Szkolenie

Metody i techniki radzenia sobie z trudnym klientem

O szkoleniu

Informacja u organizatora
Kto powinien wziąć udział?
Kierownicy biur obsługi klienta (BOK, DOK), pracownicy działów obsługi klienta (BOK, DOK), personel zarządzający w punktach sprzedaży detalicznej i hurtowej.

Program szkolenia

1. Nastawienie pracownika a zrozumienie oczekiwań klienta w trudnych sytuacjach
( reklamacja, zażalenia, skarga, obiekcja)
2. Sztuka słuchania żalów klienta – aktywne słuchanie jako podstawowe narzędzie
w trudnych sytuacjach:
• Parafraza treści, odzwierciedlanie emocji
• Sztuka dowartościowania klienta w rozmowie jako niezbędny element obniżania napięcia w rozmowie
3. Style komunikowania dlaczego są tak ważne?
• Jaki jest mój styl pracy - autodiagnoza
• O zasadzie podobieństwa w dwustronnych relacjach
• Podstawowe style komunikowania
4. Dlaczego w przypływach złości klienci zachowują się tak nieracjonalnie?
• Obiekcje klienta – technika rozpraszania wątpliwości
• Postępowanie z wściekłym klientem – skuteczna technika 6
• kroków
• Metoda pytania informacyjnego
• Technika konstruktywnej interwencji
• Techniki przyjaznego przejmowania kontroli w rozmowie
5. Porozumienie bez granic Marshalla i Rosenberga – skuteczna technika w trudnych sytuacjach.
6.Jak reagować na nieuzasadnioną krytykę i atak ze strony klienta.
7. Taktyka zdartej płyty, taktyka zasłony dymnej czyli o innych metodach asertywnej
obrony.

Prelegenci

Cytat
Informacja u organizatora

Gdzie i kiedy

Kraków 23 listopada 2011
Informacja u organizatora

30-057 Kraków

Moniuszki 13

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
za osobę
699 PLN
Cena zawiera:
  • Brak informacji
Weź udział

Organizator

SRK - Szkolenia Rekrutacje Konsultacje Maciej Żmijewski
30-057 Kraków
Chocimska 13/4
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Brak informacji

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SRK - Szkolenia Rekrutacje Konsultacje Maciej Żmijewski
30-057 Kraków Chocimska 13/4
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!