O szkoleniu
Celem szkolenia Lean w usługach jest przygotowanie uczestników do usprawniania procesów usługowych i biurowych z wykorzystaniem narzędzi Lean Management.
Uczestnicy szkolenia:
- nauczą się identyfikować marnotrawstwa oraz czynniki o znikomej wartości w procesie,
- opanują praktyczne stosowanie narzędzia Lean (SIPOC, schemat blokowy, VSM, raport A3, burza mózgów, 5S, Poka-Yoke),
- nabędą umiejętności standaryzacji pracy oraz opracowania nowego standardu procesu,
- poznają, jak Lean wpływa na poprawę zyskowności oraz zwiększenie zaangażowania pracowników,
- poznają zasady tworzenia i utrzymania zespołu projektowego.
Uczestnicy szkolenia:
- nauczą się identyfikować marnotrawstwa oraz czynniki o znikomej wartości w procesie,
- opanują praktyczne stosowanie narzędzia Lean (SIPOC, schemat blokowy, VSM, raport A3, burza mózgów, 5S, Poka-Yoke),
- nabędą umiejętności standaryzacji pracy oraz opracowania nowego standardu procesu,
- poznają, jak Lean wpływa na poprawę zyskowności oraz zwiększenie zaangażowania pracowników,
- poznają zasady tworzenia i utrzymania zespołu projektowego.
Kto powinien wziąć udział?
Managerowie, kierownicy, liderzy zespołów usprawniających procesy usługowe, osoby chcące wdrożyć lub odpowiedzialne za wdrożenie Lean Managment w swoich usługach, wszystkie osoby zainteresowane Lean Managment.
Program szkolenia
Sesja 1 - 3 dni
- Analiza stanu obecnego procesu
- Wstęp do Lean Management.
- Martontrawstwa w procesie.
- Praca z danymi.
Sesja 2 - 2 dni
- Opracowanie docelowego stanu procesu.
- Generowanie, ocena i wdrożenie rozwiązań.
- Ocena standardu procesu usługowego.
- Ocena rezultatów.
Sesja 3 - 2 dni
- Wdrożenie nowego standardu procesowego.
- Standaryzowanie pracy i organizacja miejsca pracy.
- Warszaty Symulacja Lean.
Czas trwania
56 godzin
Prelegenci

Szkolenie prowadzą certyfikowani specjaliści Six Sigma oraz Lean z wieloletnim doświadczeniem praktycznym.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Online
3 październik-13 grudzień 2022
Online
2 listopad 2022-10 styczeń 2023
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
5 000
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
51-618 Wrocław
Wystawowa 1/125
woj. dolnośląskie
Prowadzimy szkolenia, konsultacje i doradztwo m.in. z obszarów Six Sigma, Problem Solving, Lean Managment oraz Lean Manuacturing udowadniając, że jest sposób na wszystko.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szkolenie realizowane na platformie ZOOM.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
51-618 Wrocław
Wystawowa 1/125
Powiadomienia o nowych terminach