Szkolenie: Marketing internetowy w praktyce. Opracuj strategię działania i mierz postępy! -2-dniowe inspirujące szkolenie z analizą dobrych praktyk i obowiązujących trendów.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/marketing-internetowy-w-praktyce-opracuj-strategie-dzialania-i-mierz-postepy--2-dniowe-inspirujace-szkolenie-z-analiza-dobrych-praktyk-i-obowiazujacych-trendow-65542-id802

Informacje o szkoleniu

  • Marketing internetowy w praktyce. Opracuj strategię działania i mierz postępy! -2-dniowe inspirujące szkolenie z analizą dobrych praktyk i obowiązujących trendów.


    ID szkolenia: 65542
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Kadry, HR Marketing i PR Sprzedaż i obsługa klienta Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    -
    Warszawa
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 16-17.06.2016
    Godziny zajęć (czas trwania):
    szkolenie trwa 2 dni (16h)
    zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
    ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
    w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

    Dzień I
    Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.12:00 -przerwa kawowa
    Godz.14.00 -przerwa obiadowa
    Godz.16.00 -przerwa kawowa
    Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
    Dzień II
    Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.11:00 -przerwa kawowa
    Godz.13.00 – przerwa obiadowa
    Godz.15.00 -przerwa kawowa
    Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
  • Organizator szkolenia:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    Libelta 1a/2
    61-706 Poznań
    woj. wielkopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia:
Uczestnicy uzyskają odpowiedzi na pytania:
-jak zorganizować efektywny marketing w organizacji?
-jak zbudować strategie marketingową dla organizacji?
-jakie znaczenie ma wizerunek w internecie?
-jak ustalać metody marketingu pod kątem Klienta?
-jakie możliwości dają portale społecznościowe czy marketing wirusowy?
-jak się wykreować?
-jak dokonać pomiaru skuteczności realizowanych projektów marketingowych?

Korzyści dla uczestników:
Na rynku wciąż pojawiają się nowe trendy wyznaczające kierunek w marketingu ale niezmiennie popularna jest innowacyjność budująca przewagę konkurencyjną firm i pomysłodawców...
Głównym założeniem projektu szkoleniowego jest przestawienie najbardziej skutecznych technik i najnowszych trendów w marketingu wraz z analizą sposobu ich wykorzystania w praktyce. Wszystkie informacja zostaną poparte analizą przypadków dokonywanych z perspektywy praktyka rynku - dzięki czemu uczestnicy szkolenia będą mogli dowiedzieć się jakiego rodzaju schematy działań i w jakiej konfiguracji mogą przynieść określone mierzalne wyniki w ich branży i środowisku. Wiedza zdobyta podczas szkolenia umożliwi skuteczniejsze planowanie marketingowe oraz uświadomi uczestnikom jak skutecznie zbudować przewagę konkurencyjną organizacji.

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa:

-Osoby decyzyjne poszukujące skutecznych narzędzi niezbędnych do budowania relacji z Klientami
-Specjaliści ds. e-marketingu
-Specjaliści ds. marketingu
-Brand managerowie
-Managerowie ds. komunikacji
-Sympatycy social media
-Osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

Program szkolenia:

Program szkolenia:

I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.

II. INTEGRACJA I SYNERGIA KANAŁÓW KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ.
Globalna kampania w lokalnym wydaniu.
Dowolność w działaniu czy sztywny kurs?
Jak dopasować zintegrowaną komunikację do realiów rynku: co należy, a co można.
Kiedy, gdzie, jak i z kim - nowoczesne metody dotarcia do świadomego Klienta.

III. MARKETING W SOCIAL MEDIA: TRZY KROKI W PRZÓD.
E-mail marketing w dobie social mediów i rozwiązań mobilnych.
Integracja kanałów: to co buduje markę i świadomość odbiorców. Jak wywołać efekt synergii?
Sekret prawdziwej komunikacji one-to-one: personalizacja i content dynamiczny.
Zwrot z inwestycji, 100% satysfakcji, pełna skuteczność- jak optymalizować działania e-mailingowe by przyniosły zamierzony efekt.

IV. MARKETING INTERNETOWY - WPROWADZENIE.
Skromne początki marketingu społecznościowego.
Media społecznościowe w słowach i liczbach.
Co media społecznościowe w roku 2013 mówią nam o przyszłości marketingu?
Realistyczne oczekiwania wobec marketingu społecznościowego.
Kilka słów o kontakcie z konsumentem.

V. CZYM JEST FACEBOOK W MARKETINGU.
Sieci i media społecznościowe - definicje.
Krajobraz sieci społecznościowych.
Siedem prawd o sieciach społecznościowych.
Twój cel: marketing wirusowy.
Inne korzyści z udziału w sieciach społecznościowych.
Pomysły na kampanię.
Podstawy Facebooka.

VI. OPRACUJ STRATEGIĘ DZIAŁANIA NA FACEBOOKU I MIERZ POSTĘPY.
Określ formę swojej obecności na Facebooku.
Etapy udanej kampanii w mediach społecznościowych.
Określ swój "produkt" społecznościowy.
Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku.

VII. MIARY SUKCESU W SOCIAL MEDIA.
Planowanie i mierzenie efektów działań komunikacyjnych. Czy te dwa światy mają ze sobą coś wspólnego?
Czy duża liczba fanów naprawdę oznacza sukces?
Jak wybrać narzędzie do mierzenia efektów komunikacji w social media?
Jak sobie ułatwić życie – narzędzia wspomagające pomiar.

VIII. DAJ SIĘ ODNALEŹĆ POTENCJALNYM KLIENTOM - STWÓRZ ROZPOZNAWALNE TREŚCI.
Budowanie fabryki treści.
Różnorodność nadaje życiu smak.
Aby coś dostać, musisz coś dać.
Zasobność portfela już Cię nie ogranicza.
Monitorowanie postępów.
Inbound marketing w akcji – Wikipedia.

IX. DAJ SIĘ ODNALEŹĆ W BLOGOSFERZE.
Jak właściwie założyć blog.
Pisanie dobrych artykułów.
Skorzystaj z pomocy Google.
Spraw, by Twoje artykuły były zaraźliwe.
Wypromuj swoje teksty.
Komentarz jako punkt wyjścia do rozmowy.
Dlaczego nie każdy blog odnosi sukces.
Źródło niewyczerpanych korzyści.
Odbiór treści przez RSS.
Subskrybuj odpowiednie blogi branżowe.
Bierz udział w rozmowie.
Monitorowanie postępów.

X. CROSS-SELLING I UP-SELLING – STRATEGIE SPRZEDAŻY.
Cross Marketing.
Cross Promocje – Kreowanie spójności wizerunkowej i atrakcyjności dla nabywców.

XVIII. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.

Inwestycja:
1490 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1830 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwaga:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Informacje o prelegentach:

dr inż. Martin Daliga
Specjalizacja trenerska:
Trener - praktyk, doświadczony wykładowca, adiunkt w Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach, przez wiele lat pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach. Realizuje zaawansowane projekty szkoleniowe w zakresie marketingu internetowego oraz optymalizacji procesów biznesowych. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych ze zwiększaniem konkurencyjności przedsiębiorstw. Posiada ponad 7 letnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami. Specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań marketingowych. Doświadczony konsultant realizujący wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe i wdrożenia dla wielu firm, przedsiębiorstw oraz jednostek publicznych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 - zł netto

Cena zawiera:

-cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Szkolenie, kurs: Marketing internetowy w praktyce. Opracuj strategię działania i mierz postępy! -2-dniowe inspirujące szkolenie z analizą dobrych praktyk i obowiązujących trendów.