O szkoleniu
Szkolenie, które nauczy Cię jak w pełni wykorzystywać możliwości serwisu Linkedin.com. Dołącz do grupy i sprawdź jak możesz lepiej docierać do potencjalnych klientów.
KAMERALNA GRUPA
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
ELASTYCZNA OFERTA
Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
GWARANCJA JAKOŚCI
Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
GWARANCJA TERMINU
To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
Sprzedawcy B2B i przedsiębiorcy, którzy:
- każdego dnia kontaktują się z potencjalnymi klientami biznesowymi
- mają problemy z dotarciem do osób decyzyjnych
- chcą za pomocą działań na portalu Linkedin ograniczyć „zimny telemarketing”
Program szkolenia
Moduł 1. LinkedIn – wprowadzenie do tematu
- Specyfika i statystyki portalu – wszystko co trzeba wiedzieć o „facebooku dla biznesu”
- LinkedIn vs. pozostałe media społecznościowe – podobieństwa i różnice
- Charakterystyka polskich użytkowników serwisu
- Potencjał Linkedin – jak aktywność na tym portalu może pomóc w działaniach prospectingowych
Moduł 2. Pierwsze kroki na LinkedIn
- Rodzaje kont
- Zakładanie konta prywatnego – instrukcja krok po kroku
- Zakładanie konta firmowego – instrukcja krok po kroku
- Uzupełnienie konta prywatnego – co napisać, aby wzbudzić zaufanie i zainteresowanie pozostałych uczestników portalu
- Uzupełnienie konta firmowego
- Płatne opcje członkostwa na Linkedin – porównanie dostępnych opcji
Moduł 3. Docieranie do potencjalnych klientów dzięki LinkedIn
- Wyszukiwanie interesujących osób – analiza dostępnych opcji
- Budowanie sieci kontaktów na LinkedIn – dobre praktyki
- Interakcje z pozostałymi członkami społeczności LinkedIn – dobre praktyki, netykieta i nadużycia
Moduł 4. Publikowanie w serwisie LinkedIn
- Dodawanie własnego contentu na Linkedin – kiedy warto to robić
- Publikowanie treści na Linkedin – strategia i dobre praktyki
- Algorytm Linkedin – co zwiększa zasięgi publikowanych treści
Czas trwania
1 dzień: 9:00-16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Stabilne łącze internetowe
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wideoszkolenie “Organizacja procesu sprzedaży”
- Wideoszkolenie "Typologia klientów – jak czytać ludzkie zachowania”
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
- Wideoszkolenie “Organizacja procesu sprzedaży”
- Wideoszkolenie "Typologia klientów – jak czytać ludzkie zachowania”
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
- Nazwa firmy: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
- Ulica i nr: Bytkowska 103D/42
- Kod pocztowy: 40-148
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6342447339