Młody menedżer - motywowanie zespołu do realizacji stawianych celów biznesowych
O szkoleniu
Podczas szkolenia jego uczestnicy będą mieli możliwość pogłębienia, utrwalenia i nabycia umiejętności w następujących obszarach komunikacji zarządczej:
- Wyznaczanie i egzekwowanie celów u pracowników
- Skuteczne motywowanie do realizacji stawianych celów
- Dostosowanie stylu zarządzania do typu pracownika
- Budowanie efektywnego autorytetu lidera
- Skuteczne, pozafinansowe motywowanie i nagradzanie pracowników
- Radzenie sobie z trudnymi pracownikami
- Poprawienie komunikacji interpersonalnej w zespole
- Skuteczne kontrolowanie i jednoczesne nie demotywowanie
- Stosowanie perswazji psychologicznej
- Efektywne komunikowanie się z pracownikami
Podczas szkolenia jego uczestnicy będą mieli możliwość pogłębienia, utrwalenia i nabycia wiedzy w następujących obszarach:
- Świadomości własnej roli w organizacji
- Postawy jakiej oczekuje się od Lidera
- Własnych mocnych stron oraz obszarów do poprawy jako Lidera
- Czynników stanowiących o skuteczności Lidera i jego zespołu
- Rodzajów autorytetu i informacji o autorytecie intuicyjnie wykorzystywanym przez siebie
- Własnych obszarów motywacji
- Niefinansowych czynnikach motywacji i metodach stosowania ich we własnym zespole
- Stylach zarządzania i informacji o właściwościach własnego, intuicyjnego stylu
nowych Liderów, czyli obecnych i przyszłych Dyrektorów, Kierowników i Menedżerów, których zadaniem będzie motywowanie zespołu do osiągania określonych celów biznesowych.
Program szkolenia
MODUŁ I
ŚWIADOMY SWOJEJ ROLI W ORGANIZACJI I STYLU MOTYWOWANIA LIDER
Wymagania rynku i korzyści
- Oczekiwania pracodawcy i ich powody
- Oczekiwania pracowników
- Korzyści dla Liderów ze sprostania oczekiwaniom
Postawa Lidera podczas przekazywania w ,,dół’’ informacji, poleceń pochodzących od jego przełożonych
- Postawa Lidera jako reprezentanta ,,góry’’
- Zasada identyfikowania się z celem
Podstawowe zadania Lidera – motywowanie pracowników
- Co mnie motywuje – test autoanalizy
- Oznaki motywacji i demotywacji
- Praktyczne pomysły na motywowanie pozafinansowe
MODUŁ II
NARZĘDZIA ZARZĄDCZE WPŁYWAJĄCE NA REALIZACJĘ CELÓW PRZEZ PODWŁADNYCH
Podstawowe zadania Lidera - budowanie autorytetu lidera grupy?
- Idealny szef - portret
- Rodzaje autorytetu w oczach pracowników i jego efektywność
- Metody budowania i wzmacniania najefektywniejszych form autorytetu
Podstawowe zadania Lidera – dopasowanie stylu zarządzania do dojrzałości pracownika
- Mój styl zarządzania – kwestionariusz autoanalizy
- Style zarządzania i dojrzałość pracowników
- Dopasowanie stylu zarządzania do typu pracownika i sytuacji
Podstawowe zadania Lidera – stawianie celów i zadań pracownikom,
- Budowanie wizji dla własnego zespołu
- Cele / Marzenia - Wykorzystanie reguły SMART
- Cele ilościowe i jakościowe
Podstawowe zadania Lidera – monitorowanie i ocena
- Kontrola prewencyjna, bieżąca i po fakcie
- Standardy pracy , jako podstawa do oceny
- Jak przeprowadzać oceny?
Podstawowe zadania Lidera - udzielanie informacji zwrotnej
- Przygotowanie się do rozmowy
- Zmotywowanie pracownika do rozmowy
- Zasady udzielania motywującej informacji zwrotnej
Podstawowe zadania Lidera – przekonywanie
- Mechanizmy perswazji psychologicznej w zarządzaniu
- Techniki oparte o indywidualną specyfikę pracownika
- Perswazja oparta o osobowość rozmówcy i jego stosunek do nas
Podstawowe zadania Lidera – coaching narzędziowy pracowników
- Kryteria wyboru celu coachingu
- Zasady pracy z pracownikiem
- Wyznaczanie celów po coachingu
Podstawowe zadania Lidera - expose przed pracownikami
- Efektywna komunikacja niewerbalna
- Struktura efektywnego wystąpienia przed pracownikami
- Treść expose
MODUŁ III
IMPLEMENTACJA SZKOLENIA W CODZIENNEJ PRACY
Podsumowanie szkolenia – przyszłe działania
- Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
- Opracowanie indywidualnego planu wzmocnienia efektywności działań zarządczych
- Prezentacja indywidualnych planów wdrożeniowych
Prelegenci


Maciej Leszczyński
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:
- W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
- Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
- Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
- Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
- W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
- Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
- Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
- Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
- Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
- Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
- Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
- Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
- Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
- Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
- Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
- Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
- Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.
Wykształcenie:
1. Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.
2. Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
3. Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
4. Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
5. Szkoła Coachingu Narzędziowego
6. Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).
7. Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC.
Weź udział
- - Autorskie materiały szkoleniowe - Certyfikat ukończenia szkolenia - Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
- Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
