Szkolenie

Marketing internetowy - promocja i reklama firmy w internecie.

O szkoleniu

Uczestnicy szkolenia w sposób praktyczny zostaną zapoznani z zagadnieniami Customer journey, strategii w digital marketingu. Podczas szkolenia szczegółowo zostaną omówione narzędzia reklamy internetowej, a także kampanie sprzedażowe i direct response. Dowiesz się, jak budować silny i atrakcyjny dla kupujących wizerunek (strona internetowa, social media, realizowane mailingi).
Kto powinien wziąć udział?

Osób, prowadzcych fimę i chcą zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, zwiększyć obroty oraz ulepszyć model biznesowy poprzez promocję firmy w internecie.

Program szkolenia

Dzień I Strategia aktywności online

1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU

  • Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
  • Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
  • Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku – podejście brandingowe vs direct response
  • Planowanie i dobór powierzchni mediowej – model POE
  • Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
  • Koszty i efektywność formatów promocyjnych w sieci
  • Jak przygotować brief, wybrać agencję i dobrać model rozliczeń?
    Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online

2. Projektowanie i optymalizacja WWW

  • Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online?
  • Ewolucja WWW – 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW
  • Makietowanie krok po kroku – od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję\
  • Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?

3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google

  • Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
  • Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: ile? Kto? Jak?
  • Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
  • Google Analytics – przegląd kluczowych raportów i narzędzi towarzyszących

Dzień 2
Google i Facebook od A do Z - formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia krok po kroku

2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google

  • Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
  • Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
  • Narzędziownia w praktyce - weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali.

3. PPC, czyli Google Adwords w praktyce

  • 3Z - zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po trzecie treść reklam
  • Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce
  • Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku
  • Panel Google Adwords – Monitoring i raporty zarządzanie kampanią
  • Typowe błędy w Google AdWords

5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka?

6. Facebook od A do Z

  • Jak budować strategię obecności na Facebooku?
  • W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
  • jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? - sprytne sposoby na algorytm
  • zasięg organiczny, płatny, wirusowy - różnice
  • reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
  • tips & tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o komunikacji na Facebooku?
  • planowanie komunikacji na Facebooku – ćwiczenie praktyczne

7. Moniotoring i optymalizacja działań w social media

  • social media listening w praktyce
  • kryzysy w social media – identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie
  • przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
  • co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?

Czas trwania

10:00 -17:00

Prelegenci

Cytat

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 - 9 września 2020
Golden Floor

00-121 Warszawa

Sienna 39

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1750 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się celem potwierdzenia rejestracji i przekazania szczegółów organizacyjnych.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!