). Szkolenie managerskie":
- Właścicielom firm, członkom zarządów przedsiębiorstw.
- Managerom działów, zespołów pracowniczych, managerom projektów.
- Wszystkim, którzy wiążą swoją karierę zawodową z zarządzaniem.
Program szkolenia
1. PRZYWÓDZTWO A AUTORYTET?
- Czym jest przywództwo?
- Czym jest autorytet?
- 4 typy autorytetu
- Autorytet w świecie VUCA
2. JAKA JEST DROGA OD MANAGERA DO LIDERA?
- Trzy poziomy zarządzania (Ja, zespół, organizacja)
- Na czym polega różnica między managerem a liderem?
- Cztery role lidera. Kiedy jaka rola?
- Kluczowe kompetencje lidera
3. JAK ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKAMI?
- Rozmowa startem do budowania relacji
- Na czym polega efektywny dialog?
- Reagowanie konstruktywne
- Model komunikacji wg. von Thuna
- Dlaczego warto doskonalić warsztat komunikacji?
- Co utrudnia komunikację - jakie są najczęstsze przyczyny?
4. JAK AKTYWNIE SŁUCHAĆ LUDZI?
- Aktywne słuchanie - na czym polega?
- Podstawowe mechanizmy słuchania
- Co przeszkadza w aktywnym słuchaniu?
- Techniki aktywnego słuchania
5. FEEDBACK MODEL - JAK GO DAWAĆ I DOSTAWAĆ?
- Czym jest i czego dotyczy feedback?
- Zasady przyjmowania i udzielania feedbacku
- Model DEEP, FUKO
- Bariery w udzielaniu feedbacku
6. JAK ZBUDOWAĆ ZAUFANIE W ZESPOLE?
- Zarządzanie i przywództwo - jakie są różnice?
- Cztery elementy zaufania niezbędne w budowaniu relacji
- Model Johari Window - jak wykorzystać w budowaniu długotrwałych relacji
7. JAK STAWIAĆ INSPIRUJĄCE CELE?
- Czym jest inspiracja?
- Jak zamienić biznesowe cele SMART w cele inspirujące?
- Co musi mieć cel, aby był inspirujący?
8. JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE WŚRÓD PRACOWNIKÓW?
- Czym jest autentyczne zaangażowanie?
- Co motywuje pokolenie X, Y
- Motywacja 3.0
9. MÓJ INDYWIDUALNY STYL LIDERA
- Expose lidera - czym jest expose? Jak i kiedy wygłosić? O czym pamiętać?
- Ćwiczenia wzmacniające autorytet lidera
Czas trwania
2 dni (16h)
Prelegenci
KATARZYNA PAWŁOWSKA
Trener praktyk. Manager z ponad 28 letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie obsługi klientów, zarządzania zespołami pracowniczymi, rozwoju kompetencji managerskich.
Karierę zawodową rozpoczynała w 1994 roku w McDonald’s Polska jako Konsultant Operacyjny odpowiadała m.in. za realizację celów sprzedażowych i szkoleniowych, przygotowanie i otwarcie nowych restauracji (rekrutacja managerów i pracowników, współpraca z partnerami biznesowymi).
Od 1999 roku związana z IKEA Retail początkowo jako Food Manager zarządzający częścią gastronomiczną sklepu (restauracją, bistro, sklepikiem szwedzkim) w Poznaniu. Następnie jako Customer Relations Manager (Poznań) zarządzała zespołami (120 osób) Działu Obsługi Klienta, Serwisu, Działu Kas, Działu Marketingu. Odpowiadała za koordynację procesów zapewniających wysoką jakość obsługi klientów, w tym customer journey. Jako członek zespołu zarządzającego tworzyła lokalny biznes plan, budżety i cele. Z sukcesem wprowadzała zmiany mające na celu podniesienie jakości obsługi klientów i dbania o ich satysfakcję.
W latach 2015-2020 Country Customer Service Manager (cała Polska). Na tym stanowisku odpowiadała strategicznie i operacyjnie za wszystkie Działy Obsługi Klienta IKEA Retail w Polsce. Do swoich sukcesów może zaliczyć standaryzację procesów obsługi klienta w sklepach i Contact Center. Z powodzeniem stworzyła i wdrożyła krajową politykę obsługi reklamacji i zwrotów produktów dla kanału offline i e-commerce.
W trakcie swojej pracy w IKEA, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenia, opracowała i realizowała szkolenia dla kadry managerskiej, "high potencial" specjalistów z zakresu kompetencji miękkich, managerskich, przywódczych (IKEA Leadership Fundamentals).
Obecnie Erickson Certified Professional Coach z akredytacją ACC International Coach Federation. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Poznań
woj. wielkopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 995 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Echa Leśne 27C
- Kod pocztowy: 03-257
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5272412682