Szkolenie: Marketing produktowy i social media produktu z Pawłem Tkaczykiem

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/marketing-produktowy-i-social-media-produktu-z-pawlem-tkaczykiem-67751

Informacje o szkoleniu

  • Marketing produktowy i social media produktu z Pawłem Tkaczykiem


    ID szkolenia: 67751
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Regent Warsaw Hotel
    Belwederska 23
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 30-31.01.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-16, 9-16 - 2 dni
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

….W pierwszym kwartale po wprowadzeniu produktu na rynek w UE ok 60% z nich zostaje wycofana…

…średnio 8 na 10 produktów z tej samej grupy, klient postrzega jako „to samo”…

…a polskie firmy tracą rocznie 18 mld dolarów, z powodu utraty klienta na rzecz konkurencji i 91% stanowią powody nie związane z ceną…

Główną przyczyną są błędy podczas planowania strategii marketingowej produktu lub jej brak.

Zapraszamy na intensywne warsztaty z Pawłem Tkaczykiem - nazywanym „papieżem” copywritingu, webwritingu, który codziennie przyczynia się do sukcesu wprowadzanych produktów na rynki polskie i międzynarodowe. To warsztaty podczas których poznacz nieoczywiste, a kluczowe metody wyróżniania produktu na rynku i wspierania jego sprzedaży. Na szkoleniu nie znajdziesz definicji, nieaktualnych akademickich teorii i ogólników. Tylko praktyka, tylko to co działa i pomoże urosnąć Twojemu produktowi na rynku.

Podczas szkolenia:

nauczysz się promować nowy produkt, tak by ominąć wojnę cenową,
poznasz sposoby wyróżniania produktu, na tle podobnych konkurencyjnych,
dowiesz się jak zamiast produktu oferować doświadczenie,
poznasz ciekawe przykłady obudowywania tradycyjnych produktów usługami,
nauczysz się tworzyć praktyczny szkielet komunikacji produktu na rynku,
dowiesz się jak napisać dobry tekst ofertowy i mailing sprzedażowy produktu
poznasz nieoczywiste kwestie promowania produktu w sociam media,
dowiesz się jak wypromować produkt w popularnych mediach społecznościowych i budować tam spójny wizerunek,
dowiesz się jak można „odmłodzić” dojrzały i opatrzony klientom produkt,
dowiesz się, jak zapewnić produktowym postom coraz więcej czytelników
przeanalizujesz świetnie wypromowane produkty/usługi – dowiesz się, co w nich działa,
zajmiemy się także mierzeniem efektywności marketingu produktowego, bo przecież musisz wiedzieć, kiedy to działa.


Zapraszamy do rezerwacji miejsc

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

JAK ZA POMOCĄ MARKETINGU MOŻNA ZMIENIAĆ WRATOŚĆ, JAKOŚĆ I POSTRZEGANIE PRODUKTU/USŁUGI?

Dopasowanie strategii marketingu do planowanych wyników na produkcie

Klienci mają siłę medialną
Cykl życia produktu – jak zabiegi marketingowe wpływają na zmianę cyklu?
-Trend rozwijania klienta w strategii promowania produktu
-Strategia promocji produktu: czo chcemy komunikować
-Jak nie podłączać się do strategii konkurowania ceną?
-Jak obudowywać produkt usługami?
-4P marketingu tradycyjnego
-Produkt – co sprzedajesz? Co Klient kupuje?
-Miejsce – budowanie przewagi konkurencyjnej za pomocą lokalizacji
-Promocja – w jaki sposób sprawić, by ludzie dowiedzieli się o tym, co masz do zaoferowania?
-Ludzie – silna marka to ludzie, którzy ją tworzą i procedury, które towarzyszą usługom. Jak je tworzyć?
-Dowód – w jaki sposób sprawić, by ludzie nie zapomnieli, co u Ciebie dostali?
-Jak zamiast produktu/usługi oferować doświadczenie
-Budowanie zaangażowania klientów w promocję twojego produktu/usługi

Warsztat: Praca nad strategią wyróżnienia produktu na rynku

BRANDING PRODUKTU

Dzisiejsze rynki to konwersacje. Marki to opowieści. Naucz się je tworzyć

-Czy Twój produkt można sprzedawać historią
-Opowieści, które budują wartość produktu
-Archetypy – jak opowiadać historię by produkt wzbudzał emocje?
-Rytuały – marka to spójność, w jaki sposób ją zapewnić?
-Wrogowie – określanie marki produktu za pomocą tego, czym nie jesteście.
-W jaki sposób komunikować produkt, by ludzie zwracali na nie uwagę i nie ignorowali?
-Od „zwykłego” produktu lub usługi do silnej marki.
-Warsztat: Opowieść, która sprzeda Twój produkt

KAMPANIA CONTENT MARKETINGU DLA TWOJEGO PRODUKTU

Jak pozyskiwać klientów poprzez tworzenie wartościowych treści?

-Laboratorium kreatywnych pomysłów na promowanie produktów
-Kilka inspirujących przykładów genialnego copywritingu w odniesieniu do promowania produktu
-Kilka wskazówek do pisania postów dotyczących produktu na Facebooku, Twiterze czy blogu i newsletter
-Jak napisać o produkcie to czego chce klient?
-5 zasad profesjonalnych tekstów
-Jak napisać dobry tekst ofertowy?
-Sprzedażowe treści w mailingach
-Grafiki, układ, wielkość, kolory, czcionki itp.
-Leady i lejki sprzedażowe w procesie promowania produktu
-Produkt na stronie internetowej, strona internetowa produktu
Warsztat: Tworzenie wartościowych treści dla Twojego produktu: Mailing, newsletter, artykuł

JAK OPRACOWAĆ KAPANIĘ MARKETINGOWĄ PRODUKTU W SOCIAL MEDIA?

Opracowanie i wdrożenie zaangażowanie klienta w promocję produktu w mediach społecznościowych

-Plan social media – czym będziemy wojować
-Które social media dla jakich produktów?
-Algorytm, od którego zależy popularność produktu na Facebooku
-Jakie są sposoby nawiązywania powtarzalnego kontaktu z potencjalnym nabywcą?
-Jak promować produkt skuteczniej i taniej lub nawet za darmo w social media?
-Jak zintegrować komunikację produktu między różnymi kanałami social media?
-Jak wykreować markę na eksperta w obszarze produktu/usługi?
-Co zrobić aby klienci byli aktywni na naszych profilach?
-Skuteczne sposoby na radzenie sobie z trudnymi klientami/hejterami podczas komunikacji poprzez media społecznościowe
-Monitoring mediów społecznościowych
Warsztat: Opracowanie planu kampanii marketingowej produktu w social media

Informacje o prelegentach:

Paweł Tkaczyk




Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - zgłoszenie do 11.01.2017 - 1670 PLN + 23% VAT zgłoszenie od 12.01.2017 - 1970 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Marketing produktowy i social media produktu z Pawłem Tkaczykiem