Szkolenie: Marketing internetowy - 7 dni zajęć, 80% dofinansowania

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/marketing-internetowy---7-dni-zajec-80-dofinansowania-41919-id15747

Informacje o szkoleniu

  • Marketing internetowy - 7 dni zajęć, 80% dofinansowania


    ID szkolenia: 41919
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Internet i e-commerce
  • Adres szkolenia:

    Królewska 16
    Królewska 16
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 1.09.2012
    Godziny zajęć (czas trwania):
    szkolenie trwa 7 dni! - to prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce.
    Ilość godzin szkoleniowych w każdym dniu - 8
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Rozwoju Biznesu
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Dofinansowane w 80% szkolenie"Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zapoznaj się z programem i zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Więcej informacji i możliwość zapisu na stronie:
http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

Szkolenie skierowane jest do:

Pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, których siedziba firmy mieści się na terenie województwa mazowieckiego, zatrudnieni na umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy.

Program szkolenia:

1. Skuteczna strona internetowa Firmy
a) określenie grupy docelowej
b) trzy kryteria skutecznej strony internetowej
c) strategia NOA
d) określenie głównych celów strony internetowej
e) psychologia odczytywania strony internetowej
f) 6 zasad użyteczności stron www
g) Makieta funkcjonalna strony internetowej

2. Pozyskiwanie klientów
a) Media społecznościowe - Facebook krok po kroku:
 Facebook jako przestrzeń pozyskiwania potencjalnych klientów
 reklama (tworzenie, wzorcowy wygląd, skuteczność),
 fanpage – efektywny sposób komunikacji z klientami, sposoby angażowania fanów
 zdarzenie sponsorowane – mechanizm działania, metody tworzenia, tajniki skutecznego wykorzystywania
 sposoby zwiększania ilości fanów
b) Wikipedia – nieocenione źródło pozyskiwania potencjalnych klientów, sposoby jego wykorzystywania
c) Goldenline – tajniki eksploatacji największego portalu biznesowego
 Tworzenie bazy klientów
 Mikroblog na Goldenline – krok po kroku
 Zasady skutecznej komunikacji

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami:
a) Baza adresowa i e-mail marketing – sposoby efektywnego tworzenia i zarządzania
b) Wielokrotny autoresponder
c) Struktura skutecznego e-maila firmowego


4. Reklama w Google AdWords
a) tworzenie i kierowanie reklamy
b) Google AdWords iw sieci partnerskiej Google
c) Kampania reklamowa w sieci
d) Statystyki wyszukiwarki Google
e) Narzędzia monitorowania reklam
f) 11 efektywnych typów tekstów reklamowych AdWords - analiza

5. Pozycjonowanie stron
a) Czynniki wpływające na pozycję strony w wyszukiwarce
b) Analiza i sposoby wykorzystania najważniejszych z nich
c) Praktyczne metody pozycjonowania
d) Linki zewnętrzne – sposób doboru, zarządzanie

6. Badanie skuteczności działań reklamowych
a) CPM
b) CTR
c) CR
d) ROI
e) analiza strategii
f) monitorowanie wyników

Informacje o prelegentach:

trener: Piotr Chmielewski
informacje i referencje dostępne na stronie: http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21/

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 643,82 zł, 965,72 zł - I - dla mirko i małych przedsiębiorstw, II - dla małych przedsiębiorstw

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, pełny catering, certyfikat

Dofinansowanie z UE:

Tak. dofinansowanie w wysokości 80% dla mikro i małych przedsiębiorstw oraz 70% dla średnich przedsiębiorstw

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Szkolenie specjalnie dla pracowników powyżej 45 roku życia! Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).

Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Uczestnikami projektu mogą być pracownicy przedsiębiorstw, których siedziba firmy mieści się na terenie województwa mazowieckiego, zatrudnieni na umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy.

Szkolenie, kurs: Marketing internetowy - 7 dni zajęć, 80% dofinansowania