Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/logistyka-w-przedsiebiorstwie-firmie-organizacja-uwarunkowania-analiza-i-optymalizacja-procesow-i-operacji-logistycznych-26207-id453

Informacje o szkoleniu

Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zasadniczym celem szkolenia jest rozpracowanie struktury organizacyjnej odpowiedzialnej za organizację procesów zaopatrzeniowo – dystrybucyjnych, współzależności i relacji między nimi oraz określenie stanu i dróg wdrożenia zasad logistyki, dla usprawnienia przepływu środków materiałowych i informacji w celu jak najlepszego zabezpieczenia potrzeb zgłaszanych przez klientów z jednoczesną optymalizacją kosztów tych procesów.

Korzyści dla uczestników:
Realizacja szkolenia umożliwi kadrze pionu logistyki:

-określenie kompleksowych założeń logistyki w przedsiębiorstwie,
-kontrolę i koordynację działań logistycznych w przedsiębiorstwie,
-podejmowanie decyzji logistycznych,
-określenie powiązań pomiędzy poszczególnymi komórkami łańcucha logistycznego oraz -dokonanie ich analizy,
-określenie wielkości zapasów, czasu zamawiania i organizację ich przepływu,
-kontrolę i koordynację działań w magazynach,
-ukształtowanie umiejętności menedżerskich,
-zaprojektowanie założeń do wdrożenia zmian logistycznych,
-analizę i ocenę wariantów rozwiązań w zakresie działań logistycznych.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie jest skierowane do pracowników wszystkich komórek łańcucha logistycznego tj. działów; zakupów, zaopatrzenia, planowania, gospodarki magazynowej, transportu, dystrybucji oraz gospodarki materiałowej jeśli taki funkcjonuje w przedsiębiorstwie

Program szkolenia:

Elementy systemu logistycznego

  • cele i znaczenie logistyki na współczesnym rynku,
  • podstawowe kompleksy systemu logistycznego,
  • wymagania procesów logistycznych,
  • infrastruktura procesów,
  • struktura przepływu materiałów.

Strategiczna rola logistyki w skali mikro i makro

  • znaczenie organizacji logistyki dla konkurencyjności,
  • integracja procesów produkcyjnych i logistycznych,
  • potrzeby wdrożenia logistyki do przedsiębiorstwa,
  • uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne wdrożenia logistyki.

Struktura organizacyjna logistyki w przedsiębiorstwie

  • miejsce i rola logistyki w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa,
  • kompleksowy system organizacji logistyki przedsiębiorstwa,
  • zintegrowane łańcuchy dostaw,
  • jakość i niezawodność w łańcuchach dostaw.

Obsługa klienta jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku

  • charakterystyka potrzeb i wymagań klienta,
  • standardy obsługi klienta,
  • strategia obsługi klienta,
  • elementy i ocena poziomu obsługi klienta,
  • wykorzystanie mierników obsługi klienta w zarządzaniu.

Organizacja procesów zakupowych i zaopatrzeniowych

  • miejsce komórek zakupowych i zaopatrzeniowych w strukturze przedsiębiorstwa,
  • zadania i priorytety działów zakupów i zaopatrzenia,
  • kryteria wyboru dostawców,
  • procedura wyboru dostawców,
  • metody i zasady współpracy z dostawcami,
  • trendy w realizacji procesów zakupowych i zaopatrzeniowych.

Zarządzanie zapasami i przepływami towarowymi w logistyce

  • prognozowanie popytu,
  • funkcje i czynniki kształtowania zapasów,
  • rodzaje popytu i jego wpływ na wielkość i strukturę zapasów,
  • metody zarządzania zapasami,
  • ekonomiczna wielkość zamówienia,
  • strategie zarządzania zapasami.

Funkcjonowanie magazynów w przedsiębiorstwie

  • infrastruktura procesów magazynowania i manipulacji towarów,
  • technizacja operacji magazynowych,
  • projektowanie wielkości i zagospodarowania magazynów,
  • trendy w realizacji procesów magazynowych.

Realizacja zadań transportowych na szczeblu przedsiębiorstwa

  • czynniki zewnętrzne i wewnętrzne realizacji zadań transportowych,
  • warunki realizacji zadań transportowych – Incoterms 2010,
  • outsourcing usług transportowych,
  • analiza wielkości stawek transportu,
  • kryteria i metody wyboru firm świadczących usługi transportowe,
  • kierunki (trendy) w realizacji procesów transportowych.

Koszty logistyczne przedsiębiorstw

  • wyodrębnienie i podział kosztów logistycznych,
  • potrzeby i możliwości optymalizacji poszczególnych grup kosztów,
  •  budżet kosztów logistycznych przedsiębiorstwa.

Miernikii wskaźniki oceny funkcjonowania systemu logistycznego

  • mierniki poziomów obsługi klienta,
  • mierniki poziomu zapasów,
  • mierniki oceny funkcjonowania gospodarki magazynowej,
  • mierniki procesów transportowych,
  • mierniki i wskaźniki kosztowe.

Problematyka wdrażania i usprawnień  logistyki przedsiębiorstwa

  • ocena stanu istniejącego,
  • planowanie wdrożenia systemu logistycznego,
  • procedury wdrażania zmian.

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1850 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Logistyka w przedsiębiorstwie (firmie)- organizacja, uwarunkowania, analiza i optymalizacja procesów i operacji logistycznych