Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/metody-wyboru-i-oceny-dostawcow-26120
Informacje o szkoleniu
-
Metody wyboru i oceny dostawców
ID szkolenia: 26120
Kategoria: Szkolenia i Kursy
Branża/temat: Logistyka i zaopatrzenie Zarządzanie Produkcja Umiejętności osobiste -
Adres szkolenia:
Hotel Mercure Poznań Centrum****
ul. Roosevelta 20
Poznań
woj. wielkopolskie
-
Termin szkolenia:
Data: 11.10.2019
Godziny zajęć (czas trwania):1 dzień - 8 godz. -
Organizator szkolenia:
Progress Project Sp. z o.o.
ul. Światowa 22
02-229 Warszawa
woj. mazowieckie
O firmie Inne oferty firmy
Opis szkolenia
Informacje podstawowe o szkoleniu:
POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12
Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
Terminy szkolenia
25 października 2019r., Wrocław - Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
22 listopada 2019r., Warszawa - Warsaw Plaza Hotel****
13 grudnia 2019r., Zakopane - Mercure Kasprowy***
Korzyści dla uczestników
Powyższy warsztat jest syntezą najbardziej skutecznych narzędzi kształtowania świadomej strategii zarządzania Dostawcami. Uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie umiejętności analitycznych i miękkich. Będą mogli przećwiczyć w praktyce stosowanie modeli i algorytmów, które w znacznym stopniu wspierają proces decyzyjny oraz całkowitą efektywność obszaru zarządzania Dostawcami. Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie znaczny wzrost kompetencji wymaganych na stanowiskach związanych z procesem zakupowym a co za tym idzie polepszeniem mierzalnych wyników firmy w strategicznych obszarach.
Uczestnicy szkolenia, poznają najbardziej skuteczne metody budowania strategii pracy z Dostawcami wykorzystywane przez firmy uzyskujące ponadprzeciętne wyniki w tym zakresie. Zawartość merytoryczna umożliwi weryfikację w jaki sposób należy kształtować wewnętrzną politykę zakupową oraz pozycję osób dedykowanych do takich zadań. Uczestnicy poznają pełny proces zarządzania - począwszy od metod selekcji i oceny opartych na algorytmach decyzyjnych poprzez narzędzia kształtowania efektywności jednostki oraz portfela Dostawców. Poruszone zostaną również zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacyjnym, które pojawia się w momentach zmian organizacyjnych. Aby podnieść kompetencje w pełnym zakresie tematycznym.
Uczestnicy poznają sprawdzone metody kształtowania długofalowej współpracy opartej z jednej strony na ciągłej ewaluacji i celach, z drugiej zaś na partnerskich relacjach i lojalności.
Szkolenie skierowane jest do:
Osoby, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjacji umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz renegocjowania.
Program szkolenia:
1. Strategiczna rola osób pełniących funkcje zakupowe w firmie":
• zarządzanie informacją SIM (Supplier Information Management) jako wsparcie strategii firmy,
• zarządzanie popytem wewnętrznym - kształtowanie efektu skali,
• tworzenie zespołów zakupowych (projektowych),
• aspekty centralizacji lub decentralizacji zakupów,
• modele struktur i działań zakupowych uwzględniające sprawdzone wzorce:
• strategic Sourcing,
• purchasing,
• procurement.
2. Zaawansowane metody wspierające podejmowanie decyzji - wybór i ocena dostawcy:
• algorytm AHP (Analytic Hierarchy Process),
• TCO (Total Cost of Ownership),
• projektowanie kryteriów wyboru dostawcy w zależności od strategii rozwoju firmy.
3. Efektywność współpracy z dostawcą indywidualnym:
• właściwe określenie statusu dostawcy / produktu / grupy produktowej,
• identyfikacja luk potencjału współpracy (logistyczne, finansowe, jakościowe, sprzedażowe),
• projektowanie cyklu rozwojowego.
4. Efekt Synergii w zarządzaniu portfelem dostawców:
• algorytm ANP (Analytic Network Process),
• metoda Wnioskowania Wstecznego.
5. Metody ograniczania ryzyka związane z wprowadzaniem zmiany:
• nowy dostawca, zmiana dostawcy,
• nowe produkty / usługi,
• redukcja współpracy, rozłożenie zamówień, jednorazowe zamówienie,
• zmiana warunków współpracy z aktualnym dostawcą.
6. Zasady budowania współpracy partnerskiej:
• CP (Collaborative Planning),
• ECR (Efficient Consumer Response),
• pułapki relacji - partner czy zakładnik.
7. Inspirujące przykłady polityki zakupowej w firmach TOP 500 - profile:
• produkcyjne,
• usługowe,
• handlowe.
Informacje o prelegentach:
-
Koszt i warunki udziału
Ceny:
- 840 - PLN + VAT
Cena zawiera:
Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
-