Szkolenie

Marketing internetowy w praktyce - tworzenie strategii marketingowej

O szkoleniu

Obecnie marketing internetowy ma niezwykły potencjał w prowadzeniu sprzedaży produktów i usług. Dzięki dobrze opracowanej kampanii digitalowej, będziesz w stanie rozwinąć swój biznes i przenieść go na wyższy poziom.



W czasie szkolenia dowiesz się, jaka jest specyfika Google Ads i Facebook Ads, jakie znaczenie ma SEO oraz dobrze skonfigurowana analityka. Będziesz w stanie przygotować strategię i ocenić ją pod kątem performance’owym, a także dowiesz się, w jaki sposób współpracować z agencjami digitalowymi. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do dalszego rozwijania kompetencji w zakresie marketingu internetowego.



Szkolenie prowadzone jest przez specjalistów, którzy pracują na co dzień z platformami Facebook, Instagram czy Linkedin. Dzięki szerokiemu zakresowi wiedzy także z innych dziedzin (Google Ads, Display 360, SEO, analityka), przedstawią wiedzę w sposób kompleksowy i przejrzysty.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnik na poziomie wiedzy:

Dowie się, jakie są możliwości w zakresie marketingu internetowego

Pozna specyfikę platform reklamowych oraz znaczenie SEO, analityki

Dowie się, jak przygotować siebie i swoją firmą do przygotowania strategii marketingowej

Pozna specyfikę budowania strategii i proces

Dowie się, jak współpracować z agencjami digitalowymi

 

Umiejętności

Przygotowanie strategii

Ocena strategii pod kątem performance

Umiejętność dobrania priorytetowych platform w obszarze działalności

Zbudowanie odpowiedniego i skutecznego procesu współpracy z agencjami oraz ocena ich wyników

 

Postawy

Świadome zarządzanie działaniami marketingowymi (zespołu internal lub agencji) i przygotowanie strategii digital

Pewność w realizowanych działaniach i świadomość podejmowanych kroków/testów

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chciałyby działać w marketingu internetowym. Szkolenie dedykowane jest influencerom i początkującym pracownikom w branży oraz osobom, które prowadzą działalność i chciałyby lepiej przygotować się do działań marketingowych prowadzonych w Internecie.

Program szkolenia

PROMGARM SZKOLENIA:

1. Wstęp, wprowadzenie do marketingu internetowego -

Krótkie omówienie SEO,

PPC, Social Media oraz roli Analityki.

Planowanie kampanii digitalowych: planowanie budżetu, tworzenie/analiza mediaplanów.

Narzędzia używane w marketingu internetowym.

 

2. SEO w praktyce -

Kierunek działań SEO. Planowanie strategii, korzystanie z narzędzi, dobór fraz.

Podział: SEO On-Site, Off-Site.

Omówienie i różnice.

SEO On-Site: optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek.

SEO Off-Site: link building, Google Moja Firma / NAPy.

 

3. Google Ads w praktyce -

Google Ads - alternatywa dla SEO?

Typy kampanii Google Ads - cechy, zalety, wady.

Analiza kreacji i wyników kampanii Google Ads.

Kontrola agencji pod kątem Google Ads - na co zwracać uwagę?

 

4. Facebook Ads w praktyce -

Facebook Ads - omówienie, różnice między Google Ads

Typy kampanii Facebook Ads - cechy, zalety, wady.

Analiza kreacji i wyników kampanii Facebook Ads

Kontrola agencji pod kątem Facebook Ads - na co zwracać uwagę?

 

5. Pomiar efektywności e-marketingu -

Google Analytics - przegląd funkcji i raportów.

Synergia działań digitalowych: analiza raportu konwersji wspomaganych i modeli atrybucji.

Na co zwrócić uwagę przy ocenie skuteczności działań?

Podstawowe wskaźniki pomiaru

Analiza przykładowych raportów kampanii.

 

6. Marketing internetowy w praktyce- Tworzenie strategii marketingowej

Budowanie strategii działań marketingowych

Jak przygotować brief i określić swoje cele?

Jak dobrać platformy reklamowe i priorytetowe działania (wprowadzenie do typów kampanii w ramach działań)?

Jak stworzyć plan działań, timeline i persony z uwzględnieniem testów i trendów?

Jak dobrać budżet i jak nim dysponować w czasie?

Czas trwania

2 dni 16h

Prelegenci

Cytat

Czas trwania:

2 dni -16 h

cena

1390 zł netto / os +23% VAT 

Gdzie i kiedy

Online 27 - 28 września 2021

Zapisz się

Szkolenie 2-dniowe
Cena szkolenia zawiera: • pakiet materiałów szkoleniowych, • obiad + przerwy kawowe (nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE), • certyfikat ukończenia szkolenia, • możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia
1390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków
ul. Długa 15
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zapraszamy do współpracy

Tworzymy przestrzeń dla rozwoju pracowników
Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje dofinansowanie szkoleń.

SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH

Co to jest b

Warunki techniczne

Foma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy szkoleniowej.

Uczestnik otrzyma link z zaproszeniem na szkolenie
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza
wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do
najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do
szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika
przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.
Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję
nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych
celach.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków ul. Długa 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!