Szkolenie

Lean w HR i Administracji Psychologiczne aspekty „szczupłego zarządzania”

O szkoleniu

Świadoma organizacja pracy działów HR i Administracji, przekłada się na widoczne efekty współpracy w biurze i całej organizacji!

Kluczem jest Lean Office – innowacyjne podejście do pracy ukierunkowane na jej upraszczanie, eliminowanie źródeł marnotrawstwa i standaryzowanie.

Gwarantujemy, że:
Zmienisz myślenie o pracy biurowej;
Zbierzesz pomysły na jej udoskonalenie;
Zainspirujesz siebie i współpracowników do szukania i wdrażania usprawnień w swojej pracy;
Efekty warsztatów łatwo przełożysz na konkretne działania w organizacji.

http://www.tawpolska.pl/projekty/499/taw_polska_i_letia_bc_zapraszaja_na_warsztaty.html#.VopBjvnhBpR
Kto powinien wziąć udział?

Działy HR i Administracji

Program szkolenia

Warsztat cz.1
Celem pierwszej części szkolenia będzie wygenerowanie przez uczestników możliwych do wdrożenia usprawnień w miejscu pracy uczestników:
Drobne usprawnienia, które wiele przynoszą – KAIZEN na co dzień;
Standaryzacja procesów i czynności;
Analiza sprzecznych dążeń, wytycznych, dyrektyw, które wprowadzają chaos w pracy i generują wysokie koszty.
Zadanie wdrożeniowe
Pomiędzy pierwszą a drugą częścią szkolenia uczestnicy będę mieli za zadania zastosować przynajmniej jedno z wypracowanych rozwiązań.

Warsztat cz.2
Druga część szkolenia będzie miała charakter moderowanej wymiany najlepszych praktyk pomiędzy uczestnikami. Uczestnicy wspólnie z trenerem omówią efekty wdrożonych rozwiązań oraz napotkane problemy:
Usprawnianie przekazywania i przepływu informacji;
Analiza wykonania zadań wdrożeniowych w trakcie dyskusji moderowanej.

Czas trwania

8:00 - 16:00

Prelegenci

Cytat

Trener TAW Polska z ponad 14-letnim doświadczeniem. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu oraz Szkołę Coachingu „Moderatora” we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywał kierując zespołem sprzedaży w przedstawicielstwie Frantschach Świecie S.A. oraz jako konsultant w Europejskim Funduszu Leasingowym S.A.

W ramach szkoleń w obszarze efektywności pracy trener wykorzystuje swoją szeroką wiedzę na temat zarządzania procesami, którą zdobył w związku z wieloletnią praktyką szkoleniową w środowisku pracowników firm produkcyjnych. Przed każdym szkoleniem trener poznawał środowisko pracy uczestników szkolenia w czasie ,,sesji on the job”, dzięki czemu mógł poznać procesy produkcyjne, główne problemy z nimi związane oraz metody rozwiązywania tych problemów.

Przykładowi odbiorcy szkoleń realizowanych przez trenera: EFL, Dialog, Volvo, KGHM, Vipharm, Santander, Eurobank, Cyfraplus, Hyab Alucrom, GEA Polska, Saint Gobain, Delaval Polska, Związek Pracodawców Polska Miedź, Volkswagen, AAM, EIT+

Gdzie i kiedy

Legnica 12 - 22 lutego 2016
LETIA Business Center

59-220 Legnica

Rycerska 24

woj. dolnośląskie

Weź udział

Cena 1
netto
1360 PLN
Cena zawiera:
  • szkolenie, materiały piśmiennicze
Weź udział

Organizator

KnowHub Sp. z o.o.
53-608 Wrocław
Robotnicza 50
woj. dolnośląskie
KnowHub Sp. z o.o. - Szkolenia i doradztwo KnowHub Sp. z o.o. (dawniej TAW Polska) w branży szkoleniowej działa od 2005. Pomagamy naszym Klientom w kreacji i realizacji działań rozwojowych, które wspierają realizację ich celów strategicznych. K...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Szkolenie jest dedykowane do pracowników działów HR oraz General Administration, którzy chcą usprawnić pracę na swoim stanowisku lub którzy chcą zwiększyć efektywność zespołów, których są członkami.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

KnowHub Sp. z o.o.
53-608 Wrocław Robotnicza 50
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!