Marketing w firmie

O szkoleniu

Szkolenie obejmuje 4 moduły analityczne:

1. scharakteryzowanie ankiety jako techniki pozyskiwania informacji rynkowej. Omawiane tutaj są reguły budowy ankiety oraz cele, które jej zastosowanie pozwala osiągnąć.

2. Charakteryzowana jest metoda map percepcji, która oparta została na klasycznym schemacie ‘produkt – cechy – korzyści’. Metoda ta wykorzystywana jest m.in. przy tworzeniu strategii pozycjonowania produktów i usług.

3. Moduł omawia poszczególne etapy realizacji reklamy prasowej, tj. metody analizy marketingowej treści i formy reklamy, zasady konstrukcji poszczególnych elementów (nagłówek, ilustracje, treść, slogan itp.) oraz zasady doboru mediów. W ramach szkolenia omówione są także reguły konstrukcji artykułu promocyjnego i relacji prasowej.

4. Moduł omawia schemat briefu reklamowego, tj. jego elementy (m.in. sytuacja wyjściowa, kluczowe informacje o rynku, grupa docelowa, zadania agencji itp.) oraz metody ich przygotowania – kończy się przykładem konkretnego rozwiązania.

Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu realizacji działań marketingowych zarówno w kontekście realizacji samodzielnych projektów wewnętrznych jak i przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi np. z agencjami reklamy, czy agencjami badań rynku.

Kto powinien wziąć udział?
  • sprzedawcy
  • pracownicy działu marketingu i promocji
  • osoby odpowiedzialne za tworzenie projektów nowych produktów i zarządzające procesem wprowadzania ich na rynek
  • osoby związane z pozyskiwaniem i przetwarzaniem informacji rynkowej.

Program szkolenia

Dzień I

Kwestionariusz ankiety; 21 praktycznych zasad budowy
1. Omówienie metod pozyskiwania informacji rynkowej
2. Charakterystyka badań ankietowych; cele, zalety, wady
3. Omówienie metodologii przygotowywania badania
4. Omówienie zasad budowy kwestionariusza
5. Przygotowanie przez uczestników własnych narzędzi badawczych

Mapy percepcji jako narzędzie zarządzania produktem
1. Informacja marketingowa; metody i techniki przekazu
2. Pozycjonowanie produktu
3. Mapa percepcji
4. Przykłady, case dla: usługa finansowa (linia kredytowa), aparat cyfrowy (lustrzanka cyfrowa)

Dzień II

Zasady tworzenia reklamy prasowej
1. Omówienie zadań reklamy w sektorze typu profit
2. Omówienie poszczególnych kanałów komunikacji reklamowej
3. Zasady tworzenia reklamy prasowej
4. Ćwiczenie praktyczne

Brief jako podstawowa forma komunikacji z Agencją Reklamową
1. Cele współpracy z Agencją Reklamową
2. Omówienie briefu reklamowego (model typowej matrycy)
3. Charakterystyka przykładowego rozwiązania

Czas trwania

2 dni: 09:00-17:00

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Pomorski Park Naukowo Technologiczny

81-451 Gdynia

Al. Zwycięstwa 96/98

woj. pomorskie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
790
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Agencja J&J
81-451 Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
woj. pomorskie
Zwiększanie kompetencji pracowników firmy jest jednym z podstawowych warunków jej rozwoju. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wspieramy naszych klientów w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju pracowników oferując organizację oraz prowadzenie szkole...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!