O szkoleniu
Podczas tego 2-dniowego szkolenia będziesz mieć okazję:
- znaleźć odpowiedź na pytanie: kim właściwie jest mój klient? Jak myśli? Czego chce?
- trenować umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych
- zapoznać się z podstawowymi, często zapominanymi zasadami tworzenia ofert, tekstów handlowych i nie tylko
- nauczyć się poprawnego formułowania celów i zadań w zakresie sprzedaży w Twojej firmie
i wiele innych!
Poznaj opinie uczestników dotychczasowych edycji:
http://srp.com.pl/opinie/referencje.html
- znaleźć odpowiedź na pytanie: kim właściwie jest mój klient? Jak myśli? Czego chce?
- trenować umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych
- zapoznać się z podstawowymi, często zapominanymi zasadami tworzenia ofert, tekstów handlowych i nie tylko
- nauczyć się poprawnego formułowania celów i zadań w zakresie sprzedaży w Twojej firmie
i wiele innych!
Poznaj opinie uczestników dotychczasowych edycji:
http://srp.com.pl/opinie/referencje.html
Kto powinien wziąć udział?
- doradcy i sprzedawcy
- właściciele firm
- prezesi
- handlowcy
- dyrektorzy firm
- kadra zarządzająca marketingiem i sprzedażą
- planiści
- product managerowie
- key account managerowie
- właściciele firm
- prezesi
- handlowcy
- dyrektorzy firm
- kadra zarządzająca marketingiem i sprzedażą
- planiści
- product managerowie
- key account managerowie
Program szkolenia
Narzędzia ułatwiające wywieranie wpływu na klienta:
- Wykorzystanie metamodelu w procesie perswazji i wywierania wpływu
- Przygotowanie i prowadzenie skutecznego procesu sprzedażowego w oparciu o technikę budowania rapportu
Przygotowywanie skutecznych ofert:
- Czym jest skuteczna oferta?
- Jak tworzyć ofertę, która zainteresuje Twojego klienta?
- Co powinna zawierać oferta, aby klient miał problem z odmową?
Pozyskiwanie klientów:
- Jak sprzedawać skuteczniej i więcej?
- Automotywacja do działania. Kwestia przekonań handlowca
- Wykorzystywanie szans i okazji do sprzedaży
- Wykorzystanie metamodelu w procesie perswazji i wywierania wpływu
- Przygotowanie i prowadzenie skutecznego procesu sprzedażowego w oparciu o technikę budowania rapportu
Przygotowywanie skutecznych ofert:
- Czym jest skuteczna oferta?
- Jak tworzyć ofertę, która zainteresuje Twojego klienta?
- Co powinna zawierać oferta, aby klient miał problem z odmową?
Pozyskiwanie klientów:
- Jak sprzedawać skuteczniej i więcej?
- Automotywacja do działania. Kwestia przekonań handlowca
- Wykorzystywanie szans i okazji do sprzedaży
Czas trwania
10-18
Prelegenci

Łukasz Gigoń - trener kompetencji biznesowych
http://srp.com.pl/srp/o-trenerze.html
http://srp.com.pl/srp/o-trenerze.html
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Sala szkoleniowa
Wrocław
Sokolnicza
woj. dolnośląskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
przy przedpłacie do 10 września cena 614 zł netto
647
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, poczęstunki kawowe, imienny certyfikat uczestnictwa, wsparcie poszkoleniowe on-line
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

SRP
44-100 Gliwice
Kochanowskiego 7/6
woj. śląskie
SRP powstało z myślą o przekazywaniu praktycznych i skutecznych rozwiązań w zakresie sprzedaży, komunikacji i biznesu. Stawiamy na wysoką jakość naszych usług i zadowolenie klientów, uczestników naszych szkoleń i warsztatów, którzy oczekują lepszych ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Rezerwacja miejsca poprzez płatność na podstawie proformy
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
SRP
44-100 Gliwice
Kochanowskiego 7/6
Powiadomienia o nowych terminach