Szkolenie
Lean Office i Lean Administration. Symulacja Lean Office.
O szkoleniu
Korzyści ze szkolenia:
- dowiesz się co to jest wartość dodana a marnotrawstwo,
- nauczysz się identyfikować marnotrawstwo i dowiesz się jak z nim postępować,
- będziesz potrafił zastosować narzędzia filozofii Kaizen,
- poznasz sposoby na odpowiednią organizację pracy,
- poznasz pojęcia i cele "odchudzonego zarządzania",
- dowiesz się co to jest wartość dodana a marnotrawstwo,
- nauczysz się identyfikować marnotrawstwo i dowiesz się jak z nim postępować,
- będziesz potrafił zastosować narzędzia filozofii Kaizen,
- poznasz sposoby na odpowiednią organizację pracy,
- poznasz pojęcia i cele "odchudzonego zarządzania",
Kto powinien wziąć udział?
- osób zatrudnionych na stanowisku office managera lub planujących podjęcie pracy na takim stanowisku
- osób zatrudnionych w działach administracji
Program szkolenia
- Wprowadzenie do Lean Office:
- TPS (Toyota Production System) i JIT(Just In Time)
- ewolucja systemów: gdzie jesteśmy teraz?
- na ile „administracja" i Lean in Office przynosi korzyści?
- zachowania i postawy oczekiwane w podejściu Lean
- optymalizacja procesów administracyjnych.
- VSM -mapowanie strumienia wartości w procesach biurowych:
- 7 rodzajów marnostrawstwa i ich konsekwencje,
- mapa stanu obecnego- co mamy?
- mapa stanu przyszłego-do czego dążymy?
- plan działania - jak to zrobimy?
- praca warsztatowa:
- co nas irytuje, co przeszkadza w pracy?
- jaki to rodzaj marnotrawstwa?
- w zespołach wypracowujemy rozwiązania gotowe do wdrożeń.
- Holistyczne podejście do Lean In Office:
- dodatkowe narzędzia,
- rola managementu,
- ukierunkowanie na cel i wyniki,
- efektywne spotkania,
- komunikacja wizualna,
- wprowadzenie elementów 5S (biurka i dokumentacja)
- Metody ustrukturyzowanego rozwiązywania problemów i zarządzania szansami, okazjami:
- najefektywniejsze narzędzia rozwiązywania problemów,
- zespołowe rozwiązywanie problemów,
- studium przypadku: Uczestnicy rozwiązują swoje problemy dnia codziennego stosując poznane narzędzia.
- Mierniki efektywności działania Lean In Office:
- przepływ- "czas i pieniądz"
- upowszechnienie (wizualizacja) informacji - dzielenie się najważniejszymi informacjami,
- wyznaczenie odpowiednich wskaźników efektywności - KPI (Key Performance Indicators).
- Leadership w podejściu Lean In office:
- dojrzały leadership,
- nastawienie na doskonalenie - Kaizen,
- ciągłe doskonalenie - stawianie wyzwań.
- Plan akcji - kto, do kiedy, co ma zrobić - działania powarsztatowe.
Prelegenci


Trener HIGH5 Training Group
Weź udział
Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1490
PLN
Cena zawiera:
- 2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129