Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

O szkoleniu

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.
  • Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Dzięki temu modułowi Uczestnicy będą:

  • Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
  • Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować
  • Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji
  • Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami
  • Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną
  • Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera
  • Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy
  • Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.

Program szkolenia

MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH

  1. Zespoły w nowoczesnej organizacji
  2. Bądź menadżerem, którego sam chciałbyś mieć

MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH

  1. Definicja EQ
  2. ABCD emocji
  3. Panowanie i samokontrola nad emocjami
  4. Inteligencja emocjonalna a autorytet

MODUŁ III. MENEDŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE

  1. Jak zmienia się rola postrzegania menadżera?
  2. Jak zdobyć szacunek u pracowników?
  3. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
  4. Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
  5. Ćwiczenie: „Mój zespół” - charakterystyka mojego zespołu
  6. Ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?

MODUŁ IV. DELEGOWANIE

  1. Zasady skutecznego delegowania zadań
  2. Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
  3. Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
  4. Bariery delegowania
  5. Dobowy rytm dnia
  6. Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań

MODUŁ V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

  1. W jaki sposób motywować pracowników?
  2. Prawa motywacji
  3. Indywidualizacja w zespole jest konieczna!

MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU

  1. Style kierowania
  2. Analiza własnego stylu kierowania
    • Test
  3. Rozwój pracowników - etapy
    • Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
    • Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
  4. Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
    • Analiza przypadku

MODUŁ VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY  W ZESPOLE

  1. Ustalenie zasad panujących w zespole - Dlaczego jest potrzebne?
  2. Ćwiczenie indywidualne
  3. Czego oczekuję od swoich pracowników? - ćwiczenie
  4. W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?

MODUŁ VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA KIEROWANIA

  1. Odsłanianie intencji
  2. Zdarta płyta
  3. Formułowanie komunikatów - Komunikat „Ja”
    • Ćwiczenia
  4. Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
  5. Ćwiczenia w grupie
  6. Typy rozmów z pracownikami: pochwała, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Czas trwania

szkolenie stacjonarne: 09:00-17:00

Prelegenci

IWONA SŁUGOCKA

Trener, coach i menadżer z doświadczeniem zawodowym w obszarze budowania wizerunku organizacji oraz zarządzania personelem i projektami. Przez 10 lat pracowała jako Specjalista do spraw komunikacji w resorcie finansów.

Jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkoły Coachów i Trenerów Biznesu Grupy SET oraz Certyfikowanym Trenerem FRIS. Posiadam międzynarodowy certyfikat Critical Incident Stress Foundation (ICISF).

Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, warsztatów oraz coachingów, opartych na analizie strukturalno-prawnej organizacji, których celem jest wypracowanie rozwiązań sprzyjających komunikacji i współpracy w zespołach w realiach zmieniającego się rynku (komunikacja międzypokoleniowa, praca zdalna).

Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Współautorka książek dotyczących ocen pracowniczych i rozwoju zawodowego.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel DeSilva Premium Poznań

Poznań

Piekary 5

woj. wielkopolskie

Hotel***** Radisson Blu

50-156 Wrocław

Purkyniego 10

woj. dolnośląskie

Conference Center - Ogrodowa 12

61-821 Poznań

Ogrodowa 12

woj. wielkopolskie

Hotel***** Radisson Blu

50-156 Wrocław

Purkyniego 10

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
880
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Warunkiem udziału w szkoleniu jest uregulowanie płatności do min. 7 dni przed szkoleniem
  • Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!