Lejki sprzedażowe

O szkoleniu

Samo ustawienie reklam na Facebooku jest jednym z ostatnich kroków skutecznej kampanii marketingowej.
Kluczem do sukcesu jest prawidłowo zdefiniowany lejek sprzedażowy.

Przeprowadzę Cię przez kluczowe elementy budowy lejków sprzedażowych opartych o content marketing oraz reklamę na Facebooku. Pokażę, jak przeanalizować i wybrać grupę docelową dla Twojego biznesu oraz jak analizować skuteczność kampanii marketingowej nie z poziomu pojedynczej kampanii, ale całego lejka.

Szkolenie dedykuję specjalistom ds. reklamy płatnej i content marketerom, którzy chcą spojrzeć na swoją pracę z szerszej perspektywy i nauczyć się tworzyć i analizować lejki sprzedażowe.
Wiedza, którą się z Tobą podzielę, jest na co dzień przydatna w pracy e-commerce, brand czy social media managerów, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich działań marketingowych.

Skorzystaj z mojego doświadczenia. W swojej karierze przeprowadziłem blisko 600 szkoleń o marketingu. Jestem właścicielem agencji marketingowej digitalk i autorem bestsellerowych książek o copywritingu, reklamie na Facebooku i marketingu.
Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa:

  1. Specjalistów Facebook Ads, którzy z „klikaczy reklam” chcą rozwinąć się bardziej marketingowo
  2. E-commerce/brand/social/marketing media managerów
  3. Content marketerów
  4. Przedsiębiorców, którzy lepiej chcą zrozumieć strategię marketingową

Osoby zaawansowane i średnio-zaawansowane w tematyce marketingu internetowego i reklamy na Facebooku.

Program szkolenia

Analiza grupy docelowej

  1. jak ustalić na podstawie danych historycznych i narzędzi zewnętrznych, które grupy docelowe ustawiać w reklamach płatnych,
  2. typy grup odbiorców na Facebooku - które z nich warto wykorzystywać, a które nie
  3. jak docierać do cudzych grup odbiorców i uczynić z tego element strategii w lejku

Lejek sprzedażowy oparty o treści

  1. jakie treści tworzyć na poszczególne etapy lejka,
  2. jak dopasować treści do grupy docelowej,
  3. narzędzia, które ułatwiają prace nad dużą liczbą treści,
  4. co publikować, by angażować, ale też by wybrzmiał sprzedażowy przekaz marki

Lejek oparty o formaty płatne

  1. jakie reklamy na Facebooku uruchamiać i w jakiej sekwencji je prezentować odbiorcom,
  2. jak łączyć działania płatne z innymi kanałami promocyjnymi,
  3. jak zaplanować kampanie na poszczególne etapy lejka,

Analityka

  1. jak szukać "dziur" w lejku - które wskaźniki obserwować i jaką wartość powinny przyjąć?
  2. jak dobrze skonfigurować piksel Facebooka i inne narzędzia analityczne, by wyciągać właściwe wnioski

Czas trwania

09:00 – 15:00

Prelegenci

Artur Jabłoński

 

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 15 wrzesień 2021

Rejestracja

Cena promocyjna
przy zgłoszeniach nadesłanych do 3 września
1 895
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
02-757 Warszawa
ul. Pory 78
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
02-757 Warszawa ul. Pory 78
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!