Szkolenie

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania

O szkoleniu

Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywając sobie z roku na rok coraz większe uznanie konsumentów. Obecnie mało który producent może pozwolić sobie na nieuwzględnienie w swoich planach zjawiska marki własnej.

Zapraszamy Państwa na szkolenie w całości poświęcone zarządzaniu markami własnymi.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów ds. marketingu, product managerów, brand managerów, dyrektorów ds. marketingu, pracowników działu sprzedaży, członków zarządu oraz wszelkich komórek w firmie zaangażowanych w proces wprowadzania nowych produktów na rynek.

Program szkolenia

1. CZYM JEST MARKA WŁASNA
Pojęcie marki własnej
Kluczowe kategorie dla marki własnej
Podmioty uczestniczące w rozwoju marki własnej
2. ROZWÓJ MARKI WŁASNEJ: AKTUALNE TRENDY, CZYNNIKI WZROSTU I PROGNOZY NA PRZYSZŁOŚĆ
3. KONSUMENT MARKI WŁASNEJ - JEGO ZACHOWANIA, OCZEKIWANIA I POSTRZEGANIE MAREK WŁASNYCH

4. MARKA WŁASNA Z PERSPEKTYWY PRODUCENTA I DETALISTY
Analiza szans i zagrożeń
Przekształcanie zagrożeń w szanse
Marka własna jako strategia
5. STRATEGIE SIECI DLA MAREK WŁASNYCH
Warianty i nazewnictwo marek własnych - rozwiązania stosowane przez sieci
Co dla sieci jest najważniejsze w marce własnej
Wspieranie marek własnych przez detalistę
Wpływ działań podejmowanych przez sieci na właścicieli produktów markowych
6. STRATEGIE WŁAŚCICIELI PRODUKTÓW MARKOWYCH W OBLICZU MARKI WŁASNEJ
Analiza biznesu - rozwój produktów / marek ekonomicznych, optymalizacja asortymentu
Sposoby zarządzania produktem markowym
Poszukiwanie i przyjmowanie nowych ról przez producenta na zmieniającym się rynku
Umacnianie pozycji rynkowej
7. PROCES WPROWADZANIA PRODUKTU POD MARKĄ WŁASNĄ Z PERSPEKTYWY PRODUCENTA
Proces realizacji projektu marki własnej
Odpowiedzialność za projekt marki własnej w firmie
Zakres odpowiedzialności producenta i detalisty podczas realizacji projektu
Błędy popełniane przy realizacji projektów
8. TECHNIKI POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM SIECIOWYM PRZY PROJEKTACH MARKI WŁASNEJ
Udział w przetargu
Sytuacje kryzysowe po wygranym przetargu
Obrona produktów markowych
9. ASPEKTY PRAWNE MAREK WŁASNYCH

Czas trwania

2 dni, 16 godzin

Prelegenci

Cytat
Trener: IZABELA BOHDAN - TALMONT

Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 stycznia 2014
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-110 Warszawa

Czarnocińska

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
brutto
2460 PLN
Cena zawiera:
  • Szkolenie dwudniowe (bez zakwaterowania) - Uczestnictwo w szkoleniu Materiały szkoleniowe - Podręcznik Materiały piśmiennicze Obiady w trakcie szkolenia Przerwy kawowe Certyfikat ukończenia szkolenia.
Weź udział

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w danym szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!