Marketing internetowy

O szkoleniu

Skuteczna reklama w internecie to sukces Twojej firmy. Internet to najpopularniejsze źródło zdobywania informacji. Skoro jest tak popularny, to coraz więcej firm próbuje go wykorzystać w promocji swoich produktów i usług. Posiadanie strony www nie jest już wystarczającym działaniem. Możliwości zareklamowania w sieci jest bardzo wiele. Trzeba posiadać jednak wiedzę, jak to zrobić, aby prowadzone działania były efektywne i przyniosły firmie wymierne korzyści.

Cele szkolenia:
Podczas szkolenia uczestnicy poznają różne metody promocji firmy w sieci, korzyści jakie przynosi obecność w Internecie oraz dowiedzą się jakich błędów uniknąć, aby prowadzone działania przyniosły sukces.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do pracowników działu marketingu, osób planujących działania w internecie, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Program szkolenia

Dzień I

Jak komunikować się z klientem?

  • model AIDA
  • jak skutecznie zmieniać postawy – racjonalizm czy emocje?
  • jaką strategię perswazji wybrać?
  • jak stworzyć dobrą reklamę internetową, rola Landing Page, lejek marketingowy
  • skuteczna strona internetowa
  • praktyczne wykorzystanie Google Search Console

Standardowe kampanie display w internecie – sposoby targetowania odbiorców

  • specyfika internetu w 2021 r, najpopularniejsze portale
  • targetowanie konwencjonalne
  • targetowanie kontekstowe
  • targetowanie behawioralne – Programmatic

Marketing w Google

  • SEA vs SEO
  • zakładanie konta reklamowego Google Ads
  • realizowanie kampanii w Ads – krok po kroku
  • niestandardowe grupy odbiorców, kreacja reklamowa
  • Google Merchaint Center
  • remarketing w Google
  • kluczowe aspekty w SEO

Permission marketing

  • e-mail marketing
  • newsletter
  • jak stworzyć dobry mailing
  • bazy danych, czyli jak gromadzić leady, sposoby i zagrożenia

E-commerce

  • rynek e-commerce, co zmienił Covid
  • aspekty prawne sprzedaży online
  • cykl zakupowy w internecie
  • sposoby na zwiększenie sprzedaży (cross-selling, up-selling)
  • marketing automation – jak wykorzystać możliwości Sales Manago

 

II Dzień

Wykorzystanie social media przez firmy

  • najpopularniejsze portale social media
  • kim są użytkownicy portali społecznościowych?
  • rola social media w komunikacji biznesowej, jakie kanały wybrać

Content marketing

  • amplifikacja
  • model 4C
  • optymalizacja długości artykułu, postu czy też długości filmu w internecie
  • hashtagi, ich specyfika i rola w poszczególnych kanałach SM
  • zasięg vs zaangażowanie

Zaangażowanie, komunikacja, obsługa klienta

  • Social Media a ochrona danych osobowych (RODO)
  • algorytm Facebooka na co dzień
  • obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
  • YouTube i jego specyfika
  • co publikować? Taktyka i tworzenie treści

Działania promocyjne na Facebooku, Instagramie i Linkedin

  • specyfika kampanii reklamowych Facebooku vs Instagram vs Linkedin
  • zakładanie Menedżera Firmy (Facebook, Instagram)
  • tworzenie konta reklamowego (Linkedin)
  • ustalanie celów reklamowych
  • tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
  • ustawianie grup odbiorców
  • ustawienia lokalizacji
  • tworzenie kreacji reklamowych
  • statystyki i raporty na Facebooku

Monitoring działań promocyjnych

  • podstawowe wskaźniki internetowe
  • Google analytics w praktyce, zakładanie konta GA
  • kluczowe aplikacje monitoringu sieci
  • mierniki i narzędzia pomiaru

Czas trwania

2 dni, 8:45-15:00

Prelegenci

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Online 9-10 maj 2022

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!