Szkolenie

MOBILNY MARKETING – MOBILNY INTERNET

O szkoleniu

Podczas szkolenia odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania:
• Jaki jest rynek i perspektywy działań w komórce?
• Jak prowadzić działania e-marketingowe w ramach mobile internet?
• Czy m-commerce to puste hasło czy faktycznie możliwa jest sprzedaż przez komórkę?
• Jakie są koszty takich działań?
• Jak projektować mobilne serwisy?
• A także jakie są możliwości reklamy w komórce i dlaczego te formy są skuteczniejsze od tradycyjnych?
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie kierowane jest do:
• dyrektorów, menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za strategię firmy w obszarze m-komunikacji
• pracowników portali, sklepów, serwisów internetowych
• wszystkich profesjonalistów śledzących ewolucję rynku mobilnego

Program szkolenia

Terminy
05 10 2015 - 05 10 2015 - Warszawa
05 11 2015 - 05 11 2015 - Warszawa


Program
1. Telefon, tablet i werable devices – ewolucja komunikacji
• Czym jest mobilny Internet i jak wykorzystać jego potencjał?
• Fakty, dane i wykresy – czyli o „przenośnym Internecie” garść cyfr
• Prognozy rynku mobilnego Internetu, czyli jak nie spóźnić się na kolejną rewolucję?
• Segmentacja mobilnych internautów – wiek, płeć, geografia, etc.;
• Wnioski i implikacje dla marketerów

2. Projektowanie mobilnych witryn
• Specyfika WWW versus mobilne witryny – projektowanie mobilnego serwisu „krok po kroku”
• Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów:
• Nawigacja – dobre praktyki mobilnego poruszania się
• Architektura informacji – mobile vs klasyczne WWW
• Projektowanie graficzne i RWD
• 4 warianty mobilnych witryn – od formatowania sajtów przez budowanie docelowych projektów
• Użyteczność w mobilnym Internecie – jak projektować przyjazne interfejsy?
• Testowanie mobilnych projektów – kluczowe błędy i dobre praktyki
• Jak zaprojektować stronę w 5 minut? Automaty mobilne w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – prototypowanie serwisu
Case study: Mobilne szablony do wykorzystania

3. Rynek mobilnego Internetu – usługi, aplikacje, geolokalizacja
• Aplikacja czy serwis? – wady i zalety poszczególnych rozwiązań
• Klasyfikacja aplikacji mobilnych od A do Z – inspiracje, trendy, przykłady
• Aplikacje na rynku mobilnym – jak projektować aplikacje i je promować z uwzględnieniem kategorii:
• rynek rozrywki (gry, muzyka, treści i usługi „po godzinach”);
• rynek contentu (informacje z kraju i ze świata, wiadomości biznesowe, etc.);
• rynek serwisów społecznościowych;
• rynek m-commerce;
• rynek aplikacji mobilnych (przeglądarki, wyszukiwarki, systemy operacyjne oraz programy dedykowane na rynek B2B i B2C);
• jak motywować użytkowników do pobierania i korzystania z aplikacji?
• 10 zasad projektowania app-ek – błędy i dobre praktyki
Best practicies – ćwiczenie praktyczne (projektowanie aplikacji mobilnej)

4. Reklama w mobilnym Internecie
• Wartość i prognozy rynku Internet reklamy na smartfony i tablety;
• Kluczowi gracze m-reklamy – Polska i Świat;
• Standardy mobilnej reklamy w komórce od A do Z
• Przykłady kampanii mobilnych
• Formy reklamowe:
• tradycyjne dla telefonii komórkowej
• w ramach mobilnego Internetu – w tym display i search
• kampanie geolokalizacyjne – od lajkowania do meldowania (check-in)
• QR kody jako element promocji
Case study: Przykłady mobilnych kampanii
Ćwiczenie praktyczne – projektowania kampanii mobilnej

5. Trendy mobilnego Internetu
• Infrastruktura i technologia (np. mobilna telewizja);
• Urządzenia przenośne – perspektywy rozwoju i ewolucja na rynkach liderów m-telefonii;
• Usługi i aplikacje (np. mobile-UGC);
• Pozostałe (np. alianse biznesowe dużych graczy);
• Co dalej? Trendy na rynku mobile’a

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 850 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Zapraszamy serdecznie!

Czas trwania

10:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 5 listopada 2015
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
.
b.d.
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!