O szkoleniu
Szkolenia dla menedżerów „Menedżer jako coach” to zaprojektowane z myślą o palących potrzebach współcześnie funkcjonujących organizacji nowoczesne kursy menadżerskie. Organizowane przez nas w formule otwartej stacjonarne i zdalne szkolenia dla managerów uczą liderów rozumienia tego, jakie korzyści oferuje firmie coachingowy styl zarządzania i jak bardzo może on być pomocny w procesie wzmacniania zaangażowanie pracowników w realizację strategicznych celów firmy.
Szkolenie umiejętności menedżerskich „Menedżer jako coach” pogłębia kompetencje związane z:
- zarządzaniem pracownikami;
- skuteczną komunikacją;
- zarządzaniem rozwojem pracowniczym.
- Menedżerowie.
- Pracownicy działów personalnych.
- Szefowie projektów.
- Osoby zainteresowane rozwojem zawodowym oraz tematyką szkolenia.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie praktyki w roli bycia menedżerem na członków zespołu.
Moduł I Menedżer jako coach– przygotowanie do sesji coachingowych
- Rola menedżera jako coacha: na czym polega coaching, jakich sytuacji może dotyczyć (rozwój, delegowanie, motywowanie, korygowanie, interwencja).
- Korzyści dla firmy, menedżera oraz pracownika.
- Etapy pracy coacha menedżera.
- Model pracy coachingowej SFA.
- Kontrakt menedżer coach i pracownik.
- Przygotowanie menedżera do bycia coachem pracowników – kluczowe kompetencje menedżera coacha.
- 10 zasad i 10 przykazań dla menedżera w roli coacha.
- Moduł II Menedżer jako coach – narzędzia do pracy coachingowej
- Narzędzia do pracy coachingowej z pracownikiem. Omówienie możliwych narzędzi i zastosowań.
- Komunikacja werbalna oraz niewerbalna w pracy menedżera coacha.
- Model DISC – kodowania i dekodowanie.
- Rola pytań otwartych oraz aktywne słuchanie w roli menedżera coacha.
- Wyznaczanie zadań rozwojowych. Dyskusja. Arkusz lidera.
- Piramida poziomów logicznych Diltsa.
- Model zmiany Kurta Lewina.
- Krzywa Fischera.
- Model Coach – struktura rozmowy coachingowej.
- Model STORM – ustalanie celów i planu działania.
- Wyznaczanie celów coachingowych – model GROW.
- Feedforward a feedback – zastosowanie podczas sesji coachingowych.
- Model STAGES – przekazywanie informacji zwrotnej między sesjami.
- Model GOLD – gdy błędy stają się lekcjami.
- Model SCORE – weryfikacja zasobów i efektów.
- Model pytań C5 – mniej, więcej, inaczej.
- Arkusz SMART – planowanie działania.
Moduł III Menedżer jako coach – dobre praktyki
- Błędy i ryzyka z jakimi wiąże się rola menedżera coacha.
- Przygotowanie do trudnych sytuacji w roli menedżera coacha takich jak brak zaufania, opór, obawa przed błędną oceną, prokrastynacja.
Podsumowanie szkolenia online i spis dalszych działań.
Zadanie do wykonania dla chętnych.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Prelegenci
RENATA WRONA
- Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem.
- Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowaniu wizerunku firmy i marki osobistej.
- Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations.
- Od 2006 r prowadzi szkolenia. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010 a obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.
- Autorka książek z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 795 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
