Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/marketing-internetowy-promocja-i-reklama-firmy-w-internecie-73356-id14964

Informacje o szkoleniu

Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Uczestnicy szkolenia w sposób praktyczny zostaną zapoznani z zagadnieniami Customer journey, strategii w digital marketingu. Podczas szkolenia szczegółowo zostaną omówione narzędzia reklamy internetowej, a także kampanie sprzedażowe i direct response. Dowiesz się, jak budować silny i atrakcyjny dla kupujących wizerunek (strona internetowa, social media, realizowane mailingi).

Szkolenie skierowane jest do:

Osób, prowadzcych fimę i chcą zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, zwiększyć obroty oraz ulepszyć model biznesowy poprzez promocję firmy w internecie.

Program szkolenia:

Dzień I Strategia aktywności online

1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU

  • Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
  • Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
  • Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku – podejście brandingowe vs direct response
  • Planowanie i dobór powierzchni mediowej – model POE
  • Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
  • Koszty i efektywność formatów promocyjnych w sieci
  • Jak przygotować brief, wybrać agencję i dobrać model rozliczeń?
    Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online

2. Projektowanie i optymalizacja WWW

  • Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online?
  • Ewolucja WWW – 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW
  • Makietowanie krok po kroku – od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję\
  • Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?

3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google

  • Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
  • Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: ile? Kto? Jak?
  • Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
  • Google Analytics – przegląd kluczowych raportów i narzędzi towarzyszących

Dzień 2
Google i Facebook od A do Z - formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia krok po kroku

2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google

  • Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
  • Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
  • Narzędziownia w praktyce - weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali.

3. PPC, czyli Google Adwords w praktyce

  • 3Z - zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po trzecie treść reklam
  • Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce
  • Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku
  • Panel Google Adwords – Monitoring i raporty zarządzanie kampanią
  • Typowe błędy w Google AdWords

5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka?

6. Facebook od A do Z

  • Jak budować strategię obecności na Facebooku?
  • W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
  • jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? - sprytne sposoby na algorytm
  • zasięg organiczny, płatny, wirusowy - różnice
  • reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
  • tips & tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o komunikacji na Facebooku?
  • planowanie komunikacji na Facebooku – ćwiczenie praktyczne

7. Moniotoring i optymalizacja działań w social media

  • social media listening w praktyce
  • kryzysy w social media – identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie
  • przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
  • co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?

Informacje o prelegentach:

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1750 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się celem potwierdzenia rejestracji i przekazania szczegółów organizacyjnych.


Wydarzenie: Marketing internetowy - promocja i reklama firmy w internecie.