Szkolenie

LinkedIn

O szkoleniu

Social media sprzedają, a LinkedIn robi to najlepiej ze wszystkich. Jest szczególnie efektywnym portalem biznesowym dla firm z sektora b2b oraz dla marek osobistych. Z roku na rok sukcesywnie wzbogaca się o nowych użytkowników. W 2021 roku stał się graczem, którego nie sposób pominąć w biznesowych rozgrywkach. Chcesz nauczyć się, jak efektywnie z niego korzystać? Masz chrapkę na czerpanie wszystkiego co najlepsze z potencjału personal i employer brandingu, a także social sellingu w tym medium? W takim razie to szkolenie zostało stworzone właśnie dla Ciebie!
Dlaczego warto wziąć udział?

W ramach szkolenia LinkedIn nauczysz się:

  • Jak krok po kroku zoptymalizować swój profil osobisty i firmowy
  • Dlaczego ważna jest starannie wyselekcjonowana sieć kontaktów
  • Z jakich funkcji serwisu najlepiej jest korzystać, by osiągnąć sukces
  • W jaki sposób tworzyć treści na profilach osobowych i company pages
  • Jak analizować efektywność podejmowanych działań
Kto powinien wziąć udział?
  • Marketerów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku marki na LinkedInie
  • Przedstawicieli działów HR, którzy chcą na LinkedIn budować wizerunek pracodawcy z wyboru oraz prowadzić skuteczne działania rekrutacyjne
  • Handlowców, którzy pragną czerpać z potencjału social sellingu na LinkedInie
  • Osób pragnących zbudować silną markę osobistą i za pomocą LinkedIn pozyskiwać klientów
  • Przedsiębiorców, PR-owców oraz wszystkich tych, dla których ważna jest profesjonalna obecność w sieci

Program szkolenia

Postaw na LinkedIn!

  • Geneza powstania serwisu
  • Ekosystem LinkedIna
  • Najważniejsze grupy docelowe i statystyki

Personal branding na LinkedIn

  • Profil osobisty jako landing page marki
  • Social Selling Index – czym jest i dlaczego warto się nim przejmować
  • Tworzenie profilu zorientowanego na cel
  • Optymalizacja profilu osobowego sekcja po sekcji
  • Case studies najlepszych praktyk

Networking na LinkedIn

  • Sztuka tworzenia efektywnej sieci kontaktów na LinkedInie
  • Możliwości wyszukiwarki LinkedIn
  • Sprytne triki na powiększanie swoich sieci kontaktów o wartościowe osoby
  • Zaproszenia do sieci: z notatką czy bez?
  • Konstruowanie pierwszych wiadomości: dobre i złe praktyki ku przestrodze
  • Case studies

Strona firmowa na LinkedIn

  • Optymalizacja strony firmowej krok po kroku
  • Najważniejsze funkcje stron firmowych
  • Company Page vs. ShowCase Page
  • Jak angażować pracowników w promocję strony firmowej na LinkedInie
  • Case studies

Tworzenie treści na LinkedIn

  • W jaki sposób działa algorytm LinkedIna
  • Dostępne formaty treści na LinkedIn (posty, artykuły, newslettery, live, stories)
  • Jak pisać, by wzbudzać zainteresowanie i angażować odbiorców
  • Analiza efektywności podejmowanych działań contentowych
  • Case studies

Czas trwania

16h (4 dni)

Prelegenci

Cytat

Dagmara Pakulska

Od sześciu lat dzieli się wiedzą w ramach licznych konferencji i szkoleń, jak również na czołowych polskich uczelniach: AGH, UMK oraz WSB. W jej portfolio szkoleniowym znajdują się m.in. takie marki jak Jeronimo Martins Polska, Roche Polska, Idea Bank, Shell, ŁKS czy TVN.  Zwyciężczyni drugiej edycji konferencji LinkedIn Local Virtual oraz stała bywalczyni największych scen marketingowych w Polsce. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której każdego dnia dzieli się najświeższymi informacjami z branży marketingowej.

Gdzie i kiedy

Online dowolny termin

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
2700 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa
ul. Elektronowa 2,
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa ul. Elektronowa 2,
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!