Szkolenie

MISTRZ SPRZEDAŻY SKLEPOWEJ - SZKOLENIE Z GRĄ PLANSZOWĄ

O szkoleniu

Celem szkolenia jest wykorzystanie własnych emocji do zwiększania osiągnięć oraz umiejętności interpersonalnych potrzebnych w inspirowaniu siebie do rozwoju. Uczestnicy będą pracować nad zaangażowaniem, automotywacją do osiągania coraz lepszych rezultatów. Nauczą się wyznaczać sobie cele oraz motywować się do ich osiągania. Dostaną psychologiczne narzędzia do zwiększania swojego zaangażowania w sprzedaż oraz bycia otwartym na zmiany, jakie w niej zachodzą.
Szkolenie pomoże uczestnikom osiągać sukcesy w sprzedaży. Uczestnicy zastanowią się, jak i kiedy wykorzystywać szansę na dosprzedaż. Dowiedzą się, jak ważne w tym procesie są: systematyka, konsekwencja, zaangażowanie.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do sprzedawców obsługujących klientów sklepowych.

Program szkolenia

1.Motywacja własna w procesie sprzedaży

Wyznaczanie celów i dobre decyzje.
Zasady umiejętnego wyznaczania celów.
Zmiana nastawienia kluczem do zwiększenia efektywności.
Zaangażowanie i entuzjazm wpływające na chęć do działania.
Siła wizji i wielkość celów.
Optymistyczne podejście wpływa na rozwój.
Rola emocji w automotywacji.
Treningi świadomości emocjonalnej.
Trening mentalno – wyobrażeniowy.
2. Monolog wewnętrzny ,nawyki i przekonania i ich wpływ na motywację własną.

Psychologia samo konceptu – pozytywne myślenie i nastawienie w dążeniu do sukcesu.
Czy można kierować swoim monologiem wewnętrznym?
Usuwanie przeszkód i barier w drodze do sukcesu
Przekierowanie myślenia na pozytywne oraz zmiana przeszkadzających nawyków.
Czynniki psychologiczne wpływające na wyniki w pracy.
Samodoskonalenie się.
Jak być świadomym własnych możliwości i ograniczeń.
3. Istota pracy Sprzedawcy w Salonie w świetle dzisiejszych realiów rynkowych (niezbędna i pożądana wiedza, umiejętności i postawa).

Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi Klienta.
Wpływ, jakości obsługi Klienta na konkurencyjność i pozycję firmy na rynku.
Potęga Check Listy.
Wynik sprzedażowy a systematyka i konsekwencja własnych działań.
Daj coś extra – budowanie relacji poprzez zaspakajanie potrzeb przewyższając oczekiwanie Klienta.
Bazowe elementy procesu sprzedażowego w salonie sprzedaży.
„Sprzedaż to statystyka” - świadomość działań jakie codziennie muszę wykonać.
Do czego mi jest potrzebny CRM?
„Żadne procedury nie zwalniają z myślenia”- budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z Klientem – nastawienie, elastyczność, motywacja, umiejętności i postawa.
4. Techniki efektywnej sprzedaży

Na co patrzą klienci chcąc coś kupić? Co sprawia, że dokonują zakupu?
Jak umysł klienta przyswaja informacje i podejmuje decyzje?
Co zrobić by klient chciał podjąć decyzję jaką Ty chcesz?
Potrzeby klienta i umiejętność zaspokajania ich.
Skuteczna prezentacja oferty.
Techniki komunikacji z klientem w procesie sprzedaży. Rozmowa z klientem jest sprzedażą.
Umiejętność wykorzystywania szansy sprzedaży (lead, dosprzedaż) i ile można na tym zarobić?
Typologia osobowości - jak dostosować swój styl komunikacji do różnych typów osobowości pracowników.
5. Gra planszowa

Gra pokazuje proces sprzedaży i obsługi klienta detalicznego w salonie. Uczestnicy rozgrywki są sprzedawcami w salonie ze sprzętem sportowym. Ich zadaniem jest sprzedać jak najwięcej, prowadząc każdego klienta przez cały proces sprzedaży: diagnozę potrzeb, prezentację produktu, obalanie obiekcji oraz finalizację i zamknięcie sprzedaży. Nie można też zapomnieć o profesjonalnej obsłudze klienta…
Gra będzie metaforą odniesioną podczas omawiania do realnej pracy w sklepie. Podczas omawiania zwrócimy uwagę na wpływ nastawienia i zaangażowania na wzrost wartości sprzedaży. Ponownie w prosty i konkretny sposób porozmawiamy o tym po co warto dosprzedawać produkty - kiedy warto, a kiedy trzeba to robić? Będziemy rozmawiać o tym, że podobnie jak w grze tak i w biznesie trzeba wykonać pewne nawykowe i systematyczne działania, aby zrealizować postawiony wcześniej cel.
Omówienie gry oraz podsumowanie tematów, narzędzi, technik poznanych/przypomianych podczas szkolenia.
Omówienie gry planszowej z naciskiem na przebieg procesu sprzedaży, systematyczność procesu sprzedaży, obsługę klienta
Stworzenie „ZASAD NAJLEPSZEGO SPRZEDAWCY”.
Stworzenie checklisty sprzedawcy w sklepie, czyli co mam robić, aby być jeszcze lepsz

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat
Na swoim koncie ma 15 lat doświadczenia, liczne szkolenia i kursy z zakresu sprzedaży. Liczne nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jego osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Cała jego praca to …ludzie. Posiada udokumentowane sukcesy w wynikach sprzedażowych prowadzonych przez niego zespołów.
Uczestnicy jego szkoleń podkreślają umiejętność przekazywania aktualnej wiedzy w oparciu
o konkretne przykłady oraz własne doświadczenie. Stawia na praktykę i kształtowanie konkretnych umiejętności wychodząc z założenia, że sama wiedza nie wystarczy do osiągnięcia założonego celu.
Z tego wynika forma prowadzonych przez niego szkoleń, która pozwala uczestnikom nabyć
i wyćwiczyć pożądane zachowania.
Jest osobą pełną optymizmu i pozytywnego nastawienia, czym stara się zarażać innych!

Gdzie i kiedy

Warszawa 5 - 6 czerwca 2014
...............

00-000 Warszawa

...................

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
PLN netto/ osoba
1600 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe zawierające skrypt ze szkolenia wraz z długopisem i miejscem do notowania, formularze do ćwiczeń i zadań, testów, obiad, przerwy z kawą/herbatą i ciasteczkami, imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

Qprogress
02-493 Warszawa
ul. Krańcowa 9
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością jest kompleksowe organizowanie szkoleń, z takich obszarów jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, umiejętności miękkie. Wyróżniamy się sposobem działania i podejściem do realizacji szkoleń i obsługi naszych klientów. Dbamy...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zapisać się na szkolenie zapraszamy do kontaktu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Qprogress
02-493 Warszawa ul. Krańcowa 9
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!