Leadership, świadome przywództwo - jak być prawdziwym liderem

O szkoleniu

Szkolenie Leadership jest kursem skierowanym do kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla, dla osób które potrafią już zarządzać pracownikami, mają w tym obszarze doświadczenie, jednak pragną rozwijać swoje kompetencje przywódcze.

Szkolenie Leadership pozwala przyjrzeć się sobie w roli przełożonego pod kątem budowania autorytetu, inspirowania innych do działania oraz odkrywania w sobie charyzmy potrzebnej do bycia świadomym i bardzo skutecznym szefem. Kurs umożliwia też przyjrzenie się pracownikom pod kątem ich głębokich motywacji i ukrytych kompetencji tak aby można było w pełni pracować nad ich rozwojem zawodowym.

„Można być menagerem działając poprawnie. Można też być menagerem działając jak artysta”.

Dlaczego warto wziąć udział?

Dzięki udziałowi w szkoleniu Leadership uczestnik:

  • pozna prawa efektywnego przywództwa,
  • zrozumie jaką rolę w inspirowaniu ludzi do działania pełni lider,
  • pozna fazy wzrostu przywództwa i będzie wiedział jak je realizować na gruncie zawodowym,
  • zrozumie istotę 6 kluczowych praw przywództwa,
  • będzie miał świadomość mechanizmów motywacyjnych, którymi może oddziaływać na podwładnych,
  • poszerzy zakres wiedzy na temat teorii i procesów motywowania ludzi (Maslow, Herzberg, McGregor),
  • pozna wyniki 20 letnich badań Instytutu Gallupa (ponad milion przebadanych pracowników) dotyczących czynników zaangażowania pracowników,
  • zrozumie od czego zależy siła motywacji (pozna model Victora Vrooma)
  • pozna macierz Kena Blancharda i zrozumie kiedy wspierać, a kiedy ukierunkowywać podwładnych,
  • zrozumie jaką rolę na rozwój organizacji i ludzi ją tworzących ma zmiana,
  • zrozumie wagę i przydatność informacji zwrotnej w procesie motywowania i oceny pracowników,
  • będzie potrafił udzielać wspierającej i rzeczowej informacji zwrotnej pracownikowi.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie Leadership jest kursem skierowanym do kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla, dla osób  które potrafią już zarządzać pracownikami, mają w tym obszarze doświadczenie, jednak pragną rozwijać swoje kompetencje przywódcze.

 

Program szkolenia

I. JA, CZYLI KTO? MY, CZYLI ZESPÓŁ.

1. Quo vadis liderze? – porywająca wizja jako źródło Twojej siły.
2. Skuteczne, a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji.
3. Kim jestem i po co to robię?, czyli tożsamość i misja lidera w organizacji i jej wpływ na zaangażowanie pracowników.
4. Jak generować zmianę w postawach podwładnych? – zmiana na poziomie: tożsamości, misji, przekonań ludzi oraz ich zachowań.
5. Jak komunikować się z zespołem i wpływać na jego efektywność – poziomy neurologicznego funkcjonowania ludzi wg. Roberta Diltsa.
6. Inspirowanie zespołu – jak tworzyć pracowników-zapaleńców?
7. Zachęcanie pracowników do samodzielnego myślenia, czyli tworzenie przestrzeni wzrostu dla zespołu.

II. MOTYWOWANIE – KLUCZOWY ZASÓB LIDERA

1. Teorie motywowania i ich zastosowanie w praktyce:

  • teoria potrzeb Maslowa,
  • czynniki motywacji i higieny (demotywacji) wg. Herzberga,
  • ludzie spod znaku X i Y wg. McGregora,
  • modyfikacja zachowań Skinnera.

2. Wyniki badań dotyczących zaangażowania pracowników Instytutu Gallupa.
3. 12 najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu pracowników w realizację celów firmy.
4. Metaczynnik oddziaływujący na wszystkie inne motywatory świadczące o zaangażowaniu personelu.
5. Model motywacji Victora Vrooma, czyli co decyduje o sile motywacji człowieka?

III. PRAWA PRZYWÓDZTWA

1. Jak skłonić ludzi do uczestnictwa?, by realizować prawo wpływu.
2. Skąd czerpać siłę? Prawo szacunku mówi, że ludzie podążają za liderami silniejszymi niż oni sami.
3. Lider znajduje marzenie, a potem ludzi. Ludzie znajdują lidera, a potem marzenie – prawo przekonywania.
4. Prawo wewnętrznego kręgu, czyli jak pomagać pracownikom zobaczyć wielkość w nich samych?
5. Fazy wzrostu przywództwa, czyli jak być świadomym i skutecznym liderem? – prawo ciągłości procesu.
6. Jaki jest nasz cel? Odpowiem jednym słowem: zwycięstwo! W. Churchill – jak realizować prawo zwycięstwa?

IV. PRZYWÓDZTWO SYTUACYJNE

1. Zdefiniowanie przywództwa sytuacyjnego.
2. Model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda.
3. Jak dostosować styl przywództwa do etapu rozwoju pracownika.
4. Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu.
5. Jak wychodzić naprzeciw realnym możliwościom jednostki?
6. Jak prawidłowo zdiagnozować etap rozwoju zespołu i jego potrzeby?

V. GENEROWANIE ZMIANY

1. Waga zarządzania zmianą – szansa, czy zagrożenie?
2. Jak zarządzać procesem wprowadzania zmiany?
3. Zaangażowanie i wpływ pracowników na planowanie zmian.
4. Agent zmiany, czyli Ty?
5. Osiem strategii zarządzania zmianą.

VI. WSPIERAJĄCA INFORMACJA ZWROTNA 

1. Rola i znaczenie informacji zwrotnej:

  • wspieranie współpracy w zespole,
  • dążenie do rozwoju pracowników,
  • budowanie atmosfery otwartości,
  • wzajemne motywowanie.

2. Zasady udzielania informacji zwrotnej podwładnym.
3. Jak przygotować się do rozmowy z podwładnym.
4. Wspierająca informacja zwrotna – model 2+2.
5. Rozmowa zorientowana na zmianę postawy podwładnego, a rozmowa korygująca.
6. Błędy w udzielaniu informacji zwrotnej.

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Szkolenie online
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.

W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!