Szkolenie

MANAGER W PROCESIE ZMIANY I KRYZYSU

O szkoleniu

Promocja cenowa! (*)

5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1824,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1786,00 zł netto + VAT)

Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 27.04.2013 r.

CELE SZKOLENIA:

Zrozumienie mechanizmów rządzących kryzysem i zmianą oraz ich wpływem na funkcjonowanie organizacji
Poznanie metodologii wprowadzenia i podtrzymania zmian w organizacji
Wybór sposobów stworzenia optymalnego zespołu zadaniowego
Nauka i usprawnienie metod efektywnej komunikacji w sytuacji kryzysu
Nauka metod i technik twórczego myślenia oraz sposobów stymulowania kreatywności zespołu
Poznanie roli emocji i stresu na reakcje i motywacje członków zespołu do działania, realizacji postawionych zadań, współodpowiedzialności

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:

Przygotowanie zespołu i liderów na nową sytuację
Nabycie wiedzy dotyczącej efektywnych, konstruktywnych zachowań w sytuacji zmiany
Poznanie istoty i mechanizmu oporu wobec zmian
Podniesienie umiejętności i poznanie możliwości wykorzystania kryzysu jako szansy rozwoju osobistego i organizacji
Nabycie umiejętności kształtowania postaw oraz technik komunikacyjnych dostosowanych do różnych faz kryzysu i zmiany
Poznanie możliwości twórczego rozwiązywania problemów i ich praktycznego zastosowania
Radzenie sobie ze stresem i emocjami własnymi i zespołu, wzmocnienie poziomu inteligencji emocjonalnej i pewności siebie
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Program szkolenia

1. PSYCHOLOGIA ZMIANY

Czym jest zmiana w organizacji - wprowadzenie
Proces zmiany - planowanie, informowanie, przeprowadzenie, konsekwencje
Skuteczne strategie wprowadzania zmian
Etapy reakcji na zmiany /szok, obrona, zaprzeczanie, pogodzenie się, akceptacja/
Sposoby radzenia sobie z kryzysem

2. ROLA LIDERA W PROCESIE WPROWADZANIA ZMIAN

Rola lidera zmiany a rola menadżera w organizacji
Cechy skutecznego lidera zmiany
Przywództwo - warunek konieczny wprowadzenia zmian
Psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu
Tworzenie i propagowanie wizji zmian
Modelowanie - motywujące działania lidera
Kreatywność - twórcze poszukiwanie rozwiązań problemów organizacyjnych

3. ROLA I WPŁYW EMOCJI NA PROCES ZMIANY W ORGANIZACJI

Możliwe reakcje emocjonalne w obliczu zmian - sposoby radzenia sobie
Praca z ograniczającymi przekonaniami i barierami
Stres - wróg czy sprzymierzeniec - wykorzystanie pozytywnej siły stresu, sposoby redukcji stresu
Metody relaksacji, stan flow

4. TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

Zasady i techniki twórczego myślenia
Metody heurystyczne w rozwiązywaniu problemów
Rozpoznanie i stymulowanie kreatywności w pracy
Stymulowanie indywidualnej kreatywności, sposoby uruchamiania postaw kreatywnych

5. OPTYMALNY ZESPÓŁ

Zasady myślenia zespołowego, role w zespole, tworzenie optymalnego zespołu zadaniowego
Zasady efektywnej komunikacji wspierającej zmiany, dostosowanie komunikacji do nastawienia pracowników w różnych fazach kryzysu oraz sytuacji zmiany
Błędy w komunikacji wewnętrznej
jak rozpoznać i poradzić sobie z oporem i ambiwalencją w zespole
Jak motywować do zmiany - siebie i innych

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Cytat
Psycholog, specjalista ds. zarządzania personelem, instruktor terapii sztuką. Pracuje jako trener, wykładowca i coach. Jest także praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży w międzynarodowych korporacjach. Ukończyła wydział psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkolenie terapeutyczne I stopnia w Krakowskim Ośrodku Terapeutycznym, Zarządzanie Personelem na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Szkołę Trenerów Wszechnicy UJ (poziom 5 wg Europejskich Ram Kwalifikacji tego zawodu), The Art and Science of Coaching" prowadzonej przez Erickson College z Vancouver oraz Akademię Terapii Ekspresyjnych. Od ponad 10 lat z pasją prowadzi treningi i warsztaty rozwoju osobistego. Tworzy autorskie programy szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności psychologicznych, biznesowych oraz psychologii sportu i transportu. Specjalizuje się w szkoleniu z obszaru podnoszenia i rozwijaniu tzw. miękkich kompetencji menedżerskich, takich jak budowanie i motywowanie zespołu, rekrutacja z assessment center, zarządzanie czasem, zmianą i konfliktem w zespole a także rozwoju umiejętności osobistych (radzenia sobie ze stresem, sztuce kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów, zarządzania czasem, strategiach skutecznego działania), sprzedażowych (obsługa klienta, podstawowe reguły „gry handlowej", nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, psychologia sprzedaży, komunikacji), asertywności, komunikacji i mowie ciała, psychologii wpływu, inteligencji emocjonalnej, autoprezentacji i Savoir Vivre.

Gdzie i kiedy

Zakopane 27 - 29 maja 2013
Hotel WERSAL***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14 a

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
zł netto + 23% VAT
1920 PLN
Cena zawiera:
  • Pobyt: od 26.05.2013 r. (kolacja) do 29.05.2013 r. (obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej
Weź udział

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!