O szkoleniu
Podczas szkolenia odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania:
• Jaki jest rynek i perspektywy działań w komórce?
• Jak prowadzić działania e-marketingowe w ramach mobile internet?
• Czy m-commerce to puste hasło czy faktycznie możliwa jest sprzedaż przez komórkę?
• Jakie są koszty takich działań?
• Jak projektować mobilne serwisy?
• A także jakie są możliwości reklamy w komórce i dlaczego te formy są skuteczniejsze od tradycyjnych?
• Jaki jest rynek i perspektywy działań w komórce?
• Jak prowadzić działania e-marketingowe w ramach mobile internet?
• Czy m-commerce to puste hasło czy faktycznie możliwa jest sprzedaż przez komórkę?
• Jakie są koszty takich działań?
• Jak projektować mobilne serwisy?
• A także jakie są możliwości reklamy w komórce i dlaczego te formy są skuteczniejsze od tradycyjnych?
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie kierowane jest do:
• dyrektorów, menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za strategię firmy w obszarze m-komunikacji
• pracowników portali, sklepów, serwisów internetowych
• wszystkich profesjonalistów śledzących ewolucję rynku mobilnego
• dyrektorów, menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za strategię firmy w obszarze m-komunikacji
• pracowników portali, sklepów, serwisów internetowych
• wszystkich profesjonalistów śledzących ewolucję rynku mobilnego
Program szkolenia
Terminy
05 10 2015 - 05 10 2015 - Warszawa
05 11 2015 - 05 11 2015 - Warszawa
Program
1. Telefon, tablet i werable devices – ewolucja komunikacji
• Czym jest mobilny Internet i jak wykorzystać jego potencjał?
• Fakty, dane i wykresy – czyli o „przenośnym Internecie” garść cyfr
• Prognozy rynku mobilnego Internetu, czyli jak nie spóźnić się na kolejną rewolucję?
• Segmentacja mobilnych internautów – wiek, płeć, geografia, etc.;
• Wnioski i implikacje dla marketerów
2. Projektowanie mobilnych witryn
• Specyfika WWW versus mobilne witryny – projektowanie mobilnego serwisu „krok po kroku”
• Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów:
• Nawigacja – dobre praktyki mobilnego poruszania się
• Architektura informacji – mobile vs klasyczne WWW
• Projektowanie graficzne i RWD
• 4 warianty mobilnych witryn – od formatowania sajtów przez budowanie docelowych projektów
• Użyteczność w mobilnym Internecie – jak projektować przyjazne interfejsy?
• Testowanie mobilnych projektów – kluczowe błędy i dobre praktyki
• Jak zaprojektować stronę w 5 minut? Automaty mobilne w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – prototypowanie serwisu
Case study: Mobilne szablony do wykorzystania
3. Rynek mobilnego Internetu – usługi, aplikacje, geolokalizacja
• Aplikacja czy serwis? – wady i zalety poszczególnych rozwiązań
• Klasyfikacja aplikacji mobilnych od A do Z – inspiracje, trendy, przykłady
• Aplikacje na rynku mobilnym – jak projektować aplikacje i je promować z uwzględnieniem kategorii:
• rynek rozrywki (gry, muzyka, treści i usługi „po godzinach”);
• rynek contentu (informacje z kraju i ze świata, wiadomości biznesowe, etc.);
• rynek serwisów społecznościowych;
• rynek m-commerce;
• rynek aplikacji mobilnych (przeglądarki, wyszukiwarki, systemy operacyjne oraz programy dedykowane na rynek B2B i B2C);
• jak motywować użytkowników do pobierania i korzystania z aplikacji?
• 10 zasad projektowania app-ek – błędy i dobre praktyki
Best practicies – ćwiczenie praktyczne (projektowanie aplikacji mobilnej)
4. Reklama w mobilnym Internecie
• Wartość i prognozy rynku Internet reklamy na smartfony i tablety;
• Kluczowi gracze m-reklamy – Polska i Świat;
• Standardy mobilnej reklamy w komórce od A do Z
• Przykłady kampanii mobilnych
• Formy reklamowe:
• tradycyjne dla telefonii komórkowej
• w ramach mobilnego Internetu – w tym display i search
• kampanie geolokalizacyjne – od lajkowania do meldowania (check-in)
• QR kody jako element promocji
Case study: Przykłady mobilnych kampanii
Ćwiczenie praktyczne – projektowania kampanii mobilnej
5. Trendy mobilnego Internetu
• Infrastruktura i technologia (np. mobilna telewizja);
• Urządzenia przenośne – perspektywy rozwoju i ewolucja na rynkach liderów m-telefonii;
• Usługi i aplikacje (np. mobile-UGC);
• Pozostałe (np. alianse biznesowe dużych graczy);
• Co dalej? Trendy na rynku mobile’a
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 850 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Zapraszamy serdecznie!
05 10 2015 - 05 10 2015 - Warszawa
05 11 2015 - 05 11 2015 - Warszawa
Program
1. Telefon, tablet i werable devices – ewolucja komunikacji
• Czym jest mobilny Internet i jak wykorzystać jego potencjał?
• Fakty, dane i wykresy – czyli o „przenośnym Internecie” garść cyfr
• Prognozy rynku mobilnego Internetu, czyli jak nie spóźnić się na kolejną rewolucję?
• Segmentacja mobilnych internautów – wiek, płeć, geografia, etc.;
• Wnioski i implikacje dla marketerów
2. Projektowanie mobilnych witryn
• Specyfika WWW versus mobilne witryny – projektowanie mobilnego serwisu „krok po kroku”
• Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów:
• Nawigacja – dobre praktyki mobilnego poruszania się
• Architektura informacji – mobile vs klasyczne WWW
• Projektowanie graficzne i RWD
• 4 warianty mobilnych witryn – od formatowania sajtów przez budowanie docelowych projektów
• Użyteczność w mobilnym Internecie – jak projektować przyjazne interfejsy?
• Testowanie mobilnych projektów – kluczowe błędy i dobre praktyki
• Jak zaprojektować stronę w 5 minut? Automaty mobilne w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – prototypowanie serwisu
Case study: Mobilne szablony do wykorzystania
3. Rynek mobilnego Internetu – usługi, aplikacje, geolokalizacja
• Aplikacja czy serwis? – wady i zalety poszczególnych rozwiązań
• Klasyfikacja aplikacji mobilnych od A do Z – inspiracje, trendy, przykłady
• Aplikacje na rynku mobilnym – jak projektować aplikacje i je promować z uwzględnieniem kategorii:
• rynek rozrywki (gry, muzyka, treści i usługi „po godzinach”);
• rynek contentu (informacje z kraju i ze świata, wiadomości biznesowe, etc.);
• rynek serwisów społecznościowych;
• rynek m-commerce;
• rynek aplikacji mobilnych (przeglądarki, wyszukiwarki, systemy operacyjne oraz programy dedykowane na rynek B2B i B2C);
• jak motywować użytkowników do pobierania i korzystania z aplikacji?
• 10 zasad projektowania app-ek – błędy i dobre praktyki
Best practicies – ćwiczenie praktyczne (projektowanie aplikacji mobilnej)
4. Reklama w mobilnym Internecie
• Wartość i prognozy rynku Internet reklamy na smartfony i tablety;
• Kluczowi gracze m-reklamy – Polska i Świat;
• Standardy mobilnej reklamy w komórce od A do Z
• Przykłady kampanii mobilnych
• Formy reklamowe:
• tradycyjne dla telefonii komórkowej
• w ramach mobilnego Internetu – w tym display i search
• kampanie geolokalizacyjne – od lajkowania do meldowania (check-in)
• QR kody jako element promocji
Case study: Przykłady mobilnych kampanii
Ćwiczenie praktyczne – projektowania kampanii mobilnej
5. Trendy mobilnego Internetu
• Infrastruktura i technologia (np. mobilna telewizja);
• Urządzenia przenośne – perspektywy rozwoju i ewolucja na rynkach liderów m-telefonii;
• Usługi i aplikacje (np. mobile-UGC);
• Pozostałe (np. alianse biznesowe dużych graczy);
• Co dalej? Trendy na rynku mobile’a
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 850 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Zapraszamy serdecznie!
Czas trwania
10:00 – 16:00
Prelegenci

.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
centrum miasta
Warszawa
centrum miasta
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
.
b.d.
Cena zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
Powiadomienia o nowych terminach