Szkolenie
MENEDŻER COACHEM
O szkoleniu
Coaching to wspieranie w rozwoju i wykraczaniu ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Akcent jest położony na zdobywanie wiedzy, umiejętności i zachowań albo na modyfikowanie tych, którymi się dysponuje w celu poprawienia funkcjonowania danej osoby. Szkolenie ukierunkowane jest na wzrost kompetencji w zakresie wpływania na rozwój pracowników, skutecznego motywowania, edukacji, a jednocześnie zwiększenie kompetencji na poziomie osobistym. Celem działań jest poprawa wyników i jakości współpracy zespołowej poprzez wzrost innowacyjności pracowników, lepsze wykorzystanie ich doświadczenia oraz wzmocnienie odpowiedzialności i samodzielności zespołu.
Korzyści z uczestnictwa:
• Identyfikacja własnych zasobów -poznanie siebie i swoich tendencji w roli menedżera
• Poznanie istoty coachingu i dostarczenie narzędzi do jego prowadzenia
• Kształcenie partnerskiej postawy wobec uczących się
• Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie edukacyjnym oraz problemami i wyzwaniami w pracy z ludźmi
• Wzrost kompetencji w zakresie motywowania ludzi do rozwoju
Korzyści z uczestnictwa:
• Identyfikacja własnych zasobów -poznanie siebie i swoich tendencji w roli menedżera
• Poznanie istoty coachingu i dostarczenie narzędzi do jego prowadzenia
• Kształcenie partnerskiej postawy wobec uczących się
• Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie edukacyjnym oraz problemami i wyzwaniami w pracy z ludźmi
• Wzrost kompetencji w zakresie motywowania ludzi do rozwoju
Kto powinien wziąć udział?
- menedżerów, liderów zespołów, koordynatorów projektów,
- menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych,
- kierowników świeżo awansowanych lub przygotowujący się do objęcia nowego stanowiska,
- trenerów wewnętrznych firm,
- specjalistów, ekspertów pracujących w obszarze doradztwa, rozwoju personalnego i zawodowego,
- osób, które są zainteresowane rozwojem praktycznych umiejętności prowadzenia coachingów w biznesie.
- menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych,
- kierowników świeżo awansowanych lub przygotowujący się do objęcia nowego stanowiska,
- trenerów wewnętrznych firm,
- specjalistów, ekspertów pracujących w obszarze doradztwa, rozwoju personalnego i zawodowego,
- osób, które są zainteresowane rozwojem praktycznych umiejętności prowadzenia coachingów w biznesie.
Program szkolenia
I. NARZĘDZIA PSYCHOSPOŁECZNE COACHA WARUNKIEM EFEKTYWNEGO COACHINGU
• Kompetencje merytoryczne
• Znajomość prawidłowości rządzących procesem uczenia się
• Efektywne techniki komunikacyjne, czyli porozumiewanie się bez barier
• Inteligencja emocjonalna, jako narzędzie wspierające rozumienie siebie i innych
• Rozumienie procesu grupowego
• Metodyka nauczania dorosłych
II. ETAPY COACHINGU
• Określenie, dlaczego zachodzi potrzeba przeprowadzenia coachingu, oraz ustalenie jego celów
• Uzgodnienie konkretnych potrzeb rozwojowych
• Opracowanie szczegółowego planu coachingu
• Realizowanie zadania bądź określonego działania ujętego w planie
• Ocena wykonanych działań oraz planowanie efektywniejszego funkcjonowania
• Zakończenie coachingu
III. OBSZARY COACHINGU
• Coaching w doskonaleniu relacji z pracownikami i dyrektorami innych działów (właścicielem)
• Umacnianie wiary w swój potencjał kierowniczy, budowanie autorytetu na współpracy a nie używanie władzy
• Rozwijanie otwartości na wymianę w miejsce rywalizacji
• Przesuwanie akcentów z kierowania na przewodzenie
• Stawianie granic
• Radzenie sobie z napięciami
IV. ROLA SZEFA W ROZWIJANIU KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW
• Dostrzeganie zasobów pracowników
• Krytyka pracownika - zasady udzielania informacji zwrotnych
• Polecenia i prośby - instrumenty koordynatora
• Zasady monitorowania
• Motywowanie, jako inspirowanie ludzi do rozwoju
• Sposoby wzbudzania motywacji wewnętrznej
V. ROZMOWY INTERWENCYJNE I DYSCYPLINARNE
• Sześć aspektów przygotowania do rozmowy
• Rozmowa oceniająca
• Trudności w prowadzeniu rozmowy dyscyplinarnej
• Analiza problemu i szukanie rozwiązań
• Otwarcie się na dialog podstawą partnerstwa między szefem i pracownikiem
VI. NOWOCZESNE SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
• Określenie celów szkolenia
• Zawieranie kontraktu
• Budowanie zaufania i sposoby integracji grupy
• Prezentacje w procesie uczenia się
• Metody aktywizujące intelekt i emocje
• Dostrajanie się do różnych typów uczestników szkolenia
• Ewaluacja
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.
• Kompetencje merytoryczne
• Znajomość prawidłowości rządzących procesem uczenia się
• Efektywne techniki komunikacyjne, czyli porozumiewanie się bez barier
• Inteligencja emocjonalna, jako narzędzie wspierające rozumienie siebie i innych
• Rozumienie procesu grupowego
• Metodyka nauczania dorosłych
II. ETAPY COACHINGU
• Określenie, dlaczego zachodzi potrzeba przeprowadzenia coachingu, oraz ustalenie jego celów
• Uzgodnienie konkretnych potrzeb rozwojowych
• Opracowanie szczegółowego planu coachingu
• Realizowanie zadania bądź określonego działania ujętego w planie
• Ocena wykonanych działań oraz planowanie efektywniejszego funkcjonowania
• Zakończenie coachingu
III. OBSZARY COACHINGU
• Coaching w doskonaleniu relacji z pracownikami i dyrektorami innych działów (właścicielem)
• Umacnianie wiary w swój potencjał kierowniczy, budowanie autorytetu na współpracy a nie używanie władzy
• Rozwijanie otwartości na wymianę w miejsce rywalizacji
• Przesuwanie akcentów z kierowania na przewodzenie
• Stawianie granic
• Radzenie sobie z napięciami
IV. ROLA SZEFA W ROZWIJANIU KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW
• Dostrzeganie zasobów pracowników
• Krytyka pracownika - zasady udzielania informacji zwrotnych
• Polecenia i prośby - instrumenty koordynatora
• Zasady monitorowania
• Motywowanie, jako inspirowanie ludzi do rozwoju
• Sposoby wzbudzania motywacji wewnętrznej
V. ROZMOWY INTERWENCYJNE I DYSCYPLINARNE
• Sześć aspektów przygotowania do rozmowy
• Rozmowa oceniająca
• Trudności w prowadzeniu rozmowy dyscyplinarnej
• Analiza problemu i szukanie rozwiązań
• Otwarcie się na dialog podstawą partnerstwa między szefem i pracownikiem
VI. NOWOCZESNE SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
• Określenie celów szkolenia
• Zawieranie kontraktu
• Budowanie zaufania i sposoby integracji grupy
• Prezentacje w procesie uczenia się
• Metody aktywizujące intelekt i emocje
• Dostrajanie się do różnych typów uczestników szkolenia
• Ewaluacja
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.
Czas trwania
16 lekcyjnych
Prelegenci


Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) ewaluator aktywnych metod nauczania dorosłych i pracy innych trenerów, terapeuta programu psychoonkologicznego Simontona, trener Racjonalnej Terapii Zachowań, doradca rozwoju zawodowego, coach. Od kilkunastu lat zajmuje się kształceniem menadżerów i pracowników przedsiębiorstw różnej wielkości w tym znanych firm polskich i koncernów międzynarodowych. Specjalizuje się w tematyce związanej z psychospołecznymi umiejętnościami zarządzania ludźmi, komunikacją oraz rozwojem osobistego potencjału zawodowego. Jest autorką wielu publikacji z tego zakresu w specjalistycznych czasopismach oraz projektów doradczo - szkoleniowych. Jest stałym współpracownikiem i konsultantem CSB.
Weź udział
Cena 1
(1107.00 zł brutto)
900
PLN
Cena zawiera:
- • Materiały szkoleniowe • Certyfikat ukończenia szkolenia • Serwis kawowy • Lunch
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
• Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie uczestnictwa i szczegółowe informacje organizacyjne wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie uczestnictwa i szczegółowe informacje organizacyjne wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90