Szkolenie: Marketing Internetowy i Social Media Szkolenie Zamknięte

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/marketing-internetowy-i-social-media-szkolenie-zamkniete-70321-id1177

Informacje o szkoleniu

  • Marketing Internetowy i Social Media Szkolenie Zamknięte

    ID szkolenia: 70321
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    PERSPECTA
    Wały Piastowskie 1
    Gdańsk
    woj. pomorskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 5.2019-27.08.2020
    Godziny zajęć (czas trwania):
    8h
  • Organizator szkolenia:

    Perspecta
    Wały Piastowskie 1 lok. 1508
    80-855 Gdańsk
    woj. pomorskie
    O firmie Inne oferty firmy
Perspecta
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych

Marketing Internetowy i Social Media

W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Indywidualne badanie potrzeb Klienta
• Bezpłatną analizę osobowości dla uczestników pozwalającą na efektywniejszą pracę nad sobą
• Konsultacje po zrealizowanym szkoleniu
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?



Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen
rynkowych dla woj. pomorskiego

Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/



W samym 2018 roku:



Przeszkoliliśmy 18 500 uczestników
Przeprowadziliśmy 1053 szkolenia

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama

Cel szkolenia:
Marketing internetowy i Social Media jest dziedziną prężnie rozwijającą się w dzisiejszym świecie opartym
na wirtualnym przepływie i pozyskiwaniu informacji. Prowadzenie przez firmę fanpage na portalach społecznościowych jest jedną z najlepszych form reklamy i dodarcia do dużej grupy potencjalnych klientów. Szkolenie z zakresu MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIA pozwoli zgłębić wiedzę dotyczącą skutecznej obecności firmy w Internecie oraz działań z nią związanych.
Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy przez uczestników w następujących zakresach:
• potencjału marketingowego w nośnych mediach społecznościowych;
• procesu tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej
na Facebooku;
• opracowywania efektywnej strategii działania na Facebooku i wykorzystywania wszystkich oferowanych przez niego możliwości;
• planowania i przygotowania kampanii marketingowych oraz inicjowania oficjalnej obecności firmy
w przestrzeni tego medium;
• dostępne formy reklamowania się oraz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji


Proponowane Moduły Szkoleniowe:

• PRAWO I INTERNET (m.in. wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem, prawo własności intelektualnej, prawo autorskie, znaki towarowe i patenty, regulamin stron internetowych, polityka cookies oraz polityka prywatności, rejestracja GOIDO)

• PRODUKT, ANALIZA RYNKU I MONITORING INTERNETU (m.in. sprzedawany produkt i jego dystrybucja, określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C, trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką, google AdPlaner, porównywarki cen, kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu Internetu)

• MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE (m.in. cele marketingu internetowego, strategie marketingowe, korzyści z internetowej działalności marketingowej, banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki, ocena skuteczności reklamy)

• SOCIAL MEDIA (m.in. historia Social Media, blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe, social Media w biznesie, komunikacja w mediach społecznościowych, social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe , cele i kryteria wyboru platform społecznościowych, weryfikowanie efektywności działań)

• ZARZĄDZANIE FACEBOOK MARKETINGIEM (m.in. korzyści z udziału w sieciach społecznościowych, określenie formy obecności oraz strategia działania na Facebooku, popularne aplikacje facebookowe, budowanie społeczności i gromadzenie fanów, analiza Facebooka
i monitoring postępów, uwarunkowania organizacji oraz integracja taktyki z całością kampanii)

• CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) (m.in. system zarządzania relacjami
z Klientami, koncepcje, narzędzie oraz metodyka obsługi Klienta, plan działania dla usług elektronicznych, konsument online oraz elementy zmiany kultury pracy, praktyki budowania zaangażowania influence rów, obsługa Klienta w Social Media)

Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe.

Terminy szkolenia: Do ustalenia.
Miejsce szkolenia: Szkolenia realizujemy na terenie całego kraju.

Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy.
(podpisując umowę na miesiąc przed szkoleniem otrzymają Państwo 10% zniżki).

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 3500 - cała grupa

Cena zawiera:

szkolenie, materiały, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Marketing Internetowy i Social Media Szkolenie Zamknięte