Szkolenie

Microsoft Excel w dziale HR/kadr

O szkoleniu

2014.03.18 - 2014.03.19 Warszawa (SOM 14167)

2014.03.31 - 2014.04.01 Wrocław (SOM 14168)

2014.04.24 - 2014.04.25 Poznań (SOM 14169)

2014.04.24 - 2014.04.25 Warszawa (SOM 14170)

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie szybkiego i sprawnego posługiwania się programem Excel w codziennej pracy. Szczególną uwagę poświęcimy analizie oraz gromadzeniu danych osobowych pracowników. Uczestnicy nauczą się wyszukiwać, wyróżniać i eksportować dane w MS Excel, sporządzać raporty, analizy i zestawienia w krótkim czasie. Przedstawione zostaną możliwości automatyzacji często wykonywanych zadań celem sprawniejszego zarządzania bazą pracowników. W trakcie szkolenia wykorzystywane będą funkcje statystyczne i bazodanowe, zaawansowane używanie filtrów oraz formatowanie warunkowe. Przedstawiony będzie również sposób przygotowywania i zabezpieczania arkuszy, który w dalszej kolejności będzie przesyłany do uzupełnienia. Omówione zostanie drukowanie dokumentów z wszystkimi zaawansowanymi opcjami. Podczas warsztatu omówionych zostanie minimum 50 skrótów klawiszowych.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów personalnych/kadr oraz do osób zajmujących się analizą danych osobowych przy wykorzystaniu programu Microsoft Excel.

Program szkolenia

1. Szybkie formatowanie dokumentów oraz przygotowanie ich do wydruku:
• Malarz formatów.
• Narzędzie „Formatuj jako tabelę”.
• Korzystanie ze styli i motywów.
• Ustawienia strony.

2. Wykorzystanie Excela do analizy danych:
• Sortowanie danych oraz sortowanie niestandardowe.
• Filtrowanie danych za pomocą filtra automatycznego oraz filtrowanie zaawnsowane
• Funkcje tekstowe wykorzystywane w celu wyodrębniania danych, m.in.:
- LEWY, PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU,
- ZNAJDŹ, DŁ., ZŁĄCZ.TEKSTY
• Funkcje daty i czasu, m.in.
- DZIŚ, TERAZ, DNI.ROBOCZE
• Funkcje statystyczne, m.in.:
- LICZ.JEŻELI, LICZ.WARUNKI,
- ŚREDNIA.JEŻELI, ŚREDNIA.WARUNKÓW.
• Funkcje wyszukiwania i adresu, m.in.:
- WYBIERZ,
- WYSZUKAJ.PIONOWO, WYSZUKAJ.POZIOMO.
• Funkcje bazodanowe.
• Tabele przestawne.

3. Zbieranie danych z różnych źródeł i przedstawienie ich w przystępnej formie:
• Importowanie danych z różnych źródeł.
• Tworzenie łączy do innych skoroszytów.
• Narzędzie konsolidacji danych.

4. Ochrona, współdzielenie plików oraz śledzenie zmian:
• Ochrona na różnych poziomach:
- ochrona pliku,
- ochrona skoroszytu,
- ochrona arkusza.
• Udostepnianie skoroszytu.
• Śledzenie zmian.
• Kontrola użytkowników pod kątem dostępności danych.

5. Wychwytywanie wartości błędnych:
• Typy błędów w Excelu i ich kontrola.
• Zastosowanie funkcji JEŻELI.BŁĄD.

6. Makra jako narzędzie do automatyzowania często wykonywanych czynności:
• Zasada działania makra.
• Metody nagrywania makr.
• Edytowanie makra w Visual Basic for Application.
• Metody uruchamiania makr.

7. Tworzenie formularzy elektronicznych - wykorzystanie formatów programu Microsoft Excel.

8. Efektywna współpraca z programem Microsoft Word – korespondencja seryjna.

9. Drukowanie:
• Drukowanie na dowolnej ilości stron.
• Podział stron.

10. Reguła sprawdzania poprawności:
• Ograniczanie edycji przez użytkownika.
• Wymuszanie zadanych odpowiedzi.
• Zabezpieczanie

Czas trwania

9:30 – 16:30

Prelegenci

Cytat
Przemysław Pedrycz – wykwalifikowany prelegent, specjalista w zakresie MS Office i CompTIA. Od 2009 r. certyfikowany trener, specjalizujący się w prowadzeniu szkoleń i kursów komputerowych z zakresu: Word, Excel, Power Point, Access, Outlook, Comptia A+. Uzyskał takie certyfikaty jak: MCT (Microsoft Certified Trainer), Microsoft Office Specialist (Word, Excel, Power Point, Outlook), Egzaminator ECDL (core, advanced, e-citizen, webstarter), Kursy Microsoft: 2279, 2285, 2274, 2275, 2276, 2277, Micros Res 9700, Micros Res 3700, Zaawansowany ECDL Power Point, Access, Advanced ECDL Word-processing, Advanced ECDL Spreadsheet, City & Guilds Website Design Level 3, City & Guilds Visual Basic.Net, Programowanie internetowe, Administrator sieci Mak (program Biblioteki Narodowej), Język migowy dla nauczycieli poziom 1-3. Trener współpracujący z Akademią Biznesu MDDP, prowadzący zajęcia na szkoleniach otwartych i zamkniętych z tematyki „Excel w praktyce finansowej”, „Excel w praktyce działów HR/Kadr”, „Excel biurowy” na każdym poziomie zaawansowania.

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 - 19 marca 2014
- Warszawa - sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP ul. Domaniewska 39A, - Wrocław, Poznań - w hotelu w centrum miasta.

02-672 Warszawa

ul. Domaniewska 39A

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
Koszt uczestnictwa: - jednej osoby 1240 zł + 23% VAT, - dwóch i więcej osób 1140 zł/os +23% VAT
1240 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!