Szkolenie: Marketing internetowy oraz innowacyjne metody marketingowe w praktyce - inspirujące warsztaty z możliwością indywidyalnych konsultacji.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/marketing-internetowy-oraz-innowacyjne-metody-marketingowe-w-praktyce---inspirujace-warsztaty-z-mozliwoscia-indywidyalnych-konsultacji-53380-id1095

Informacje o szkoleniu

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Marketing internetowy oraz innowacyjne metody marketingowe w praktyce - inspirujące warsztaty z możliwością indywidyalnych konsultacji.

Informacje organizacyjne:
-czas trwania szkolenia - 2 dni (16h);
-w każdym dniu szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz lunch;
-każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia;
-Zespół Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych oferuje także kompleksową pomoc dla Uczestników szkolenia w zakresie rezerwacji noclegów w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Cel szkolenia:
Uczestnicy uzyskają odpowiedzi na pytania:
-jak zorganizować efektywny marketing w organizacji?
-jak zbudować strategie marketingową dla organizacji?
-jakie znaczenie ma wizerunek dla celów sprzedażowych?
-jak ustalać metody marketingu pod kątem klienta?
-jakie możliwości dają portale społecznościowe czy marketing wirusowy?
-jak się wykreować?
-jak dokonać pomiaru skuteczności realizowanych projektów marketingowych?
Zaletą organizowanych przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST szkoleń w formie otwartej jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych firm i instytucji realizujących podobne projekty w bliskim dla uczestników środowisku. Szkolenia otwarte to szansa, by spojrzeć na własny styl pracy z odmiennej perspektywy, by doskonalić się przez pryzmat osób pracujących w innych organizacjach.
Aby zadbać o najwyższą efektywność naszych szkoleń, grupy liczą maksymalnie do 16 osób.

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa:
Właściciele biznesów poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami
Specjaliści ds. e-marketingu
Specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w internecie
Brand managerowie
Managerowie ds. komunikacji
Sympatycy social media

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu otwartym organizowanym przez IIST?
kompetentny wykładowca - praktyk;
ciekawa forma prowadzenia zajęć;
możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji po szkoleniu;
udział w szkoleniach otwartych to dużo więcej niż poddanie się procesowi szkoleniowemu - to niepowtarzalna możliwość wymiany doświadczeń z ciekawymi, nierzadko inspirującymi ludźmi a także asumpt do nawiązania nowych, owocnych kontaktów zawodowych.

Program szkolenia:

Program szkolenia:
Główną zasadą Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST jest zrozumienie i audyt potrzeb szkoleniowych Uczestników naszych warsztatów. Przed każdym szkoleniem otwartym kontaktujemy się z Państwem aby poznać Państwa oczekiwania i dotychczasowe doświadczenia w zakresie obejmującym program zajęć. Z tego względu zależy nam na tym, by przedstawiony przez nas poniżej program szkolenia traktowali Państwo jedynie poglądowo i informacyjnie. Na podstawie zebranych od Uczestników informacji każdy program szkolenia otwartego zostaje zmodyfikowany aby szkolenie było dla Państwa jak najbardziej efektywne oraz spełniło Państwa oczekiwania.

I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.

II. INTEGRACJA I SYNERGIA KANAŁÓW KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ.
Globalna kampania w lokalnym wydaniu.
Dowolność w działaniu czy sztywny kurs?
Jak dopasować zintegrowaną komunikację do realiów rynku: co należy, a co można.
Kiedy, gdzie, jak i z kim - nowoczesne metody dotarcia do świadomego Klienta.

III. MARKETING W SOCIAL MEDIA: TRZY KROKI W PRZÓD.
E-mail marketing w dobie social mediów i rozwiązań mobilnych.
Integracja kanałów: to co buduje markę i świadomość odbiorców. Jak wywołać efekt synergii?
Sekret prawdziwej komunikacji one-to-one: personalizacja i content dynamiczny.
Zwrot z inwestycji, 100% satysfakcji, pełna skuteczność- jak optymalizować działania e-mailingowe by przyniosły zamierzony efekt.

IV. MARKETING INTERNETOWY - WPROWADZENIE.
Skromne początki marketingu społecznościowego.
Media społecznościowe w słowach i liczbach.
Co media społecznościowe w roku 2013 mówią nam o przyszłości marketingu?
Realistyczne oczekiwania wobec marketingu społecznościowego.
Kilka słów o kontakcie z konsumentem.

V. CZYM JEST FACEBOOK W MARKETINGU.
Sieci i media społecznościowe - definicje.
Krajobraz sieci społecznościowych.
Siedem prawd o sieciach społecznościowych.
Twój cel: marketing wirusowy.
Inne korzyści z udziału w sieciach społecznościowych.
Pomysły na kampanię.
Podstawy Facebooka.

VI. OPRACUJ STRATEGIĘ DZIAŁANIA NA FACEBOOKU I MIERZ POSTĘPY.
Określ formę swojej obecności na Facebooku.
Etapy udanej kampanii w mediach społecznościowych.
Określ swój "produkt" społecznościowy.
Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku.

VII. MIARY SUKCESU W SOCIAL MEDIA.
Planowanie i mierzenie efektów działań komunikacyjnych. Czy te dwa światy mają ze sobą coś wspólnego?
Czy duża liczba fanów naprawdę oznacza sukces?
Jak wybrać narzędzie do mierzenia efektów komunikacji w social media?
Jak sobie ułatwić życie – narzędzia wspomagające pomiar.

VIII. DAJ SIĘ ODNALEŹĆ POTENCJALNYM KLIENTOM - STWÓRZ ROZPOZNAWALNE TREŚCI.
Budowanie fabryki treści.
Różnorodność nadaje życiu smak.
Aby coś dostać, musisz coś dać.
Zasobność portfela już Cię nie ogranicza.
Monitorowanie postępów.
Inbound marketing w akcji – Wikipedia.

IX. DAJ SIĘ ODNALEŹĆ W BLOGOSFERZE.
Jak właściwie założyć blog.
Pisanie dobrych artykułów.
Skorzystaj z pomocy Google.
Spraw, by Twoje artykuły były zaraźliwe.
Wypromuj swoje teksty.
Komentarz jako punkt wyjścia do rozmowy.
Dlaczego nie każdy blog odnosi sukces.
Źródło niewyczerpanych korzyści.
Odbiór treści przez RSS.
Subskrybuj odpowiednie blogi branżowe.
Bierz udział w rozmowie.
Monitorowanie postępów.

X. CROSS-SELLING I UP-SELLING – STRATEGIE SPRZEDAŻY.
Cross Marketing.
Cross Promocje – Kreowanie spójności wizerunkowej i atrakcyjności dla nabywców.

XVIII. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.

Metody pracy:
Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia to przede wszystkim aktywny warsztat pozwalający na zdobycie praktycznych umiejętności, case study oraz elementy wykładu. Dzięki takiej formie dodatkowo wzbogaconej o pracę indywidualną i w małych grupach przekazujemy uczestnikom wiedzę pozwalającą na kompetentą realizację zadań, z którymispotykają się w swojej pracy zawodowej.

Zasady uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa: 1290zł netto (+ 23% Vat)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Miedzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST należy wypełnić formularz zgłoszenia a następnie po jego uzupełnieniu odesłać faksem (61 666 15 66) lub mailem ( biuro@iist.pl).
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu oraz przekazać pozostałe informacje organizacyjne.

Kontakt:
Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych
ul. Grottgera 16/1
60-758 Poznań
tel.(061) 307 01 49
fax. (061) 666 15 66
e-mail biuro@iist.pl

Informacje o prelegentach:

Wykładowcy:
Zespół Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST to nasza największa wartość. Jako eksperci traktujemy nasze cele bardzo poważnie i dokładamy wszelkich starań, aby je realizować na najwyższym poziomie. Dysponujemy międzynarodową kadrą wybitnych specjalistów, trenerów biznesu, prawników, inżynierów i techników, którzy pozostając do Państwa dyspozycji pracują z pasją i pełnym zaangażowaniem wykorzystując światowe standardy i rozwiązania.

Dedykowany trener:
Ekspert Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST, specjalizuje się w marketingu internetowym, treningach z zakresu kreatywności i innowacyjności w biznesie oraz budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji. Z powodzeniem łączy bogate doświadczenie zawodowe oraz osiąga sukcesy w opracowywaniu i realizacji szkoleń dostosowanych do specyficznych potrzeb danej grupy odbiorców. Współpracuje z korporacjami mającymi szeroki zasięg działania oraz ogromny udział w rynku (przedsiębiorstwa globalne i krajowe). Tak intensywna realizacja projektów pomaga mu idealnie wykorzystywać praktyczną wiedzę i skutecznie przekazywać ją podczas autorskich projektów szkoleniowych. Jego specjalnością są warsztaty w zakresie szeroko pojętego marketingu, programy związane ze sprzedażą oraz budowaniem trwałych relacji biznesowych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 - zł netto

Cena zawiera:

-w każdym dniu szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz lunch; -każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia;

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Miedzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST należy wypełnić formularz zgłoszenia a następnie po jego uzupełnieniu odesłać faksem (61 666 15 66) lub mailem ( biuro@iist.pl).
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu oraz przekazać pozostałe informacje organizacyjne.

Szkolenie, kurs: Marketing internetowy oraz innowacyjne metody marketingowe w praktyce - inspirujące warsztaty z możliwością indywidyalnych konsultacji.