Szkolenie

Mistrzowski Feedback - jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej pracownikowi?

O szkoleniu

Zarządzasz projektem, zespołem, działem, firmą?
Masz wspierać, doceniać, zachęcać, korygować błędy pracowników?
Na Tobie spoczywa ciężar prowadzenia trudnych rozmów o wynikach pracy zespołu?

Zastanów się:
- jak często dajesz feedback pracownikowi?
- czy tylko wtedy gdy coś nie gra?
- czy regularnie chwalisz pracowników za dobrze wykonaną pracę?
- czy potrafisz prowadzić trudne rozmowy bez podcinania skrzydeł?
- czy pracownicy wiedzą czego od nich oczekujesz?

Weź udział w szkoleniu, zostań mistrzem informacji zwrotnej! Poznasz złote zasady feedbacku.

Dowiesz się jak budować przejrzyste komunikaty i kulturę feedbacku w zespole.
Będziesz umiał zapanować nad emocjami i przekazywać informację zwrotną tak, żeby pracownicy chcieli zostać w firmie i nie szukali nowego pracodawcy!
Nauczysz się dawać feedback który inspiruje, dodaje skrzydeł, motywuje, podnosi efektywność pracownika i pozwala ograniczyć popełnianie błędów w przyszłości.
Poznasz skuteczne zasady dyscyplinowania pracowników, radzenia sobie z obiekcjami i różnicą zdań.
Przećwiczysz techniki przekazywania kontruktywnej krytyki, która dobrze przekazana pomoże poprawić wyniki zespołu.

Nasze szkolenie zbudowaliśmy w oparciu o angażującą grę autorską, podczas której przećwiczysz różne techniki udzielania informacji zwrotnej.

Pamiętaj!
50% słabych wyników pracy jest spowodowanych brakiem informacji zwrotnej od menedżera.

72% pracowników traktuje informację zwrotną szefa jako największe wsparcie w pracy.

92% pracowników uważa, że dobrze przekazana krytyka poprawia wyniki pracy

Pracownicy oczekują od Ciebie feedbacku!
Kto powinien wziąć udział?
  • prezesów, dyrektorów zarządzających,
  • osób pełniących funkcje kierownicze i zarządzających zespołem pracowników,
  • menedżerów działów HR,
  • właścicieli firm.

Program szkolenia

Potęga feedbacku w pracy menedżera.  Czym jest feedback? Jak dawać i odbierać informację zwrotną?

  • W feedbacku jest moc! – dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna w zarządzaniu zespołem i budowaniu zaangażowania?
  • Model Okna Johary – czym jest feedback w komunikacji, jaka jest jego rola, co możemy zyskać dzięki otwartej komunikacji?
  • Budowanie kultury feedbacku w zespole i organizacji
  • Feedback indywidualny czy zespołowy – kiedy face to face, a kiedy do zespołu?

Złote zasady feedbacku – Jak przekazywać informację zwrotną? Co? Gdzie? Kiedy? Jak?

  • Jak często? Okresowo czy ad hoc? Feedback tu i teraz!
  • Dlaczego bieżący feedback jest lepszy niż tygodniowe, miesięczne, czy roczne oceny efektywności?
  • Jaka forma – na osobności czy publicznie? Spotkanie, e-mail, telefon, skype, ZOOM?
  • Zaufanie i otwartość jako fundament skuteczności feedbacku
  • Jak z szacunkiem rozmawiać o rezultatach pracy?
  • Jak chwalić? – rozmowa feedbackowa która inspiruje, wspiera, motywuje, dodaje skrzydeł pracownikowi
  • Nagradzaj wysiłki, nie tylko wyniki!
  • Feedback Korygujący – jak dawać negatywną informację zwrotną? Jak egzekwować i dyscyplinować?
  • Asertywna komunikacja w feedbacku – komunikat Ty/komunikat Ja, równowaga relacji
  • Zadawaj pytania
  • Fakty, opinie a oceny – rodzaje wypowiedzi i  konsekwencje ich używania
    w dalszej relacji, jak oceniać bez oceniania
  • Bariery komunikacyjne utrudniające feedback
  • Zasada stopniowalności siły feedbacku – od „bardzo proszę” do realizacji sankcji.
  • Od inspirującej pochwały do konstruktywnej krytyki.
  • Komunikacja niewerbalna – budowanie wiarygodności i autorytetu.
  • Uważaj na mimikę twarzy, utrzymuj kontakt wzrokowy, kontroluj głos i emocje!
  • Pułapki feedbacku. 10 najpoważniejszych błędów przy udzielaniu informacji zwrotnej pracownikowi.

Jak zostać mistrzem feedbacku? – narzędziownik menedżera

  • Metoda FUO/FUKO – fakty, ustosunkowanie się, konsekwencje, oczekiwania
  • Metoda FUKO (wariant korzyści) – fakty, ustosunkowanie się, korzyści, oczekiwania
  • Metoda 6 kroków konstruktywnego feedbacku
  • Zacznij, przestań, kontynuuj (ang. Start, Stop, Continue) –  feedback oparty na dialogu
  • Model Pendletona – 7 kroków rozmowy rozwijającej
  • Feedback a feedforward – jak wykorzystać informację zwrotną do modelowania pożądanych zachowań budując zaangażowanie pracownika poprzez realizację potrzeby autonomii i kompetencji
  • Model DEEP – działanie, efekt, emocje, przyszłość

Autorska gra szkoleniowa, która w atrakcyjnej formie pomaga poznać i przećwiczyć podstawowe zasady asertywnej komunikacji oraz dostrzec różnice pomiędzy komunikatami asertywnymi, a uległymi
i agresywnymi. Poznasz wpływ zbyt twardych lub zbyt miękkich komunikatów na autorytet menadżera.
Poligon umiejętności 

Praktyczne przećwiczenie wybranych modeli feedbacku z wykorzystaniem realnych sytuacji z doświadczeń uczestników, sesja informacji zwrotnej od trenera i członków grupy o przeprowadzonych rozmowach (jako kolejna okazja do przećwiczenia konstruktywnego feedbacku)

Czas trwania

czas trwania: 9:00-15:00.
8:30-9:00 logowanie do platformy.

Prelegenci

Cytat

Psycholog z 20-letnim doświadczeniem trenerskim z obszaru rozwoju umiejętności interpersonalnych – zrealizowała ponad 1400 dni szkoleniowych i przeszkoliła ponad 5000 menedżerów i specjalistów największych firm w Polsce. Otrzymuje wysokie oceny i pozytywne komentarze od uczestników.

Certyfikowany konsultant metodologii Success Insights, która pozwala m. in. na poprawienie komunikacji w zespołach i w firmie, lepsze zarządzanie zespołami ludzkimi, samodoskonalenie i rozwijanie swoich mocnych stron. Projektuje i wykorzystuje podczas szkoleń autorskie gry szkoleniowe oraz elementy psychodramy.

Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich realizując je zarówno w firmach produkcyjnych, filiach międzynarodowych koncernów jak i instytucjach. 

 Posiada bogate doświadczenie i wiedzę w obszarach związanych z zarządzaniem w sektorach produkcyjnych. Prowadzi szkolenia z zakresu narzędzi i technik Lean Manufacturing – SMED, TPM, Kaizen, 5S, jako konsultant uczestniczyła we wdrażaniu tych narzędzi w firmach produkcyjnych.

Wykładowca Menedżerskich Studiów Podyplomowych Lean Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów Akademia Lean Management w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Prowadziła zajęcia dla studentów studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Stale współpracuje z Wyższą Szkołą Europejską im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie jako opiekun merytoryczny i trener podyplomowych studiów menedżzerskich.

Posiada dyplom Trenera Zarządzania o specjalizacji „Planowanie strategiczne” Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK.

Gdzie i kiedy

Online 6 listopada 2020

Weź udział

Cena 1
zł brutto za 1 osobę
550 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
Weź udział

Organizator

Ośrodek Szkoleń i Informacji EFFECT
44-100 Gliwice
ul. Kozielska 137d
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Ośrodek Szkoleń i Informacji EFFECT
44-100 Gliwice ul. Kozielska 137d
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!