Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/mlody-menedzer-motywowanie-zespolu-do-realizacji-stawianych-celow-biznesowych-74152-id36

Informacje o szkoleniu

  • Młody menedżer - motywowanie zespołu do realizacji stawianych celów biznesowych


    ID szkolenia: 74152
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel***** Radisson Blu
    Straszewskiego 17
    31-101 Kraków
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
    II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Nabycie i utrwalenie wiedzy, oraz umiejętności motywowania podległych pracowników do osiągania indywidualnych i grupowych celów biznesowych.

Podczas szkolenia jego uczestnicy będą mieli możliwość pogłębienia, utrwalenia i  nabycia umiejętności w następujących obszarach komunikacji zarządczej:

- Wyznaczanie i egzekwowanie celów u pracowników

- Skuteczne motywowanie do realizacji stawianych celów

- Dostosowanie stylu zarządzania do typu pracownika

- Budowanie efektywnego autorytetu lidera

- Skuteczne, pozafinansowe motywowanie i nagradzanie pracowników

- Radzenie sobie z trudnymi pracownikami

- Poprawienie komunikacji interpersonalnej w zespole

- Skuteczne kontrolowanie i jednoczesne nie demotywowanie

- Stosowanie perswazji psychologicznej

- Efektywne komunikowanie się z pracownikami

Podczas szkolenia jego uczestnicy będą mieli możliwość pogłębienia, utrwalenia i  nabycia wiedzy w następujących obszarach:

- Świadomości własnej roli w organizacji

- Postawy jakiej oczekuje się od Lidera

- Własnych mocnych stron oraz obszarów do poprawy jako Lidera

- Czynników stanowiących o skuteczności Lidera i jego zespołu

- Rodzajów autorytetu i informacji o autorytecie intuicyjnie wykorzystywanym przez siebie

- Własnych obszarów motywacji

- Niefinansowych czynnikach motywacji i metodach stosowania ich we własnym zespole

- Stylach zarządzania i informacji o właściwościach własnego, intuicyjnego stylu

Szkolenie skierowane jest do:

nowych Liderów, czyli obecnych i przyszłych Dyrektorów, Kierowników i Menedżerów, których zadaniem będzie motywowanie zespołu do osiągania określonych celów biznesowych.

Program szkolenia:

MODUŁ I

ŚWIADOMY SWOJEJ ROLI W ORGANIZACJI  I STYLU MOTYWOWANIA LIDER

Wymagania rynku i korzyści

  • Oczekiwania pracodawcy i ich powody
  • Oczekiwania pracowników
  • Korzyści dla Liderów ze sprostania oczekiwaniom

Postawa Lidera podczas przekazywania w ,,dół’’ informacji, poleceń pochodzących od jego przełożonych

  • Postawa Lidera jako reprezentanta ,,góry’’
  • Zasada identyfikowania się z celem

Podstawowe zadania Lidera – motywowanie pracowników

  • Co mnie motywuje – test autoanalizy
  • Oznaki motywacji i demotywacji
  • Praktyczne pomysły na motywowanie pozafinansowe

MODUŁ II
NARZĘDZIA ZARZĄDCZE WPŁYWAJĄCE NA REALIZACJĘ CELÓW PRZEZ PODWŁADNYCH

Podstawowe zadania Lidera - budowanie autorytetu lidera grupy?

  • Idealny szef - portret
  • Rodzaje autorytetu w oczach pracowników i jego efektywność
  • Metody budowania i wzmacniania najefektywniejszych form autorytetu

Podstawowe zadania Lidera – dopasowanie stylu zarządzania do dojrzałości pracownika

  • Mój styl zarządzania – kwestionariusz autoanalizy
  • Style zarządzania i dojrzałość pracowników
  • Dopasowanie stylu zarządzania do typu pracownika i sytuacji

Podstawowe zadania Lidera – stawianie celów i zadań pracownikom,

  • Budowanie wizji dla własnego zespołu
  • Cele / Marzenia - Wykorzystanie reguły SMART
  • Cele ilościowe i jakościowe

Podstawowe zadania Lidera – monitorowanie i ocena

  • Kontrola prewencyjna, bieżąca i po fakcie
  • Standardy pracy , jako podstawa do oceny
  • Jak przeprowadzać oceny?

Podstawowe zadania Lidera - udzielanie  informacji zwrotnej

  • Przygotowanie się do rozmowy
  • Zmotywowanie pracownika do rozmowy
  • Zasady udzielania motywującej informacji zwrotnej

Podstawowe zadania Lidera – przekonywanie

  • Mechanizmy perswazji psychologicznej w zarządzaniu
  • Techniki oparte o indywidualną specyfikę pracownika
  • Perswazja oparta o osobowość rozmówcy i jego stosunek do nas

Podstawowe zadania Lidera – coaching narzędziowy pracowników

  • Kryteria wyboru celu coachingu
  • Zasady pracy z pracownikiem
  • Wyznaczanie celów po coachingu

Podstawowe zadania Lidera  - expose przed pracownikami

  • Efektywna komunikacja niewerbalna
  • Struktura efektywnego wystąpienia przed pracownikami
  • Treść expose

MODUŁ III
IMPLEMENTACJA SZKOLENIA W CODZIENNEJ PRACY

Podsumowanie szkolenia – przyszłe działania

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Opracowanie indywidualnego planu wzmocnienia efektywności działań zarządczych
  • Prezentacja indywidualnych planów wdrożeniowych

Informacje o prelegentach:

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:

  • W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
  • Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
  • Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
  • Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
  • W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
  • Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
  • Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
  • Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
  • Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
  • Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
  • Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
  • Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
  • Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
  • Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
  • Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
  • Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
  • Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.

Wykształcenie:

1. Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.

2. Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

3. Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga

4. Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery

5. Szkoła Coachingu Narzędziowego

6. Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).

7. Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1480 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)
  • 10% Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka
  • 10% Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Młody menedżer - motywowanie zespołu do realizacji stawianych celów biznesowych