Szkolenie: LEAN STARTUP: Jak zaplanować, testować, wprowadzać zmiany, finansować i realizować założenia startupu?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/lean-startupjak-zaplanowac-testowac-wprowadzac-zmiany-finansowac-i-realizowac-zalozenia-startupu-68260

Informacje o szkoleniu

  • LEAN STARTUP: Jak zaplanować, testować, wprowadzać zmiany, finansować i realizować założenia startupu?


    ID szkolenia: 68260
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    Hotel Kossak****
    plac Kossaka 1
    Kraków
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 28.02.-1.03.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

„Lean Startup to rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem startupu dla siebie lub dla firmy. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To rzecz obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, by zapoczątkować coś naprawdę wielkiego.” Ken Blanchard

Jeśli ludzie w Twojej firmie mają ciekawe pomysły na startup – działaj. Proponujemy Ci sprawdzoną metodę planowania, testowania i wdrażania projektu. Lean startup nakierowany jest na tworzenie projektów rozwijających się w dwóch kierunkach. Wartość i ilość, czyli to, co dostarczymy klientowi będzie miało dla niego wartość oraz, że ilość użytkowników będzie odpowiednio szybko rosła.

Zapaszmy na warsztat, który krok po kroku pokaże jak walidować pomysł startup, jak zaplanować, testować, wprowadac zmiany, finansować i realizować założenia planu.

Po szkoleniu :

będziesz potrafił sprawdzić pomysł na startup,
będziesz umiał ocenić realność przyjęcia produktu na rynku,
będziesz potrafił sprawdzić przyszłą wartość produktu/usługi planowanego startup,
przetestujesz model stworzonego startup zanim znaczne koszty zostaną poniesione,
będziesz potrafił używać skutecznej metody rozwijania startupu,
będziesz wiedział jak i gdzie dołączyć do społeczności startupowych,
będziesz w stanie budować startup uczący się,
ocenisz i zapanowujesz możliwości finansowania projektu,
zainspirujesz się przykładami wdrożenia dochodowych polskich startupów
zaplanujesz krok po kroku projekt startupowy dla Twojej firmy.

Szkolenie skierowane jest do:

pracowników działów rozwoju i innowacji,
właścicieli firm i zarządów,
product menedżerów,
osób zainteresowanych stosowaniem metodyki lean startup,
wszystkich, którzy myślą o założeniu i rozwinięciu startupu.

Program szkolenia:

„PROJEKT STARTUP” START
Lean startup – jak tworzyć właściwe produkty szybciej?

Od czego zacząć gdy wybierasz metodologie „Lean startup”
W jaki sposób Lean poprawia efektywność?
Czym jest 7 rodzajów marnotrawstwa w projektach startupowych?
Dlaczego startup powinien być Lean?
Dlaczego startup nie można działać tak jak korporacja?
Suma podstawowych założeń i zaczynamy

KROK 1. ZBADAJ JAKIE MASZ SZANSE NA SUKCES
Jak sprawdzić, czy hipoteza wartości jest prawdziwa w Twoim przypadku?

Projekt „startup” – od czego zacząć?
Czym jest hipoteza wartości produktu/usługi?
Jak sprawdzić wartość produktu/usługi, kiedy mamy do czynienia z innowacją?
Wnioski

KROK 2. JAK ZAPLANOWAC STARTUP ABY ROZWIĄZANIE BYŁO DOPRACOWANE
Jak stworzyć minimalnie satysfakcjonujący produkt MVP.

Czym jest minimalnie satysfakcjonujący produkt?
Jak postępować aby nie stworzyć kiepskich i niedopracowanych rozwiązań?
W jaki sposób MVP pomaga ulepszyć produkt/usługę?
Gotowy model startup i co dalej?

KROK 3. TESTUJEMY MODEL
W jaki sposób relatywnie tanio przetestować nowe rozwiązania.

Jak wykorzystać wiedzę o kliencie i produktach?
Jak analizować osiągane wyniki?
Podejście zwinne w zarządzaniu startupem – najlepsze rozwiązania.
Jak stosować iteracje?
Wyniki testu – wnioski i plany wdrożenia
Jak zmienić swoją decyzję (wykonać zwrot) i kiedy nie będzie to zbyt kosztowne? Dlaczego czasem warto nie realizować planu do końca.
Jak zaplanować dalsze działania jeśli startup jest obiecujący?

KROK 4. NASZ MODEL „LEAN STARTUP” UCZY SIĘ
Czym jest proces uczenia się w startupie?

Jak wykorzystać proces weryfikowanego uczenia się w budowaniu startupu?
W jaki sposób budować startup ze zdolnością uczenia się?
Przykłady startupów uczących się.

KROK 5. ROZWOJOWY STARTUP
Jak sprawdzać, czy startup się rozwija (czy hipoteza wzrostu jest prawdziwa)


Inne spojrzenie na tradycyjną księgowość.
Jak zaplanować wzrost „startup”
Jak, co i kiedy mierzyć?
Wnioski pomiarów?
Wdrażanie działań wynikających z wniosków

KROK 6. FINANSOWANIE STARTUPU
Przyjęte na rynkach światowych sposoby finansowania projektów startup

Jakie są możliwości pozyskiwania środków na finansowanie startupu
Kto finansuje startupy i na jakim etapie rozwoju.
Wyższa szkoła jazdy – Fundusze Venture Capital.

INSPIRACJA I – SPOŁECZNOŚĆ STARTUPOWA
Bartłomiej Świstak Piotrowski – Zaprawiony twórca startupów

Czym jest społeczność startupowa?
Jakie możesz uzyskać wsparcie?
Gdzie się udać?
Jakie są inne możliwości rozwoju Twojego startupu.

INSPIRACJA II - AIRLY.EU
Wiktor Warchałowski - Zaprawiony twórca startupów

Czego się nauczyłem na błędach w swoim startupie?
Co pozwoliło mi osiągnąć sukces?
Jak rozwinąć skrzydła?

KROK 7. PLAN „LEAN STARTUPU” - CO, JAK I KIEDY
Podsumowanie warsztatów i opracowanie pierwszych działań w organizacjach uczestników
STARTUP – KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU -Dyskusja z udziałem ekspertów i uczestników szkolenia
Jacek Branas, Bartłomiej Świstak Piotrowski, Wiktor Warchałowski

Informacje o prelegentach:

Jacek Branas



Ekspert Langas Group w zakresie wdrażania i stosowania lean management w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych oraz w zarządzaniu projektami i startupami. Analizując istniejącą rzeczywistość firmy pomaga znaleźć kluczowe problemy i je usunąć. Znajduje ograniczenia w działalności firm (wewnętrzne i zewnętrzne) i pomaga je usuwać lub minimalizować.
Tworzy rozwiązania obejmujące zarządzanie produkcją, dystrybucją, sprzedażą, projektami oraz pomaga we wdrażaniu zmian. W swojej karierze współtworzył liczne startupy, a obecnie tworzy nowy startup – będący na etapie zalążkowym. W pracy ze startupami korzysta z metodologii Lean Startup i będącej jej częścią Customer Development.

Bartłomiej Świstak Piotrowski



Business development manager, mentor oraz community manager. Jest odpowiedzialny za strategię i konsultacje strategii wielu marek oraz zajmuje się budowaniem społeczności w realu. Jest liderem w takich markach jak: TEAM Kraków (klub rozwojowo networkingowy), Kraków Miastem Startupów (fundacja specjalizująca się w prestartupingu), startupuj.pl (marka szkoleniowa) oraz wyróżniającym się aktywistą w: #omgkrk (krakowska społeczność startupowa), Narzędziownia (szeroko rozumiana branża szkoleniowa z całej Polski), Centrum Obywatelskie (inkubator i akcelerator NGO).
W organizowanych i współorganizowanych przez Świstaka spotkaniach brali udział liderzy: Innovation Nest, Startup Poland, Reaktor Warsow, Urząd Miasta Krakow, Pirx oraz przedstawiciele kilkuset innych marek. Prowadził szkolenia/konsultacje dla: Instytut Ekonomii Narodowego Banku Polskiego, Flytech, Fundacja My Pacjenci, Allbag i kilkudziesięciu innych.
Kilkukrotnie występował w telewizji oraz artykułach mediów ogólnopolskich. Od lat pomaga przedsiębiorcom, startupom i organizacjom pozarządowym w rozwiązywaniu ich problemów oraz od lat wspiera integrację lokalnych środowisk przedsiębiorców, startupowców oraz NGO i ruchów nieformalnych.


Wiktor Warchałowski



Ekspert i business development manager, mentor oraz community manager. Jest odpowiedzialny za strategię i konsultacje strategii wielu marek oraz zajmuje się budowaniem społeczności w realu. Jest liderem w takich markach jak: TEAM Kraków (klub rozwojowo networkingowy), Kraków Miastem Startupów (fundacja specjalizująca się w prestartupingu), startupuj.pl (marka szkoleniowa) oraz wyróżniającym się aktywistą w: #omgkrk (krakowska społeczność startupowa), Narzędziownia (szeroko rozumiana branża szkoleniowa z całej Polski), Centrum Obywatelskie (inkubator i akcelerator NGO). W organizowanych i współorganizowanych przez Świstaka spotkaniach brali udział liderzy: Innovation Nest, Startup Poland

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - zgłoszenie do 14.02.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT zgłoszenie od 15.02.2017 - 1 870 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 14.02.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 15.02.2017 - 1 870 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: LEAN STARTUP: Jak zaplanować, testować, wprowadzać zmiany, finansować i realizować założenia startupu?