Lean office

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online, którego celem jest uświadomienie możliwości zastosowania zasad lean management w procesach usługowych oraz poznanie narzędzi lean oraz korzyści z ich stosowania.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnik nauczy się:

  • Zdiagnozować problem i zidentyfikować źródła nieefektywności i strat.
  • Zidentyfikować wartość dodaną dla klienta.
  • Dokonać wyboru narzędzi Lean do rozwiązania problemu.
  • Przeprowadzić zmianę.
Kto powinien wziąć udział?

ADRESACI

  • kadra zarządzająca (wyższego i niższego szczebla),
  • pracownicy odpowiedzialni za usprawnianie procesów biurowych, administracyjnych i przepływu informacji,
  • pracownicy szeregowi biura lub kluczowych działów administracyjnych firmy.

Program szkolenia

1. Metodologia Lean – wprowadzenie do koncepcji.

  • Rozwój zastosowania odchudzonego zarządzania w kontekście konkurencyjności.
  • Lean Management w odzwierciedleniu finansów operacyjnych, zarządzanie przez cele.
  • Lean w procesach biznesowych – korzyści.
  • Jak wdrażać lean – kroki postępowania,
  • Badanie opinii klienta – korzyści dla organizacji.
  • Zalety budowania struktury procesowej.

2. Fundamentalne narzędzia Kaizen i Lean:

  • Hoshin Kanri.
  • 5S i wizualne zarządzanie.
  • 7+1 strat - muda, mura, muri w procesach usługowych.
  • Cykl PDCA  i narzędzia stosowane w analizowaniu przyczyn problemów – 5W2H, Pareto, Burza Mózgów i jej odmiany, diagram Ishikawy, diagram pokrewieństwa, 5xWhy, Macierz Eisenhowera, Kanban Board
  • Mapowanie procesów (Makigami, VSM) Standaryzacja pracy.
  • Benchmarking.

3. Symulacja:

  • Lean w praktyce – analiza wybranego procesu na przykładzie od klienta lub opracowanego wcześniej studium przypadku. Mapowanie stanu obecnego,  identyfikacja strat, analiza i rozwiązywanie problemów, tworzenie mapy stanu przyszłego.

Ćwiczenia:

  1. Identyfikacja marnotrawstwa w procesach usługowych
  2. Mapowanie procesu, identyfikacja strat, tworzenie stanu przyszłego, opracowanie planu wdrożenia i zarządzanie wdrożeniem
  3. 5S w procesach usługowych

Czas trwania

2 dni po 7 godzin

TERMINY SZKOLENIA:
9-10.09.2013
9-10.12.2013
7-9.10.2013
25-27.11.2013

Prelegenci

Trener TQMsoft

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

TQMsoft

31-231 Kraków

Bociana 22a

woj. małopolskie

Online 11-12 sierpień 2022
TQMsoft

31-231 Kraków

Bociana 22a

woj. małopolskie

Online 15-16 grudzień 2022

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Szkolenie online
za osobę
1 550
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!