Szkolenie: MARKETING HANDLOWY DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY (TRADE MARKETING)

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/marketing-handlowy-dla-dzialow-sprzedazy-trade-marketing-69694

Informacje o szkoleniu

  • MARKETING HANDLOWY DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY (TRADE MARKETING)


    ID szkolenia: 69694
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Atrium Centrum
    al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 -17:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Trade marketing. Szkolenie z zakresu marketingu handlowego dla sprzedawców.

Szkolenie skierowane jest do:

Osób zajmujących się marketingiem i sprzedażą w firmie.

Program szkolenia:

1. Trade marketing 2.0 – jak zmienia się praca trade marketerów w epoce dynamicznych zmian u partnerów handlowych

ROPO, showroom, pokolenie Zalando – zmiany w kanałach dystrybucji powodujące modyfikację strategii wobec partnerów handlowych
marketing handlowy – łącznik między sprzedażą a marketingiem
najważniejsze pojęcia trade marketingu: channel partnership, field marketing, sales marketing, category management, merchandising, sales suport
nowa segmentacja partnerów w kanałach dystrybucji
2. Symulacyjna gra strategiczna TRADE MARKETING

podział na rywalizujące ze sobą zespoły i poznanie zasad symulacji rynkowej
planowanie celów trade marketingu
określanie strategii obsługi partnerów w kanałach dystrybucji
opracowywanie ofert współpracy i korzyści
rywalizacja rynkowa – zdobywanie kontraktów
raportowanie wyników i feedback
3. Blok fakultatywny: dla firm B2C – category management

(pierwsze 2 godziny w drugim dniu szkolenia)

category management w handlu tradycyjnym i nowoczesnym
budowanie relacji z kluczowymi graczami (sieciami) – możliwości i ryzyka
kluczowe zasady zarządzania półką i powierzchnią sprzedaży
POS i narzędzia wsparcia sprzedaży partnerów handlowych
kluczowe wskaźniki i mierzenie efektywności w category management
marki własne: decyzja strategiczna firmy na rynku B2C
4. Strategie marketingowe w trade marketingu

opcje i kierunki działań
macierz produkt-rynek jako narzędzie planowania działań
pozycjonowanie rynkowe oferty na tle konkurencji
wdrażanie działań trade marketingowych w praktyce
5. Narzędzia taktyczne w pracy trade marketerów

promocja sprzedaży, materiały POS
rola zintegrowanej komunikacji marketingowej producenta
programy wspólne producenta i dystrybutora
szkolenia dla partnerów w kanałach dystrybucji
eventy dla dystrybutorów i klientów finalnych – techniki dotarcia
6. Efektywność trade marketingu

wskaźniki penetracji rynku, dystrybucji, udziału w zakupach klientów
wskaźniki sprzedażowe, wizerunkowe i w zakresie przyszłych zakupów
trade marketing w internecie – platformy zakupowe, e-commerce, trade marketing pull
7. Blok fakultatywny: dla firm B2B – trade marketing B2B

(ostatnie dwie godziny szkolenia)

specyfika trade marketingu na rynku B2B – gdzie kupującym są firmy,
sprzedaż przetargowa, kontraktowa i w dystrybucji rozdrobnionej
relacje z hurtem w sytuacji silnej pozycji kluczowych dystrybutorów na rynku
budowa map rynku i narzędzi wspierających sprzedaż na rynku B2B

Informacje o prelegentach:

Michał Dziekoński

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 - proszę doliczyć podatek VAT 23%

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia przyjmowane są przez formularz dostępny na stronie www.szkoleniaatrium.pl

Wydarzenie: MARKETING HANDLOWY DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY (TRADE MARKETING)