O szkoleniu
Menedżer to nie tylko osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie, ale to także zarządzający potrafiący pracować w grupie, zarządzający grupą, zarządzający czasem, a także posiadający umiejętności radzenia sobie z konfliktami i ich rozwiązywaniem, dlatego szkolenie to ma także przybliżyć Państwu tematykę „umiejętności miękkich”, które są niezwykle pomocne w pracy Menedżera.
Oprócz wiedzy teoretycznej przekazywanej przez doświadczonych trenerów, szkolenie będzie opierało się na ćwiczeniach praktycznych w których uczestnicy będą autorami większości rozwiązań.
Korzyści ze szkolenia:
-Przybliżenie wiedzy z zakresu systemu zarządzania jakością,
-Możliwość przećwiczenia i przedyskutowania praktycznych rozwiązań dotyczących doskonalenia sytemu jakości w organizacji,
-Zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie metod i narzędzi jakościowych,
-Poznanie „dobrej praktyki" w zakresie zarządzania grupą, zarządzania czasem, rozwiązywania konfliktów.
Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Menedżerów, do praktykujących Menedżerów, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kwalifikacji zawodowych oraz pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod wdrażania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością.
Uczestnicy po zdaniu egzaminu zdobywają uprawnienia Menedżera Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
Program szkolenia
I Wprowadzenie
- Powitanie uczestników, przedstawienie się trenera, prezentacja uczestników,
- Omówienie szkolenia.
II System Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
- Wymagania prawne odnoszące się do systemów,
- Zrozumienie kontekstu organizacji i analizy ryzyka,
- Przegląd i analiza wymagań normy ISO 9001:2015,
- Certyfikacja Systemu Zarządzania Jakością,
- Korzyści z wdrożenia i certyfikowania Systemu Zarządzania Jakością.
III Funkcjonowanie Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015
- Auditowanie w organizacji jako narzędzie uzyskiwania informacji o funkcjonowaniu systemu,
- Zasady planowania, realizacji, monitorowania i oceny skuteczności procesów w organizacji – cele jakości.
IV Narzędzia i metody zarządzania systemem jakości, techniki doskonalenia
- Metodologia rozwiązywania problemów – problem solving – G8D,
- FMEA,
- Omówienie wybranych narzędzi jakości i technik doskonalenia – 5S, kaizen, Lean Manufacturing.
V Zarządzanie grupą
- Umiejętności interpersonalne Menedżera,
- Zarządzanie grupą,
- Prezentacje i wystąpienia publiczne,
- Zarządzanie czasem,
- Motywowanie,
- Konflikty i ich rozwiązywanie,
- Komunikacja i mowa ciała.
VIII Zakończenie i podsumowanie szkolenia, Egzamin Pisemny
Czas trwania
Prelegenci

Trener TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
Rejestracja
- -udział w szkoleniu, -profesjonalne materiały szkoleniowe, -zestaw gadżetów firmowych, -przerwy kawowe, lunch, -certyfikat Menedżera SZJ ISO 9001:2015 (w języku polskim, angielskim, niemieckim), -pomoc w rezerwacji hotelu, -możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
