O szkoleniu
Korzyści ze szkolenia
- poznasz pokolenie Y i Z, C w świetle najnowszych badań,
- dowiesz się jak wprowadzić CYKL OAPD jako metodę działań menedżera ukierunkowaną na podnoszenie efektywności zarządzania pokoleniem Y i Z/c,
- wypracujesz praktyczne wskaźniki działania - CZYNNIKI SUKCESU dla menedżera kierującego pokoleniem Y i Z,
- opanujesz model „WSPÓŁPRACY DLA WYNIKU" z pokoleniem Y i Z w osiąganiu zamierzonych celów,
- dowiesz się jak przygotować się na generację H+.
Serdecznie zapraszamy menedżerów (średniego i wyższego szczebla), osób na co dzień zarządzających zespołami pracowników z pokolenia X,Y, Z/C, H+, Alfa
Program szkolenia
- Różnice między pokoleniami-rzeczywistość czy mit?
- Pokolenie BB,X,Y i Z/C, Alfa- czyli kto?:
- kto jest kto czyli pokolenie BB, X - Y - Z, Alfa w firmie:
- mocne i słabe strony,
- fakty i mity, wartości, oczekiwania,
- wspólne płaszczyzny, punkty zapalne,
- zrozum C: connect, communicate, change,
- generacja Alfa, H+: kiedy jej się spodziewać na polskim rynku? Jak możemy przygotować się na generację Alfa, H+?
- kto jest kto czyli pokolenie BB, X - Y - Z, Alfa w firmie:
- Komunikacja międzpokoleniowa:
- kim jestem i z kim najczęściej współpracuję?
- wspólne narzędzia komunikacji,
- dostosowywanie przekazów,
- czego mogę się nauczyć od innych?
- Co kształtuje zachowania pokoleń w organizacji?
- Czy da się przewidzieć konflikty?
- Jak korzystać z talentów pokoleń w organizacji?
- Jak zarządza pracownik z pokolenia x,y,x?
- Zarządzanie pokoleniami:
- wyzwania wobec menedżerów związane z zarządzaniem pokoleniami,
- czego oczekuje od menedżera pracownik pokolenia X,Y,Z, Alfa?
- czynniki sukcesu i porażki w zarządzaniu pracownikami różnych pokoleń,
- cykl OAPD podnoszenia efektywności zarządzania pokoleniami,
- złota piątka w pracy z pokoleniem Y, Z, Alfa
- podejście kompetencyjne w zarządzaniu pokoleniami:
- jakie ma kompetencje pokolenie Y i Z, Alfa - case study: „wskaźniki behawioralne".
- dopasowane zarządzanie i elastyczność- przepis na pokolenia,
- trudna sztuka budowania lojalności i zaangażowania pokolenia Y i Z „case study"
- co motywuje? - co demotywuje pokolenia?
- z cyklu trudne rozmowy menadżera z pokoleniem Y: scenariusz rozmowy dyscyplinującej, korygującej zachowanie,
- jak zaprojektować współpracę w zespole (podział zadań, dobór pracowników, wymagania)?
- Mentoring i intermentoring jako narzędzia wspierające zarządzanie różnorodnością pokoleniową.
- Pokolenie Y, Z, Alfa a technologia - wykorzystanie narzędzi i aplikacji wspierających lojalność pracowników, gamifikacja, media społecznościowe.
- Podsumowanie: Katalog dobrych praktyk w zarządzaniu pokoleniami.
Czas trwania
09:00 - 16:30
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
