O szkoleniu
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
- Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.
- Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.
Dzięki temu modułowi Uczestnicy będą:
- Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
- Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować
- Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami
- Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną
- Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera
- Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy
- Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób
Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.
Program szkolenia
MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH
- Zespoły w nowoczesnej organizacji
- Bądź menadżerem, którego sam chciałbyś mieć
MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
- Definicja EQ
- ABCD emocji
- Panowanie i samokontrola nad emocjami
- Inteligencja emocjonalna a autorytet
MODUŁ III. MENEDŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE
- Jak zmienia się rola postrzegania menadżera?
- Jak zdobyć szacunek u pracowników?
- Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
- Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
- Ćwiczenie: „Mój zespół” - charakterystyka mojego zespołu
- Ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?
MODUŁ IV. DELEGOWANIE
- Zasady skutecznego delegowania zadań
- Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
- Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
- Bariery delegowania
- Dobowy rytm dnia
- Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań
MODUŁ V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
- W jaki sposób motywować pracowników?
- Prawa motywacji
- Indywidualizacja w zespole jest konieczna!
MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU
- Style kierowania
- Analiza własnego stylu kierowania
- Test
- Rozwój pracowników - etapy
- Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
- Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
- Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
- Analiza przypadku
MODUŁ VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY W ZESPOLE
- Ustalenie zasad panujących w zespole - Dlaczego jest potrzebne?
- Ćwiczenie indywidualne
- Czego oczekuję od swoich pracowników? - ćwiczenie
- W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?
MODUŁ VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA KIEROWANIA
- Odsłanianie intencji
- Zdarta płyta
- Formułowanie komunikatów - Komunikat „Ja”
- Ćwiczenia
- Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
- Ćwiczenia w grupie
- Typy rozmów z pracownikami: pochwała, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Czas trwania
szkolenie stacjonarne: 09:00-17:00
Prelegenci

ADRIANNA ZBIŃSKA
Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe.
Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.
Warsztat trenerski doskonaliła w Limra International Inc., uczestnicząc, jako moderator przy takich projektach jak: Management Skills Seminar i Unit Manager's Training Seminar.
Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i trenerskich.
Współtwórca portalu o tematyce szkoleniowej trenerbiznesu.pl i autor artykułów.
Specjalizacja trenerska
Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe. Specjalizuje się w szkoleniach trenerskich, prezentacji, wystąpień publicznych na różnych poziomach zaawansowania. A także w szkoleniach z zakresu zarządzania zespołem, motywowania, komunikacji i współpracy, budowania zespołu.
Doświadczenie biznesowe
Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w firmie produkcyjnej „Hanka" S.A., dla której współtworzyła, wdrożyła system controllingu.
Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń.
Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002.
Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy.
Posiadane certyfikaty:
- Management Skills Seminar; Limra International Inc.
- Unit Manager's Training Seminar; Limra International Inc.
Współautorka EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
