Szkolenie: Marketing w sklepie i visual marchandising - efektywna ekspozycja towarów

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/marketing-w-sklepie-i-visual-marchandising-efektywna-ekspozycja-towarow-67068

Informacje o szkoleniu

  • Marketing w sklepie i visual marchandising - efektywna ekspozycja towarów


    ID szkolenia: 67068
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Akademia Marketingu ATIRUM
    al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00-17:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Shopper Marketing (SM) i Visual Merchandising (VM)– teraźniejszość i przyszłość. Strategie sprzedaży i customer experience w punkcie.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przeznaczone dla:

właścicieli, menadżerów małych i średnich sklepów detalicznych, którzy chcą utrzymać i wzmocnić swoją pozycję na rynku (rynku, z którego w ciągu ostatniego półrocza zniknęło ponad 6 tysięcy sklepów!)
kierowników obszarów oraz przedstawicieli handlowych z branży FMCG, którzy chcą podnieść swoje kompetencje i przenieść się na wyższy poziom sprzedaży – doradzanie klientom rozwiązań budujących ich biznes.
menedżerów i pracowników supermarketów, którzy chcą skutecznie sprzedawać jak najwięcej towarów

Program szkolenia:

1. Shopper Marketing (SM) i Visual Merchandising (VM)– teraźniejszość i przyszłość

2. Strategie sprzedaży i customer experience w punkcie sprzedaży

Elementy strategii sprzedaży w ujęci SM/VM
Kierunki rozwoju handlu samoobsługowego vs kierunki rozwoju potrzeb konsumentów.
Kanały sprzedaży i ich współzależności (model ROPO)
Mapa ścieżki klienta a customer experience
Trzy sprzedażowe momenty prawdy (ZMOT)
3. Klient jako odbiorca wszystkich działań związanych z VM (zachowanie i potrzeby klienta)

Shopper, konsument – dzisiejszy proces zakupowy
Cloasure rate – zrozumieć zachowania konsumentów
U&A, TOM, „fokusy”, panele, eyetracking – które badania konsumenckie warto wykorzystać w projektach SM/VM
4. Produkt jako główny aktor w punkcie sprzedaży

Podstawowe zasady merchandisingu
Zasada prawej ręki
Zasada lewego oka
Zasada najlepszej półki
Zasada złudzeń optycznych
Zasada minimum ekspozycji
Znaczenie drzewa decyzyjnego konsumenta dla projektów shopper marketingowych
Czym są obecnie zakupy impulsowe i jak budować tą kategorię
Reguły lokalizacji produktów
Reguła wielkości
Reguła bloków
Reguła segmentacji
Merchandising w rozumieniu zarządzania kategorią produktów
Merchandising w teorii oraz praktyce
Szkoły ustawienia produktów na półkach
Strefy rotacji: zimno-ciepło-gorąco
5. Siła produktów komplementarnych i zasady ich ekspozycji w SM/VM

6. Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna

Tworzenie systemów komunikacji z klientem (kierunkowa, informacyjna, wizerunkowa, promocyjna, cenowa), narzędzia VM
Zasady kreowania aranżacji wewnętrznej zgodnie z zasadami VM
Rola sprzedawcy w VM a standardy obsługi klient
7. Zmysły na zakupach - przykłady oddziaływania na zmysły klienta

8. Istota i zasady tworzenia księgi standardów VM

9. Ścieżka klientów w sklepie. Sterowanie ruchem klienta

10. Case study - przykładowe rozwiązania z różnych krajów i różnych branż

11. Weryfikacja teorii z praktyką

Analiza konsumenta i standardów VM na wybranych punktów handlowych w centrum handlowym.
Uczestnicy w grupach opracowują strategię komunikacji skoncentrowaną na shopper marketingu oraz visual merchandisingu dla sklepu z wybranej przez siebie branży.

Informacje o prelegentach:

Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek

Wydarzenia towarzyszące:

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590zł - netto

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i obiad, certyfikat

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia przyjmowane są przez stronę: http://www.szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/merchandising-efektywna-ekspozycja-towaru/

Wydarzenie: Marketing w sklepie i visual marchandising - efektywna ekspozycja towarów