Szkolenie
MANAGER W PROCESIE ZMIANY I KRYZYSU
O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1824,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1786,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 27.04.2013 r.
CELE SZKOLENIA:
Zrozumienie mechanizmów rządzących kryzysem i zmianą oraz ich wpływem na funkcjonowanie organizacji
Poznanie metodologii wprowadzenia i podtrzymania zmian w organizacji
Wybór sposobów stworzenia optymalnego zespołu zadaniowego
Nauka i usprawnienie metod efektywnej komunikacji w sytuacji kryzysu
Nauka metod i technik twórczego myślenia oraz sposobów stymulowania kreatywności zespołu
Poznanie roli emocji i stresu na reakcje i motywacje członków zespołu do działania, realizacji postawionych zadań, współodpowiedzialności
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
Przygotowanie zespołu i liderów na nową sytuację
Nabycie wiedzy dotyczącej efektywnych, konstruktywnych zachowań w sytuacji zmiany
Poznanie istoty i mechanizmu oporu wobec zmian
Podniesienie umiejętności i poznanie możliwości wykorzystania kryzysu jako szansy rozwoju osobistego i organizacji
Nabycie umiejętności kształtowania postaw oraz technik komunikacyjnych dostosowanych do różnych faz kryzysu i zmiany
Poznanie możliwości twórczego rozwiązywania problemów i ich praktycznego zastosowania
Radzenie sobie ze stresem i emocjami własnymi i zespołu, wzmocnienie poziomu inteligencji emocjonalnej i pewności siebie
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1824,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1786,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 27.04.2013 r.
CELE SZKOLENIA:
Zrozumienie mechanizmów rządzących kryzysem i zmianą oraz ich wpływem na funkcjonowanie organizacji
Poznanie metodologii wprowadzenia i podtrzymania zmian w organizacji
Wybór sposobów stworzenia optymalnego zespołu zadaniowego
Nauka i usprawnienie metod efektywnej komunikacji w sytuacji kryzysu
Nauka metod i technik twórczego myślenia oraz sposobów stymulowania kreatywności zespołu
Poznanie roli emocji i stresu na reakcje i motywacje członków zespołu do działania, realizacji postawionych zadań, współodpowiedzialności
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
Przygotowanie zespołu i liderów na nową sytuację
Nabycie wiedzy dotyczącej efektywnych, konstruktywnych zachowań w sytuacji zmiany
Poznanie istoty i mechanizmu oporu wobec zmian
Podniesienie umiejętności i poznanie możliwości wykorzystania kryzysu jako szansy rozwoju osobistego i organizacji
Nabycie umiejętności kształtowania postaw oraz technik komunikacyjnych dostosowanych do różnych faz kryzysu i zmiany
Poznanie możliwości twórczego rozwiązywania problemów i ich praktycznego zastosowania
Radzenie sobie ze stresem i emocjami własnymi i zespołu, wzmocnienie poziomu inteligencji emocjonalnej i pewności siebie
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.
Program szkolenia
1. PSYCHOLOGIA ZMIANY
Czym jest zmiana w organizacji - wprowadzenie
Proces zmiany - planowanie, informowanie, przeprowadzenie, konsekwencje
Skuteczne strategie wprowadzania zmian
Etapy reakcji na zmiany /szok, obrona, zaprzeczanie, pogodzenie się, akceptacja/
Sposoby radzenia sobie z kryzysem
2. ROLA LIDERA W PROCESIE WPROWADZANIA ZMIAN
Rola lidera zmiany a rola menadżera w organizacji
Cechy skutecznego lidera zmiany
Przywództwo - warunek konieczny wprowadzenia zmian
Psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu
Tworzenie i propagowanie wizji zmian
Modelowanie - motywujące działania lidera
Kreatywność - twórcze poszukiwanie rozwiązań problemów organizacyjnych
3. ROLA I WPŁYW EMOCJI NA PROCES ZMIANY W ORGANIZACJI
Możliwe reakcje emocjonalne w obliczu zmian - sposoby radzenia sobie
Praca z ograniczającymi przekonaniami i barierami
Stres - wróg czy sprzymierzeniec - wykorzystanie pozytywnej siły stresu, sposoby redukcji stresu
Metody relaksacji, stan flow
4. TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Zasady i techniki twórczego myślenia
Metody heurystyczne w rozwiązywaniu problemów
Rozpoznanie i stymulowanie kreatywności w pracy
Stymulowanie indywidualnej kreatywności, sposoby uruchamiania postaw kreatywnych
5. OPTYMALNY ZESPÓŁ
Zasady myślenia zespołowego, role w zespole, tworzenie optymalnego zespołu zadaniowego
Zasady efektywnej komunikacji wspierającej zmiany, dostosowanie komunikacji do nastawienia pracowników w różnych fazach kryzysu oraz sytuacji zmiany
Błędy w komunikacji wewnętrznej
jak rozpoznać i poradzić sobie z oporem i ambiwalencją w zespole
Jak motywować do zmiany - siebie i innych
Czym jest zmiana w organizacji - wprowadzenie
Proces zmiany - planowanie, informowanie, przeprowadzenie, konsekwencje
Skuteczne strategie wprowadzania zmian
Etapy reakcji na zmiany /szok, obrona, zaprzeczanie, pogodzenie się, akceptacja/
Sposoby radzenia sobie z kryzysem
2. ROLA LIDERA W PROCESIE WPROWADZANIA ZMIAN
Rola lidera zmiany a rola menadżera w organizacji
Cechy skutecznego lidera zmiany
Przywództwo - warunek konieczny wprowadzenia zmian
Psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu
Tworzenie i propagowanie wizji zmian
Modelowanie - motywujące działania lidera
Kreatywność - twórcze poszukiwanie rozwiązań problemów organizacyjnych
3. ROLA I WPŁYW EMOCJI NA PROCES ZMIANY W ORGANIZACJI
Możliwe reakcje emocjonalne w obliczu zmian - sposoby radzenia sobie
Praca z ograniczającymi przekonaniami i barierami
Stres - wróg czy sprzymierzeniec - wykorzystanie pozytywnej siły stresu, sposoby redukcji stresu
Metody relaksacji, stan flow
4. TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Zasady i techniki twórczego myślenia
Metody heurystyczne w rozwiązywaniu problemów
Rozpoznanie i stymulowanie kreatywności w pracy
Stymulowanie indywidualnej kreatywności, sposoby uruchamiania postaw kreatywnych
5. OPTYMALNY ZESPÓŁ
Zasady myślenia zespołowego, role w zespole, tworzenie optymalnego zespołu zadaniowego
Zasady efektywnej komunikacji wspierającej zmiany, dostosowanie komunikacji do nastawienia pracowników w różnych fazach kryzysu oraz sytuacji zmiany
Błędy w komunikacji wewnętrznej
jak rozpoznać i poradzić sobie z oporem i ambiwalencją w zespole
Jak motywować do zmiany - siebie i innych
Czas trwania
3 dni
Prelegenci


Psycholog, specjalista ds. zarządzania personelem, instruktor terapii sztuką. Pracuje jako trener, wykładowca i coach. Jest także praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży w międzynarodowych korporacjach. Ukończyła wydział psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkolenie terapeutyczne I stopnia w Krakowskim Ośrodku Terapeutycznym, Zarządzanie Personelem na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Szkołę Trenerów Wszechnicy UJ (poziom 5 wg Europejskich Ram Kwalifikacji tego zawodu), The Art and Science of Coaching" prowadzonej przez Erickson College z Vancouver oraz Akademię Terapii Ekspresyjnych. Od ponad 10 lat z pasją prowadzi treningi i warsztaty rozwoju osobistego. Tworzy autorskie programy szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności psychologicznych, biznesowych oraz psychologii sportu i transportu. Specjalizuje się w szkoleniu z obszaru podnoszenia i rozwijaniu tzw. miękkich kompetencji menedżerskich, takich jak budowanie i motywowanie zespołu, rekrutacja z assessment center, zarządzanie czasem, zmianą i konfliktem w zespole a także rozwoju umiejętności osobistych (radzenia sobie ze stresem, sztuce kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów, zarządzania czasem, strategiach skutecznego działania), sprzedażowych (obsługa klienta, podstawowe reguły „gry handlowej", nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, psychologia sprzedaży, komunikacji), asertywności, komunikacji i mowie ciała, psychologii wpływu, inteligencji emocjonalnej, autoprezentacji i Savoir Vivre.
Weź udział
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1920
PLN
Cena zawiera:
- Pobyt: od 26.05.2013 r. (kolacja) do 29.05.2013 r. (obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90