Szkolenie

Mediacje organizacyjne dla menadżerów

O szkoleniu

Cel szkolenia:
Prezentacja możliwości wykorzystania roli bezstronnego i neutralnego mediatora w pracy z konfliktami w organizacjach
Zapoznanie z metodami i technikami pracy mediatora w organizacji
Przećwiczenie praktycznych umiejętności prowadzenia mediacji w sporach między pracownikami, a także całymi działami i komórkami organizacji
Kto powinien wziąć udział?
Specjaliści i menadżerowie Działu Personalnego
Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
Szefowie zespołów i liderzy projektów

Program szkolenia

Anatomia konfliktu wewnątrz organizacji
Jak rozumieć zjawisko konfliktu
Elementy sytuacji trudnych: konflikty interesów, wartości, relacji, strukturalne, i danych
Pułapki ścisłej współzależności – dynamika procesów konfliktowych
Różnorodne role kierownika – przegląd procedur pracy z konfliktami
Kierownik jako mediator – założenia nowej roli
Kim jest mediator?
Jak kierować procesem – metody pracy mediatora
Delegowanie uprawnień i kontroli – jak godzić rolę szefa i mediatora
Korzyści i zagrożenia, płynące ze stosowania procedur mediacyjnych wewnątrz organizacji
Przygotowanie do mediacji
Etapy procesu mediacji
Siła ustaleń proceduralnych
Konstruowanie wstępnej wypowiedzi otwierającej (monolog mediatora)
Działania wstępne: zbieranie informacji, zgoda stron, spotkania na osobności
Elementy komunikacji interpersonalnej – podstawowe narzędzia pracy mediatora
Porządkowanie treści i regulowanie poziomu emocji stron – techniki aktywnego słuchania
Kierowanie rozmową – sztuka zadawania pytań
Co mówi zachowanie mediatora – podstawy mowy ciała
Przestrzeń w procesie mediacji – wpływ aranżacji miejsca spotkania na zachowania stron
Nowa rola kierownika – specyfika mediacji wewnątrzorganizacyjnych
Długotrwała współzależność – niezwykła waga relacji międzyludzkich
Akceptowalność porozumień wypracowanych przez podwładnych – ustalanie ram dla samodzielnych decyzji
Spór podwładny-przełożony: nierówne pozycje i siła stron
Mediacje pomiędzy różnymi działami firmy: godzenie punktów widzenia, założeń, norm i oczekiwań
Kiedy lepiej wystąpić z pozycji decydującego szefa – ograniczenia procedury mediacyjnej

Podsumowanie szkolenia

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat
trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 15 - 16 października 2012
hotel

Warszawa

do ustalenia

woj. mazowieckie

Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

formularz zgłoszenia,
płatność po szkoleniu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!