O szkoleniu
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie, dzięki któremu:
- poznasz i zrozumiesz specyfikę rekrutacji na rynku i w branży IT,
- nauczysz się profesjonalnie planować proces rekrutacji i selekcji,
- nauczysz się budować i przedstawiać atrakcyjną ofertę współpracy,
- będziesz wiedzieć jak skutecznie zamknąć proces rekrutacji,
- poznasz najnowsze trendy w rekrutacji IT,
- podniesiesz swoje kompetencje w obszarze rekrutacji kandydatów IT.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie kierujemy do:
- pracowników działów HR
- osób zajmujących się rekrutacją pracowników branży IT
- właścicieli i dyrektorów firm
Program szkolenia
- Wprowadzenie - cele rekrutacji, wygląd i specyfika obszaru IT jako rynku pracy.
- Realia rekrutacji w branży IT - szanse i zagrożenia z perspektywy kandydata i rekrutera.
- Zespół IT od kuchni. Poznać i zrozumieć różne role i stanowiska w branży IT.
- Najnowsze trendy w rekrutacji - praktyki krajowe i zagraniczne.
- Założenia w pozyskiwaniu kandydatów:
- talenty wewnątrz firmy,
- rekrutacja wewnętrzna, rekrutacja w agencji,
- dobór źródeł pozyskiwania kandydatów.
- Narzędzia do przeprowadzenia rekrutacji i selekcji w IT: nowe pomysły na „trudne rekrutacje" w erze cyfryzacji.
- Zaplanowanie, organizacja i struktura efektywnego procesu rekrutacji.
- Jak atrakcyjnie przedstawiać pracodawcę kandydatom IT:
- employer branding w rekrutacji moda czy konieczność?
- jak przedstawić unikalną wartość pracodawcy?
- jak budować relację z kandydatem jako rekruter?
- Jak w pełni wykorzystać potencjał ogłoszenia rekrutacyjnego/inne źródła:
- ogłoszenia odchodzą do lamusa - czas na virale rekrutacyjne.
- W jaki sposób rekrutować kandydatów w zależności od wieku / pokolenie millenialsów:
- kogo rekrutujemy - charakterystyka generacji BB, X, Y i Z według najnowszych badań.
- Wywiad behawioralny - trening umiejętności.
- Rotacja na rynku IT - przyczyny odejść pracowników.
- Ucz się na czyiś błędach - co irytuje specjalistów IT w rekruterach.
- Czym jest sukces w rekrutacji IT - podsumowanie.
Czas trwania
2 dni, 09:00 - 16:30
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.
High5 Training Centre
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Szkolenie online
za osobę
1 890
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Szkolenie stacjonarne
za osobę
2 190
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach